Piscina
Piscina
Hola a totes!
El meu xic farà 5 mesos la setmana que ve. Aquesta setmana he demanat a la piscina municipal on vaig, quina és l'edat mínima per poder portar el meu fill i m'han dit q no n'hi ha. M'he fixat q els cursos de matronatació són a partir dels 6 mesos. Lo q em preocupa és el tema del clor... crec q ho demanaré a la pediatra, però m'interessen les vostres experiències. A quina edat els hi veu portar? Els va agradar?
El meu xic farà 5 mesos la setmana que ve. Aquesta setmana he demanat a la piscina municipal on vaig, quina és l'edat mínima per poder portar el meu fill i m'han dit q no n'hi ha. M'he fixat q els cursos de matronatació són a partir dels 6 mesos. Lo q em preocupa és el tema del clor... crec q ho demanaré a la pediatra, però m'interessen les vostres experiències. A quina edat els hi veu portar? Els va agradar?
Re: Piscina
A nosaltres la pediatra ens va dir que esperéssim passats els 6 mesos, que abans eren molt petits perquè a les piscines municipals hi havia molt de clor. Nosaltres li vam començar a portar al juny, quan tenia 11 mesos, però no de curset sinó al nostre aire. És que a l'hivern-primavera, tot i haver-hi piscina coberta, em donava la sensació que al sortir de l'aigua tindria fred, i no em vaig atrevir.
Nosaltres també varem esperar passats els 6 mesos, ja que el clor no es gaire bo per la seva pell, llavors varen canviar el clor per l'aigua salada a la nostre piscina municipal i va ser genial! Ella ja tenia 8 mesos.
Els primers dies li possavem poca estona. Sempre mirant cap a nosaltres i portant alguna joguina seva per jugar dins l'aigua. Quan sortia de l'aigua abrigada amb la seva toballola de seguida.
A la meva filla li encanta l'aigua ja sigui a la piscina, el mar o la banyera de casa. Cada dimecres fa natació amb la llar d'infants.
Els primers dies li possavem poca estona. Sempre mirant cap a nosaltres i portant alguna joguina seva per jugar dins l'aigua. Quan sortia de l'aigua abrigada amb la seva toballola de seguida.
A la meva filla li encanta l'aigua ja sigui a la piscina, el mar o la banyera de casa. Cada dimecres fa natació amb la llar d'infants.
Per cert, quins banyadors em recomaneu? Sé q hi ha els bolquers x anar a l'aigua i tambe com els bolquers de tela, però tb x anar a l'aigua. Q és millor?? Per cert, tan uns com altres deuen aturar els pipis i les caquetes solides...però q passa amb les caques liquides? El meu xic encara fa LME, o sigui q les seves caques son ben liquides!! Ara ja no fa caca dps de cada toma, com quan era acabat d neixer, amb lo qual, mai saps quan sera el seu "moment"!!
nesbb, nosaltres varem comprar un banyador bolquer que la casa tucuxi http://www.tucuxi.es/cas/catalogo.php?cat=10 i el varem ben amortitzar!
Quan ja no li ha anat be, (l'ha dut dels 6 mesos a l'any 1/2) he utilitzat els huggies de piscina i els del mercadona.
Paren la caca espessa i una mica la liquida, el pipi no el paren, ja que tot esta moll
Els huggies, els escorria i els estenia com una peça de roba mes i els utilitzava dos o tres cops sempre i quan no fes caca, al preu que van....
Els del mercadona no ho he provat, ja que els du a piscina amb l'escola i allà sempre els estripen.
La meva filla hem sembla que un o com a molt dos cops va fer caca dins l'aigua, i el bolquer ho va parar perfectament tant el de roba com el huggies.
Si tens cap mes pregunta ja saps on som
Quan ja no li ha anat be, (l'ha dut dels 6 mesos a l'any 1/2) he utilitzat els huggies de piscina i els del mercadona.
Paren la caca espessa i una mica la liquida, el pipi no el paren, ja que tot esta moll
Els huggies, els escorria i els estenia com una peça de roba mes i els utilitzava dos o tres cops sempre i quan no fes caca, al preu que van....
Els del mercadona no ho he provat, ja que els du a piscina amb l'escola i allà sempre els estripen.
La meva filla hem sembla que un o com a molt dos cops va fer caca dins l'aigua, i el bolquer ho va parar perfectament tant el de roba com el huggies.
Si tens cap mes pregunta ja saps on som

Gràcies sivi! Em miraré els q dius! És q em preocupa q es faci caca i li surti x alla a l'aigua!!!
A mi la pediatra em va dir q l'esperes passats el 6 mesos i si podia mes.. Q no hi ha pressa Pq el clor no els es bo. Jo m'esperare a l'estiu q ja tindrà 10 mesos.
Jo també feia servir els bolquers d'aigua, del mercadona. El pipi és el que diu la Sivi, com que tot és moll... Però la caca doncs no es va donar mai el cas que en fes, o sigui que no sé què dir-te.
Hola,
Jo vaig portar en Lluc als 5 mesos a fer el primer "chapuzón"....
Sobre les piscines, n'hi ha que, enlloc de clor ho fan amb ozó, gens agressiu per a la pell ni el pèl ( però m és cares de mantenir ), però tot i això, segur que no passarem molt de temps dins de la piscina ni anirem cada dia, així que l'exposició al clor no es considera nociva ( amb el banyito del vespre ok !! ).
Espero que al Lluc l'hi agradi tant la piscina com a mi !!
Jo vaig portar en Lluc als 5 mesos a fer el primer "chapuzón"....
Sobre les piscines, n'hi ha que, enlloc de clor ho fan amb ozó, gens agressiu per a la pell ni el pèl ( però m és cares de mantenir ), però tot i això, segur que no passarem molt de temps dins de la piscina ni anirem cada dia, així que l'exposició al clor no es considera nociva ( amb el banyito del vespre ok !! ).
Espero que al Lluc l'hi agradi tant la piscina com a mi !!
Hola! Jo porto la meva filla un dia a la setmana a fer el curset i un altre dia pel meu compte... Ho fem des del gener, que havia complert els 4 mesos. L'aigua de la piscina la netegen amb clor i de moment, no té cap problema de pell... però ara m'heu deixat ben parada, no sabia que havíem d'esperar una mica més.
Haig de dir que ella s'ho passa molt bé, quan entrem a la piscina ja riu!
Haig de dir que ella s'ho passa molt bé, quan entrem a la piscina ja riu!

Per què els i porteu un o dos cops a la setmana una estoneta no els passarà res. Tampoc us i esteu tres hores!!!! El que si heu de fer es dutxar-la be despres de sortir de l'aigua i posar-li crema. Nosaltres dutxem a la mateixa pisicna amb el seu sabó i llavors la crema, el pijama i cap a casa a sopar( si es un dia a la tarda), je je je!!!!! A la llar d'infants i van al matí i a la tarda sol estar com un xaiet, i això que es una nena molt moguda.
Als nens els sol encantar anar a l'aigua i per a ells es bo.
Als nens els sol encantar anar a l'aigua i per a ells es bo.
Hola!! Avui ho he demanat a la nostra pediatra i m'ha dit q lo millor son les piscines tractades amb ozo, però q el clor sobretot es problemàtic pels nens q tenen problemes de pell o respiratoris. Com q el nostre no ha tingut mai res, m'ha dit q li puc portar. De totes maneres, amb un nen de mesos t'estas a l'aigua poca estona, i no li submergire pas el cap!!!
Ara ja té 5 mesos, potser m'esperaré 15 dies i li portare!!
Ara ja té 5 mesos, potser m'esperaré 15 dies i li portare!!
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Hola nesbb!
Tinc un nen de 4 mesos i desde en fa un anem a la piscina. És una piscina adaptada als nadons i no la tracten amb clor però no sé si és ozó... l'aigua està calentona i el vestuari només l'utilitzem les mares de la piscina infantil. La temperatura ambient és l'adequada.
A ell li agrada molt l'aigua, és una passada! s'ho passa molt bé!! i jo també, es crea una relació molt especial amb el petit.
Surt cansat i s'adorm només vestir-lo.
On anem nosaltres accepten nadons de 2 mesos. És mitja hora a la setmana.
Jo vaig comprar un slip-banyador que duu una malla interior que evita que les deposicions es "perdin" per l'aigua.
És aquest: http://origenbebe.com/tienda/ca/15-bolquers-de-nataci%C3%B3
Tinc un nen de 4 mesos i desde en fa un anem a la piscina. És una piscina adaptada als nadons i no la tracten amb clor però no sé si és ozó... l'aigua està calentona i el vestuari només l'utilitzem les mares de la piscina infantil. La temperatura ambient és l'adequada.
A ell li agrada molt l'aigua, és una passada! s'ho passa molt bé!! i jo també, es crea una relació molt especial amb el petit.
Surt cansat i s'adorm només vestir-lo.
On anem nosaltres accepten nadons de 2 mesos. És mitja hora a la setmana.
Jo vaig comprar un slip-banyador que duu una malla interior que evita que les deposicions es "perdin" per l'aigua.
És aquest: http://origenbebe.com/tienda/ca/15-bolquers-de-nataci%C3%B3

Hola,
Al treure'm el títol d'entrenador de Natació hi havia una assignatura que era de nadons...el professor ens va dir que l'edad mínima eren els tres mesos i que per a l'etapa de l'adaptació al medi, era molt bo que els hi portèssin abans dels 6 mesos .
Al treure'm el títol d'entrenador de Natació hi havia una assignatura que era de nadons...el professor ens va dir que l'edad mínima eren els tres mesos i que per a l'etapa de l'adaptació al medi, era molt bo que els hi portèssin abans dels 6 mesos .
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |