Va restreta, solucionar-ho amb aliments
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Va restreta, solucionar-ho amb aliments
Bon dia,
La meva nena té 5 mesos i des de fa una setmana que hem introduït la fruita va restreta quan fins ara anava de conya, suposo que millorarà quan comencem amb la verdura però de mentres... hi ha dies que només li donc pera, una miqueta de res de plàtan i taronja i sembla que va millor...
Suc de taronja sol li puc donar ja? Quina quantitat?
Si li faig la fruita en compota va millor per anar de ventre o no?
I els cereals restrenyen?
Si teniu alguna altre idea serà benvinguda, sobretot relacionada amb els aliments, preferiria no donar-li cap medicament.
Gràcies!
La meva nena té 5 mesos i des de fa una setmana que hem introduït la fruita va restreta quan fins ara anava de conya, suposo que millorarà quan comencem amb la verdura però de mentres... hi ha dies que només li donc pera, una miqueta de res de plàtan i taronja i sembla que va millor...
Suc de taronja sol li puc donar ja? Quina quantitat?
Si li faig la fruita en compota va millor per anar de ventre o no?
I els cereals restrenyen?
Si teniu alguna altre idea serà benvinguda, sobretot relacionada amb els aliments, preferiria no donar-li cap medicament.
Gràcies!
Re: Va restreta, solucionar-ho amb aliments
Hola,
a la meva filla quan li varem introduir els nous aliments també li va passar el mateix. I li vaig preguntar a la pediatra i ens va recomanar una cullaradeta d'oli d'oliva al matí, abans d'esmorzar. I realment va funcionar.
No recordo si era tan petiteta com la teva o ja tenia l'any, però t'asseguro que li funcionava molt millor això que els cerelas de fibra que venen a les farmacies.
Pots preguntar-li a la teva pediatra a veure si pot pendre la culleradera d'oli al matí.
a la meva filla quan li varem introduir els nous aliments també li va passar el mateix. I li vaig preguntar a la pediatra i ens va recomanar una cullaradeta d'oli d'oliva al matí, abans d'esmorzar. I realment va funcionar.
No recordo si era tan petiteta com la teva o ja tenia l'any, però t'asseguro que li funcionava molt millor això que els cerelas de fibra que venen a les farmacies.
Pots preguntar-li a la teva pediatra a veure si pot pendre la culleradera d'oli al matí.
A nosaltres la pediatra ens va recomenar els cereals "superfibra" de Blevit. Oli en llum 
Jo quan la Mar ha estat restreta, d'ençà que va començar l'AC, li he donat una culleradeta de cafè d'oli; en principi en dejú, però sino en qualsevol moment.
Oli en un llum, noies...
Quan feiem nomes pit, Per no donar-li la cullerada d'oli, amb la tija del julivert remullada en oli, li ficava la punteta pel culet i "remenava" suaument...sortia a xorro!!
Oli en un llum, noies...
Quan feiem nomes pit, Per no donar-li la cullerada d'oli, amb la tija del julivert remullada en oli, li ficava la punteta pel culet i "remenava" suaument...sortia a xorro!!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Veig que l'oli és una bina soluciò! Grácies
Giulieta, llavors aquests cereals superfibra li donaves sempre o només quan calia?
Giulieta, llavors aquests cereals superfibra li donaves sempre o només quan calia?
A mi amb 4 mesos la pediatra em va recomanar donarli una cullareta de suc de tronja just avanç de la teta, i era inmediat! Però sembla ser que l’oli triunfa mes ;)
Doncs primer li vaig estar donant una setmana seguida, i després només quan calia. Encara avui amb 13 mesos els fem servir per "desembussar" 

Nosaltres li posem pruna a la fruita.
Jo al meu nen li dono els superfibra o multifruites de Blevit i cada dia va de ventre, uns 3 cops.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |