Antibiòtic durant l'embaràs

Salut, dubtes i preparatius.
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Antibiòtic durant l'embaràs

EntradaAutor: pesol » dg. maig 13, 2012 10:48 am

Hola!

Resulta que arrel d'un bon encostipat que no marxava i una febre persistent vaig anar a urgències i tinc pneumònia.

M'han receptat antibiòtic (augmentine 875) 3 cops al dia durant 7 dies. Me l'estic prenent però no les acabo de tenir totes.

Algú s'ha pres antibiòtic durant l'embaràs? Quin? durant molts dies? en el primer trimestre? l'embaràs i el naixement han anat bé? i el nen/a també??

Aish... sóc un mar de dubtes! moltes gràcies per avançat noies <:-) <:-)
azalais
:: pantera
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

Re: Antibiòtic durant l'embaràs

EntradaAutor: azalais » dg. maig 13, 2012 11:03 am

Jo vaig prendre amoxicilina en el primer mes de gestació, encara no sabia que estava embarassada però ho sospitava i així li vaig comentar al metge. No he tingut cap problema i el meu nen està perfecte :ok:
Sincerament, si tens pneumònia millor que prenguis el medicament. :-()-) :-()-)
azalais l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 13, 2012 2:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
msi251
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: msi251 » dg. maig 13, 2012 1:43 pm

al 6è mes d'embaràs hem van receptar per una bronquitis amoxicilina. hem van dir que era un dels pocs medicaments que podia pendre estan embarassada.m'ho vaig tenir que pendre durant 7 dies i hem va anar molt bé.
no peteixis per el bebe que no els hi passa res amb l'antibiòtic.
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

EntradaAutor: Muntcat » dg. maig 13, 2012 4:46 pm

Jo en vaig prendre al primer trimestre de l'embaràs. No vaig tenir cap problema (el nen ara té 5 anys).
Imatge
Melba
Entrades: 248
Membre des de: dt. maig 24, 2011 5:50 pm

EntradaAutor: Melba » dg. maig 13, 2012 7:03 pm

Hola!
A mi en van trobar l'' streptococus agalactae a la primera analítica i a la semana 14 vaig prendre augmentine 500 durant una setmana c/8 h. I el nen està la mar de bé. No passa res al bebè, el que sí que jo vaig agafar fongs( ja em van avisar) i em vaig haver de posar òvuls.
No pateixis gens, ja saben el que es pot receptar i el que no. A més una pneumònia s'ha de curar bé!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. maig 13, 2012 8:18 pm

L'augmentine és amoxicilina, que és un derivat de la penicilina i es pot pendre durant l'embaràs. Estic d'acord amb totes, millor que t'ho prenguis, la pneumonia s'ha de curar.
pesol

EntradaAutor: pesol » dl. maig 14, 2012 10:43 am

Moltes gràcies a totes noies, em quedo més tranquila! :ok:
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dl. maig 14, 2012 2:49 pm

Hola pesol, jo també vaig haver de prendre antibiòtic durant l'embaràs, però estava d'unes 26 setmanes. Tant el gine com la llevadora em van dir que sobretot el que s'ha d'evitar durant l'embaràs és tenir febre, pertant és preferible fer un tractament que no fer-lo. També havia de prendre paracetamol precisament pel tema de la febre.
Imatge Imatge
alfonsoicecilia
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. maig 17, 2012 11:48 pm

A mi em va tocar prendre el mateix antibiòtic quan estava de cinc mesos, l'augmentine 875 i una crema amb corticoides... i cap problema. Mira que em vaig escalfar el cap dies i dies, però estigues tranquil·la que et curaràs i ho agrairàs... i no hi haurà cap problema!
se12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 11:42 pm

EntradaAutor: se12 » dt. juny 12, 2012 4:54 pm

a vegades es millor pendre l'antibiotic que no pas tenir l'infecció estan embarassada!! Tot sobre control medic, clar!!
pandora
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dg. març 06, 2011 9:42 am

EntradaAutor: pandora » ds. feb. 16, 2013 10:28 am

Hola noies,

veig que heu sigut vàries les que heu pres antibiòtic durant l'embaràs. Jo vaig començar el dimarts amb molt mal de coll, el meu metge del cap em va veure punts blancs però va preferir esperar, pràcticament no tenia febre. L'endemà vaig trucar a l'hospital amb la gine d'urgències i em va dir que si ha havia punts blancs que anés a urgències, no tenia febre, el metge em va dir "poca cosa, et prens amoxicilina 500 cada 8h 7dies, i sobretot fes els 7 dies per no recaure", me l'estic prenent però li dono moltes voltes.... potser no calia, potser és dolent pel bebé.... i així estic tot el dia. La veritat que em trobo molt millor, portava ja més d'una setmana molt refredada i em van diagnosticar amigdalitis, però he llegit que l'antibiòtic només el recepten si es bacteriana, i que per saber-ho s'ha de fer cultiu, i a mi me'l van receptar directament.
El metge em va dir que me'l prengués molt tranquila, però jo estic amoinada, estic només de 10 setmanes, i realment pateixo.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. feb. 16, 2013 12:04 pm

Tu tranquil.la, l'amoxicilina és dels antibiòtics més suaus que hi ha i t'anirà molt bé. Si te l'han receptat, és que ho necessites. La penicilina i els seus derivats (l'amoxicilina n'és un) es pot pendre durant l'embaràs.
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 8:16 pm

EntradaAutor: avatar » ds. feb. 16, 2013 5:35 pm

Jo he pres antibiotic, amoxicilina, per una infeccio al queixal, i la gine em va fer la recepta i em va dir que era un antibiotic segur, que no patis.
Estic de 14 setmanes.
pandora

EntradaAutor: pandora » ds. feb. 16, 2013 6:13 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes. La veritat que he de deixar de donar-li voltes o em tornaré boja.
Ja se que si hi ha infecció s'ha de prendre però dubto si calia o no.
Aiiiix i això que és el meu segon embaràs, semblo novata... tinc més pors que amb el primer.

Gràcies :love:
pesol

EntradaAutor: pesol » dg. feb. 17, 2013 7:07 pm

En aquest ultim embaras em vaig haver de fer 2 tandes d'antibiòtic

Aumentine 875 a la setmana 10
Amoxicilina 1g a setmana 35

No em feia gaire gracia pero vaig estar de pega amb els virus q vaig arreplegar!

El meu fill ara té gairebé 3 mesos i està pergecte!!
pandora

EntradaAutor: pandora » dl. feb. 18, 2013 11:45 am

Gràcies pesol, amb els vostres comentaris em vaig quedant més tranquila.
Avui he anat al CAP, m'han donat uns dies més de baixa, i m'ha dit el metge que estigui ben tranquila.

Moltes gràcies a totes.
fiona84
Entrades: 111
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 10:38 pm

EntradaAutor: fiona84 » dl. feb. 18, 2013 1:58 pm

A mi em va pasar igual, vaig haver de prendre antibiotic a les 20 setmanes i vaig patir xro tots els metges em van dir q era molt millor l'antibiotic q la infeccio!!
PALME
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: PALME » dt. feb. 19, 2013 12:33 pm

Estic de 33 i m'han trobat infeccio d'orina amb les analitiques, he de prendre Monurol.
M'han dit q no passa res, però fa cosa... :-o00m
eba
Entrades: 128
Membre des de: dl. feb. 11, 2013 6:05 am

EntradaAutor: eba » dc. feb. 20, 2013 6:28 am

hola

jo estic de 14 i tb tinc infecció d'orina i m'han receptat Munorol....tenia els meus dubtes...pq com tb estic prenent cariban, paracetamol i ovuls.... però el metge em va dir que no hi havia problema... :-o00m
pandora

EntradaAutor: pandora » dc. feb. 20, 2013 9:58 am

Si que fa patir, avui és l'últim dia que el prenc (han estat 7 dies) i ho he portat fatal, la veritat!

al primer embaràs vaig prendre monurol a la setmana 32, però ara la meva preocupació és que estic en el primer trimestre.... buuuf!

Però, realment tant el gine com el metge de familia m'han dit que estigui tranquila.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::