Bolquers a la nit. Consell!

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
Ixena
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

Bolquers a la nit. Consell!

EntradaAutor: Ixena » dt. set. 04, 2012 11:30 am

Hola noies,

A veure si em podeu ajudar... Ja sé que hi ha algun post obert que parla del tema, però necessitaria algun truc.
El meu fill té 3 anys i 3 mesos i a l'estiu vam provar de treure-li el bolquer a la nit. El de dia ja el vam treure l'estiu passat i molt bé. A principis d'estiu algunes nits mullava, d'altres no. El pediatre em va animar a fer-ho i com que a l'agost anem al càmping i el nen va dir que sí, doncs ho vam provar. Els dies que hem estat al càmping doncs ha anat força bé, tot i que un cop a la nit el despertava per fer pipí perquè si allà mullava els llençols doncs era un pal rentar-los i tot plegat. NO m'aixecava mai a la mateixa hora i força bé. Però a casa, un desastre total. Mulla cada nit. És igual l'hora que em desperti, que quan ho faig ja va moll. He de rentar-ho tot cada dia i el "problema" ve ara amb el fred, perquè aquí on vivim ja hem posat pijama llarg i vànova. Aquesta nit ho ha mullat absolutament tot i ara ja treballant també serà difícil rentar-ho tot i que s'eixugui. Ell ni s'entera que s'ha fet pipí. Per mi no passa si he de tornar a posar bolquer, ja veig que segurament no està preparat i ho tornem a provar més endavant; però ell no vol ni sentir-ne a parlar, es posa a plorar amb un sentiment... Diu que no els vol, que no i que no. Tampoc el vull obligar, jo entenc que per ell ara pot ser com si li diguéssim que no ho fa bé i no el vull fer sentir malament. És que el dia que no se li escapa es posa super content i ho diu a tothom!
Aix no sé què fer... no sé com puc ajudar-lo. NO sé què serà millor...
En fi, si teniu alguna idea o alguna cosa que us ha anat bé, doncs us ho agraïria!
:-()-)
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Bolquers a la nit. Consell!

EntradaAutor: Ítaca » dt. set. 04, 2012 1:08 pm

No crec q et pugui ajudar gaire... la meva nena per dormir encara en porta (per fer la migdia no), però a la nit, li poso pq no cada nit, però si q en segueix fent. Ahir mateix, la vaig posar al llit i no vaig pensar en el bolquer... i ella me'l va demanar :-:)
Jo penso q li treuré quan porti uns quants dies seguits sense mullar-lo... però mentre vagi mullant, penso q encara no està preparada...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

EntradaAutor: LA PUBILLA » dt. set. 04, 2012 5:00 pm

Jo penso que si no està preparat, perquè treure el bolquer???
Ell s'ho passarà malament perquè no obté èxit i tu et deixaràs les hores posant rentadores.
És aviat encara no????
bufOna
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 8:10 pm

EntradaAutor: bufOna » dt. set. 04, 2012 5:18 pm

Si el problema és que ell no vol portar el bolquer... potser pots comprar aquells que anuncien que són com calçeta/calçotet els Dry Night, em sembla que es diuen...

Potser li pots dir que són uns calçotets que l'ajudaran a no fer-se pipí, o que si se li escapa una mica no el deixaran mullat.
Vendre-li la moto que són pels nens grans com ell...

Molta sort!!
Imatge Imatge Imatge
montsebd
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 10:02 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: montsebd » dt. set. 04, 2012 8:38 pm

Hola Ixena, a nosaltres ens va passar més o menys el mateix. Quan vam treure el bolquer de dia també vam treure el de nit, la nena tenia 21 mesos i va anar super bé. El problema va ser que just al fer els 2 anys va començar a l'escola bressol i llavors va començar a fer-se pipi a la nit i no avisava. Tot plegat era un caos, ella ni s'enterava que s'ho feia a sobre, però nosaltres que la controlàvem doncs au vinga canvia-ho tot de matinada, hi havia nits que eren ben bé 2 pipis... total que vam parlar amb ella i li vam explicar que haviem de tornar a posar bolquer perquè encara es feia pipi a la nit i li vam donar a triar el bolquer tradicional ó les calcetes que fan de bolquer.
Ella ho va tenir ben clar, volia les calcetes. Nosaltres en gastem unes del Mercadona i està encatada de la vida, cada matí la calceta està xopa, o sigui que la nostra nena encara no està preparada per treure-li.
Aquestes calcetes que et comento son tipus drynites però més econòmiques.
Potser si li fas entendre que són un calçotets no té tant de problema. A veure si tens sort!
Imatge
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dt. set. 04, 2012 9:10 pm

L'Adrià farà 4 anys i a la nit encara li posem. Vam treure-li quan va fer els tres anys més o menys i molt bé, però després va tornar a tenir una època disaster i li vem tornar a posar. és veritat que ell tampoc volia en un principi. Suposo que els hi diem tants cops , :"que bé que no portes bolquer, com un nen gran etc.."..o nosaltres o l'entorn,...i aleshores qui li ven la moto després? hehe. Bé, en el nostre cas vam anar a comprar uns bolquers de nen gran. Ho posava clarament als bolquers NEN GRAN!! amb exclamacions i tot :-) El vam convèncer. Desde aleshores que dorm amb bolquer. Hi ha de tot. Normalment s'aixeca sec però algun dia mulla. No tenim pressa en treure-li. A veure si pots inventar-te'n alguna per convènce'l. :ok:
Ixena
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dc. set. 05, 2012 9:19 pm

Gràcies noies per les respostes!

Ahir en vam parlar amb el meu home i vam veure que podríem provar els calçotets aquests que m'heu dit. FAltava convèncer el nen! Ell tenia clar que bolquers no; li vam explicar que hi ha uns calçotets per nens grans que si feia pipi no passava res...... ell no ho acabava de veure clar, però vam anar-los a comprar amb ell i va semblar que sí. Va arribar a la nit ben content, però ai las quan els hi vam posar! Em diu "mama, això són bolquers!" i nosaltres, "que no que són calçotets" i ja ens veieu inventant-nos arguments per convènce'l, però ell que no, que se'ls volia treure, que no els volia... Al final els hi vam treure perquè no parava de plorar. Però una mica més tard, ens va cridar i va dir que sí, que els volia provar. Al matí, de seguida se'ls ha volgut treure i m'ha dit que no els volia més. Però durant el dia hem anat explicant a les iaies que tenia uns calçotets tan xulos de nen gran, i tots fent una mica de teatre, ha semblat que l'han acabat de convèncer, perquè ara se'ls ha volgut posar.
En fi, sembla que ho hem reconduit. A mi no em sap gens de greu aturar-ho i provar-ho més endavant. Ja sé que potser és petit (per algun comentari d'algú), però hi ha molts nens de la seva classe que ja van sense i quan ho vam provar el vèiem força preparat i de fet va anar força bé fins ara. Jo crec que cadascú coneix el seu fill i fa allò que creu més oportú. Potser hi ha nens més madurs que d'altres, el nostre en general és madur i raona bé tot el que anem fent, explicant... Fins i tot va ser el pediatre que m'ho va proposar.
En fi, més endavant ja ho tornarem a provar. :ok:

Gràcies! :-()-)
Imatge
aguellpe
Entrades: 74
Membre des de: dc. març 30, 2011 11:04 am

EntradaAutor: aguellpe » dc. set. 05, 2012 9:46 pm

Nosaltres li vam treure el bolquer per la nit aquest hivern, però perque ell ho va demanar.
T'explico com li vam enfocar:
perque no es sentís malament portant el bolquer a la nit, perque això per ells és ser un bebe, jo li vaig comprar els bolquers del mercadona que són calseta i li vaig dir que es deien calsotet "panyalete", li vaig posar aquest nom perquè ell no identifiqués directament que era un bolquer i així canviant-li el nom ho va acceptar. Quan portava ja varios dies que no el mullava i el felicitàvem cada matí, ell mateix va dir que ja no el necessitava i li vam treure.
Des de llavors a la nit no se li ha tornat a escapar.
El que solem fer es cada nit la mateixa rutina: banyar-se,sopar,rentar-se cara, mans i dents i fer un pipi. Quan marxem a dormir cap a les 12 de la nit l'aixequem i el fem fer un pipi i solucionat.
Espero que ho puguis solucionar i no pateixis.
mafalda75
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1077
Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
Ubicació: Des de la terra ferma

EntradaAutor: mafalda75 » dj. set. 06, 2012 8:51 am

Hola mamis!

Doncs jo em trobo amb un problema similar... a veure si em podeu donar consells!

El Marc aquest estiu va decidir que ja no volia més bolquer a la nit i, com que ho tenia tan clar, li vam treure, i va anar super bé. En totes les vacances potser se li va escapar un cop o dos, i semblava tot un èxit.

Però la setmana passada ja se li va escapar dos cops i aquesta, que ha començat a agafar la rutina del cole amb unes estades que fan abans de començar, fatal! Crec que se li ha escapat cada dia, o quasi!

I no sé què fer... ell se n'adona però no diu res, o algun dia diu que està tot suat, pobret, i jo tampoc li trec el tema. Però no sé si tornar-li a posar uns dies (tot i que ell potser no voldrà), si despertar-lo a mitjanit per a que en faci... Què m'aconselleu?

Els vostres que dormen sense bolquer, aguanten tota la nit? És que clar, trobo que són moltes hores, però ell no ho demana tampoc, i de fet a les vacances bé que les aguantava. Uf, no sé què fer...!

Gràcies!!!
Imatge

Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. set. 06, 2012 9:39 am

Ara tinc un paquet començat de Huggies, però quan se'ns acabi, mirarem les calcetes del mercadona, segur q són més còmodes de posar i de treure q el bolquer... però bé, ja us dic q la meva baldufa no li fa res portar-ne (de moment).

A mi el q no m'agrada és això de despertar-los a mitja nit per anar a fer un pipí... la meva nena s'adorm tardíssim (22.30-23.30) i sols em faltaria haver-la de llevar quan nosaltres marxem a dormir. Això, si, cada quan ja és l'hora de zz:-) cantem una "cançó" xorra: "Abans d'anar a dormir, s'ha de fer un pipí", i és la forma q hi vagi :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
lianli
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 2:10 pm

EntradaAutor: lianli » dt. oct. 16, 2012 12:03 pm

Hola noies,
Doncs la meva nena, des de que li vaig treure els bolquers a la primavera, no ha volgut mai bolquers a la nit. No sé si vaig fer bé però vaig optar per ficar-li quan ja estava adormida, encara que si es despertava a mitja nit se'ls treia. Això va durar un parell de mesos, fins que a l'estiu ja vaig deixar de ficar-li el bolquer (ja que sovint s'aixecava amb el bolquer sec), i va anar bastant bé, algun dia se li escapava, però res important. A més, ella soleta s'aixecava a la nit per fer pipi si en tenia ganes, genial.

El cas és que ara al setembre va tornar a fer-se pipi a les nits, i he tornat a ficar-li el bolquer (aquesta vegada calcetes, les de Mrecadona em van molt bé) quan ja està adormida, si no, no hi ha manera, es posa a plorar que no i que no, i així és impossible que s'adormi. Ja li dic que són calcetes per dormir, bla, bla, però res de res. Si es desperta a la nit, se'ls treu, si no, els aguanta tota la nit.
No sé si faig bé, això de ficar-li quan ja està adormida, però mulla gairebé totes les nits, i això d'haver-la de despertar em sap greu...
Imatge
loliba-santesteve
Entrades: 4
Membre des de: dc. nov. 28, 2012 6:19 pm
Contacta:

EntradaAutor: loliba-santesteve » dj. nov. 29, 2012 12:14 pm

El meu fill té 3 anys, i encara en porta a la nit. La veritat és que això no m'amoïna, suposo q quan estigui preparat ja ho sabrem.
El cas és que durant el dia sempre fa els pipís bé, ja sigui a casa, o a casa d'amics, avis, etc., però a l'escola no és així. Gairebé cada día es fa el pipí a sobre, i no entenc. No sé si és pels nervis (no ho crec, doncs el veig força tranquil amb la professora i companys). Què n'opineu? La veritat, és un tema que em té agobiada...
www.loliba.cat
ptitgat
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

EntradaAutor: ptitgat » dl. des. 03, 2012 10:47 am

Hola,

fa uns dies d'aquest post però a veure si em podeu ajudar... La meva filla té 3 anys. A l'estiu va decidir ella que ja no volia bolquer a la nit i la veritat és que perfecte des del principi. Poc abans havia arribat un germanet. Fins ara tema gelos ho portavem molt controlat i les nits eren una joia (sempre ha esta molt dormilega) però portem uns dies que e sfa pipí al llit. No sé si e stracta de gelos (ara?), que està encostipada i quan tus se li escapa (tus bastant a la nit) o què li passa... és l'únic que se li escapa. Què farieu? Li posarieu bolquer? És que em dóna la sensació de tirar un pas enrera, quan va ser ella qui se'l va voler treure i que ho portava tant bé...

A veure si em podeu ajudar.

Gràcies!
susaneta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dv. gen. 04, 2013 8:00 am

Al meu li pasa igual, a l'estiu ja no es feia pipi, pero al començar al cole dels grans va ser un desastre... no volia anar i li ha costat molt.... així que va tornar a fer-se pipi a les nits....
jo estic jugant amb ell... ell no vol que li posi pero amb les calçetes del mercadona ho acepta... jo li dic que si al matí no s'ha fet pipi posem un gomet a un calendari que li he penjat... i es desperta super il.lusionat... encara s'escapan de tant en tant... pero tindré paciencia fins a l'estiu que li tornarem a treure... are no em ve de gust que estigui mollat tota la nit.
ImatgeImatgeImatge
ptitgat
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

EntradaAutor: ptitgat » dl. gen. 07, 2013 11:53 am

Bé, explico com ha acabat per si serveix d'algú.

Vam decidir que no li volíem posar bolquer. La obligavem a fer un pipí abans de dormir (encara que fes poca estona que n'hagués fet) a base de competicions. Li agrada ser la primera en tot (és la germana gra (la primera germana), és la primera en anar a l'escola...) així que competim a veure qui seu a la tassa del water i fa pipí primer. Així, encara que sigui petit m'asseguro que en faci. Torna a dormir tota la nit sense fer-ne més... Així que deu haver estat una temporadeta dolenta (crec que l'encostipat hi va fer molt)

Molts ànims Susaneta, segur que d'aquí poc torna a la normalitat

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::