Tallar els cabells als nens molt belluguets
- afrodita11
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm
Tallar els cabells als nens molt belluguets
Hola!!
El meu nen d'un any és molt mogut i no atura ... Ara li volem tallar una mica els cabells i no sé com fer-ho. Pens que si el porto a la perruqueria montarem un espectacle i dubto que vulgui estar-se quiet. Voltros com ho feis?
Moltes gràcies
El meu nen d'un any és molt mogut i no atura ... Ara li volem tallar una mica els cabells i no sé com fer-ho. Pens que si el porto a la perruqueria montarem un espectacle i dubto que vulgui estar-se quiet. Voltros com ho feis?
Moltes gràcies
Re: Tallar els cabells als nens molt belluguets
Nosaltres el posem a la trona i el seu pare li passa la maquina!!! A vegades queda millor i a vegades pitjor, pero ens apanyem i ben baratet!!!!
Ostres, al meu nen igual.Té un any i mig i encara no he gosat portar-lo a la peluqueria (encara tinc el mal record del dia que li vam anar a fer fotos per el DNI)i mira que de cabell en te força. El que he anat fent de moment es llallar-li jo mateixa amb les tisores allà on veig que el té massa llarg, i contra tot pronostic, tampoc li queda tant malament (és difícil amb un nen tant guapo!). Aprofito quan està una mica distret jugant amb qualsevol cosa.
Al principi veia les tisores i ja movia el cap sense parar...
però ara cada dia s'ho deixa fer més.
La meva intenció però es tallar-li amb la màquina qualsevol dia d'aquests. A veure si tinc sort
Al principi veia les tisores i ja movia el cap sense parar...
però ara cada dia s'ho deixa fer més.La meva intenció però es tallar-li amb la màquina qualsevol dia d'aquests. A veure si tinc sort
Hola!
El Pau va néixer amb molt cabell i el primer cop que va entrar a una perruqueria (per ell, esclar) va ser als 2,5 mesos. Com que era molt petitet s'ho deixava fer, però de mes gran el que feia era portar-li algun reclam per menjar tipus "gusanitos", era la única forma de mantindre'l ocupat! Amb tant de cabell s'hi ha fet uns bons tips d'anar a la pelu!
El Pau va néixer amb molt cabell i el primer cop que va entrar a una perruqueria (per ell, esclar) va ser als 2,5 mesos. Com que era molt petitet s'ho deixava fer, però de mes gran el que feia era portar-li algun reclam per menjar tipus "gusanitos", era la única forma de mantindre'l ocupat! Amb tant de cabell s'hi ha fet uns bons tips d'anar a la pelu!
Nosaltres li tallem a casa, però algun cop que l'he portat a la perruqueria la solució ha estat posar-lo dret al renta cabells i amb joguines a la pica mentre feiem corre l'aigua de l'aixeta. S'ha de dir que és una bona idea, tant per casa com per a la perruqueria, però clar la perruquera a on anem té un nen de la mateixa edat, el que li dòna una mica d'idea de com tractar-los.
Jo vaig portar la Berta a la pelu quan tenia aprox. 11 mesos, i pobreta es va passar l'estona plorant desconsoladament, això sí, no es movia!! Cosa que feia que encara fes més peneta... anava plorant però s'ho deixava fer...
Com podeu suposar no li he portat mai més!!!! Crec que ho vaig passar més malament jo que ella tot i el drama que va fer. Així que ara li repasso el serrell jo quan l'acabo de banyar i la tinc més o menys distreta amb el raspall i la pinta i coses que li vaig donant. Tinc una avantatge, té el cabell arrissat i per tant si faig escales no es veu tant!!
Com podeu suposar no li he portat mai més!!!! Crec que ho vaig passar més malament jo que ella tot i el drama que va fer. Així que ara li repasso el serrell jo quan l'acabo de banyar i la tinc més o menys distreta amb el raspall i la pinta i coses que li vaig donant. Tinc una avantatge, té el cabell arrissat i per tant si faig escales no es veu tant!!

Jo sempre que li haig de tallar el cabell a la meva nena, la porto a la peluqueria, no hem veig capaç de fer-li jo, tinc por de que hem mogui el cap i fer-li mal.
Jugant amb rulos i pinces es distreu i la noia que ja i te traça amb nens belluguets, va ràpida.
La Berta va neixer amb molt cabell, i el primer cop que li vaig tallar el cabell, tenia 7 mesos i hi va fer la meva cunyada que es perruquera, va ser un drama!!!!
LLavors la vaig dur a la meva peluquera i mai mes ha dit gaire res i si la i porta la meva mare encara es porta millor.
Suposo que es anar provant mètodes fins que troves l'adequat.
En canvi per tallar-li les ungles monta uns numerets...sembla que la matin i ho hem de fer entre dos persones!!!!!
Jugant amb rulos i pinces es distreu i la noia que ja i te traça amb nens belluguets, va ràpida.
La Berta va neixer amb molt cabell, i el primer cop que li vaig tallar el cabell, tenia 7 mesos i hi va fer la meva cunyada que es perruquera, va ser un drama!!!!
LLavors la vaig dur a la meva peluquera i mai mes ha dit gaire res i si la i porta la meva mare encara es porta millor.
Suposo que es anar provant mètodes fins que troves l'adequat.
En canvi per tallar-li les ungles monta uns numerets...sembla que la matin i ho hem de fer entre dos persones!!!!!
El meu des de un anyet que va a la pelu i es un belluguet, però cap problema, ja tenen coses per entretenir-los (capses de rulos de colors, contes, colors,... almenys a la pelu on vaig jo).
Sé de nens que van amb el DVd portàtil.
Sé de nens que van amb el DVd portàtil.
Ostres Sivi, jo per tallar-li les ungles he trobar la manera fantàstica!!! Li canto la canço que diu "una mosca volava per la llum...." que es va cantant amb les diferents vocals i la tia queda embobada mirant-me la boca, així que ni s'entera que les hi tallo!!! jeje, ja tens raó que cal trobar la manera, i cada nen és un món!!!! jajaja
- MartaMorera
- :: puça

- Entrades: 32
- Membre des de: dt. gen. 14, 2014 4:35 pm
Bon dia , crec que ja us ho he comentat.
Conec una peluquera molt bona que talla els cabells a nens moguts i nens i que ploren per por o perquè els desagrada.
PERRUQUERIA YOLANDA
tf 934223772
649848078
c/ Sugranyes, 78 Tda 5 ( Plaça Olivereta), Barcelona 08028 al barri de sants
Conec una peluquera molt bona que talla els cabells a nens moguts i nens i que ploren per por o perquè els desagrada.
PERRUQUERIA YOLANDA
tf 934223772
649848078
c/ Sugranyes, 78 Tda 5 ( Plaça Olivereta), Barcelona 08028 al barri de sants
- pirene1979
- :: rateta

- Entrades: 155
- Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm
nosaltres no ens en sortim de fer-ho a casa, així que cap a la perruqueria quan ja no queda més remei...
anem a una perruqueria que no és especial per nens, però les perruqueres son experimentades i pacients. amb la filla gran vam passar una bona temporada que costava moltíssim que es deixés, només volia si s'asseia a la nostra falda, i tot i així plorava força i caliar anar ràpid. un bon dia, diria que entre els dos anys i mig i els tres, va decidir que fins i tot li agradava anar-hi, seia tota sola, es deixava posar la mena de túnica aquella, s'estava quieta... i sortia encantada amb unes llaminadures.
amb la petita, tornem-hi: el primer cop només li van poder tallar a coll de la mama i amb la mama dempeus, i ara que té 19 mesos encara no es deixa gaire, plora tot i estar asseguda a la nostra falda, tot i que la darrera vegada es va acabar distreient amb un mòbil i les filles de la perruquera que li feien moneries... crec que anem a millor!
un element que crec que ajuda a mig termini és que mirem de coincidir i tallar-nos el cabell tots quatre quan hi anem, així a les nenes els hi va quedant la imatge dels pares ben tranquils en mans de les perruqueres. ja dic que ara la gran hi va contenta, i a casa juga molt a "pelus"!
paciència que tot passa!
anem a una perruqueria que no és especial per nens, però les perruqueres son experimentades i pacients. amb la filla gran vam passar una bona temporada que costava moltíssim que es deixés, només volia si s'asseia a la nostra falda, i tot i així plorava força i caliar anar ràpid. un bon dia, diria que entre els dos anys i mig i els tres, va decidir que fins i tot li agradava anar-hi, seia tota sola, es deixava posar la mena de túnica aquella, s'estava quieta... i sortia encantada amb unes llaminadures.
amb la petita, tornem-hi: el primer cop només li van poder tallar a coll de la mama i amb la mama dempeus, i ara que té 19 mesos encara no es deixa gaire, plora tot i estar asseguda a la nostra falda, tot i que la darrera vegada es va acabar distreient amb un mòbil i les filles de la perruquera que li feien moneries... crec que anem a millor!
un element que crec que ajuda a mig termini és que mirem de coincidir i tallar-nos el cabell tots quatre quan hi anem, així a les nenes els hi va quedant la imatge dels pares ben tranquils en mans de les perruqueres. ja dic que ara la gran hi va contenta, i a casa juga molt a "pelus"!
paciència que tot passa!
No se si sou de Bcn, però al C.Cial. Glories hi ha una peli d nens q es diu Fashion Kids i es una caña.
Rls seints som cotxes i els nens van conduint i s mes a cada puesto tenen una tele i els hi posen els dibuixos q ells vulguin i no es gens cara...
Al final els donen tambe un regalet i els nens queden contents. El meu va encantat desde la 1a vegada!! Jo la recomano noies!!
Rls seints som cotxes i els nens van conduint i s mes a cada puesto tenen una tele i els hi posen els dibuixos q ells vulguin i no es gens cara...
Al final els donen tambe un regalet i els nens queden contents. El meu va encantat desde la 1a vegada!! Jo la recomano noies!!
DENÍS
La meva filla igual, és veure unes tisores I posar-se a moure el cap a tots costats. La peluquería un fracàs desconfía de les peluqueres i no fa cas als estimula que li ofeteixen... Només fixa a les peluqueres i si veu que duen tisores monta un número...
El final he optat per tallar-li les puntes a casa en moments k esta molt distreta I no s'ho espera. I com que te el caBell arrissat no se li nota gaire si no es recte del tot.
El final he optat per tallar-li les puntes a casa en moments k esta molt distreta I no s'ho espera. I com que te el caBell arrissat no se li nota gaire si no es recte del tot.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Nosaltres, com la Aly84... Hem acabat optant per tallar-li nosaltres el cabell mentre el nen està distret. Normalment ens costa un parell de dies (en que va amb una banda més curta que l'altre, però veure el que fas és complicat pq la tàctica és agafar el cabell, esirar-lo i tallar les puntes en el menys temps possible.
A la perruqueria no funcionen els dibuixos animats, ni les cadires-cotxe, ni conèixer la perruquera, ni anar a un lloc nou, ni tallar amb moto,...
A la perruqueria no funcionen els dibuixos animats, ni les cadires-cotxe, ni conèixer la perruquera, ni anar a un lloc nou, ni tallar amb moto,...
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |