Peix a la papilla
Peix a la papilla
Hola noies!
Quan vau introduir peix a la verdura com ho feieu? Bullit amb el resta d verdures o com el pollastre a la planxa?
Quan vau introduir peix a la verdura com ho feieu? Bullit amb el resta d verdures o com el pollastre a la planxa?
Re: Peix a la papilla
Ostras ara no recordo a quin mes el vem introduir però jo li feia a la planxa i després el barrejava amb les verdures i a triturar. Quedava més gustoset q bullit
Merci! Als vuit sintrodueix!
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Hola Fai,
Depèn del pediatre, com sempre. En molts casos l'introdueixen als 8 o 9, però el nostre s'espera fins als 10. Li fem al vapor i després triturat. Però a la planxa també deu anar bé!
Depèn del pediatre, com sempre. En molts casos l'introdueixen als 8 o 9, però el nostre s'espera fins als 10. Li fem al vapor i després triturat. Però a la planxa també deu anar bé!
el meu nen avui fa 9 mesos i encara no en menja, el mes que ve tenim visita al pediatra, a veure que diu!
Nosaltres el van introduir cap als nou o deu messos. Si era lluç el bollia, altres peixos, tipus llenguado, primer el passava per la planxa. I, de seguida, van començar a menjar-lo sol am una mica dòli, ben esmicoladet.
Hola marones!
Nosaltres li fem sempre a la planxa. Les verduretes al vapor i després afeim el peix que sigui (rap, lluç, llenguado, etc) a la planxa ben esmicoladet. No sé,trobo que queda més gustós. Amb la carn i el pollatres vam provar de fer-li bullits i va ser horrorós... No m'ho hagués menjat ni jo! Així que amb el peix hem seguit amb la mateixa dinàmica i la mar de bé
!
Nosaltres li fem sempre a la planxa. Les verduretes al vapor i després afeim el peix que sigui (rap, lluç, llenguado, etc) a la planxa ben esmicoladet. No sé,trobo que queda més gustós. Amb la carn i el pollatres vam provar de fer-li bullits i va ser horrorós... No m'ho hagués menjat ni jo! Així que amb el peix hem seguit amb la mateixa dinàmica i la mar de bé
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |