Quan agafen sols els biberons?

Més qüestions.
Fai
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 10:03 am

Quan agafen sols els biberons?

EntradaAutor: Fai » ds. oct. 13, 2012 9:06 am

Molt bones!
Ahir em preguntava quan agafara ell solet el bibero per menjar! Quan Li acostes obre per complet la boca pero si li deixes si q lagafa pero clar encara li costa aixecar-lo!
Recordava el fill duna amiga q amb 8 mesos ja menjava sol!
A vosaltres quan us ha passat? Merciiiiiii
sagmai
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Quan agafen sols els biberons?

EntradaAutor: sagmai » ds. oct. 13, 2012 9:16 am

El meu ja ho fa...però pren mini bibes (40ml i similar) o sigui que no sé si és representatiu....
Pesolada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 97
Membre des de: dl. set. 03, 2012 11:26 am

EntradaAutor: Pesolada » ds. oct. 13, 2012 11:27 am

Es molt inportat en conctacte amb nen, no se aixo de q aviat estigui sol per menja. Ja que no dones pit, al menys.

http://iboneolza.wordpress.com/2012/08/ ... -el-pecho/
Fai
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 10:03 am

EntradaAutor: Fai » ds. oct. 13, 2012 3:05 pm

Sagmai i quants mesos te?
devo
:: zebra
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

EntradaAutor: devo » ds. oct. 13, 2012 3:53 pm

El meu petit mai s'ha volgut beure el bibi tot sol, i sempre li hem donat. Fins aquest estiu, amb 2 anys, que ha preferit beure la llet amb tassa com el seu germà.
I el gran recordo que va començar tardet a beure'l sol, potser cap a l'any o any i mig. Són uns comodons, però bé... per això estem, oi? :love:
Imatge Imatge Imatge
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » ds. oct. 13, 2012 5:05 pm

La meva que té 5 mesos a vegades el vol agafar ella i quan ja li queda poc algun cop se'l pren "sola" però nosaltres sempre li donem a coll perquè crec que el contacte és molt important, i m'agrada molt veure com em mira i com es relaxa prenent la seva lleteta
sagmai

EntradaAutor: sagmai » ds. oct. 13, 2012 5:58 pm

El dijous en fa 5
Cabana
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » ds. oct. 13, 2012 8:17 pm

Suposo que depèn com en sigui de destra agafant les coses amb les manetes; el meu amb 7 mesos agafa de tot i bé, però no sé si podria aguantar molta estona el pes del bibi de cereals ell sol. I al Cabano, que li dóna (es el seu moment perquè el bebè fa teta tot el dia), no sé si li faria molta gràcia, pubet!
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dg. oct. 14, 2012 7:05 am

El meu amb 8 mesos ja agafa cosetes amb les mans pero el bibero no, quan el porto a les mans agafa la tetina i quan li dono posa una maneta al voltant del bibero, suposo que sera questio de provar que l'agafi ell.
sagmai

EntradaAutor: sagmai » dg. oct. 14, 2012 8:31 am

Cabana ha escrit:Suposo que depèn com en sigui de destra agafant les coses amb les manetes; el meu amb 7 mesos agafa de tot i bé, però no sé si podria aguantar molta estona el pes del bibi de cereals ell sol. I al Cabano, que li dóna (es el seu moment perquè el bebè fa teta tot el dia), no sé si li faria molta gràcia, pubet!

Molt bon apunt! Al sahmaio li va donar un patatus fa poc quan el peque va començar a rebutjar el bibe.... Feia cara de 'curdons, una coseta que podia fer jo i :ufs: :ufs: :ufs: '
Cabana
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » dg. oct. 14, 2012 10:00 am

sagmai ha escrit:
Cabana ha escrit:Suposo que depèn com en sigui de destra agafant les coses amb les manetes; el meu amb 7 mesos agafa de tot i bé, però no sé si podria aguantar molta estona el pes del bibi de cereals ell sol. I al Cabano, que li dóna (es el seu moment perquè el bebè fa teta tot el dia), no sé si li faria molta gràcia, pubet!

Molt bon apunt! Al sahmaio li va donar un patatus fa poc quan el peque va començar a rebutjar el bibe.... Feia cara de 'curdons, una coseta que podia fer jo i :ufs: :ufs: :ufs: '

Si es que quan són petitons no fan gaire cas del pare, i per un moment d'intimitat que tenen, pobres..., que els duri!
ele83
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 4:17 pm

EntradaAutor: ele83 » dg. oct. 21, 2012 8:22 am

Hola,

Em va molt bé aquest post, perque precisament ahir m'estava fent la mateixa pregunta...quan menjarà sola la mevafilla el bibe?!!!

Ella ahir va fer 10 mesos, i encara li donem nosaltres els bibes, de vegades als braços (menys) i molts cosp asseguda a la trona. Intentem que l'agafai, però no alça el bibe de cereals:l'agafa amb les manetes, o agafa la tetina, però no arriba a alçar-lo. Se'l posa a la boca, però com no l'alça, no li arriba la llet, i s'enfada. Força, en té, suposo que no deu coordinar encara, no sé.
El cas es que des de fa uns dies em té preocupada, perque no és només amb el bibe de llet amb cereals (que entenc que pesa és) sino que tampoc aixeca el de l'aigua, méspetit, tant si li donem el bibe sol com amb anses....No sé, ho anem provant, però no hi ha manera que begui sola, i amb deu mesos..creieu que es molt tard? Els vostres nens ja agafaven i bevien bibe sols amb 10 mesos?

Gracies!!
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dg. oct. 21, 2012 9:58 am

El meu nen te 9 mesos i tampoc agafa el bibero, li dono jo n braços. Quan acostumen a menjar sols ?
rakebcn
Entrades: 311
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 8:20 pm

EntradaAutor: rakebcn » dg. oct. 21, 2012 6:37 pm

El meu te 10 mesos i no l'agafa, el de l'aigua sí perque es petit de 50 pero el gran de cereals li hem de donar, jo sempre l idono en la hamaqueta desde que vam deixar el pit perque es mou molt i en braços no s'acomodava i a la hamaqueta ha de tenir una joguina a les mans perque si no es comença a moure i a frotar-se els ulls i no para quiet, no el veig jo aguantant el bibe amb aquest nervi :-o00m
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. oct. 26, 2012 11:11 pm

Però com voleu que beguin el bibi tot sols tan petits??? No entenc massa quina necessitat n'hi ha. ?-) A banda que em sembla completament impossible que tinguin la força i la coordinació per aguantar-lo, beure, no ennuagar-se, no apretar-se'l massa.
Vatja, que em sembla una bogeria pensar que la meva nena s'hagi de prendre sola el bibi.
Sonne
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

EntradaAutor: Sonne » ds. oct. 27, 2012 9:37 am

Igual que alfonsoicecilia tampoc se m'havia passat pel cap que s'el prengués sol! té 13 mesos però no ho he provat mai ni li veig la necessitat. El de l'aigua si que a vegades l'agafa i el pren sol però de llet o cereals no.
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::