AL PARC!
AL PARC!
Holaa!!
voldria saber a quina edat vau començar a portar als vostres fills/es a que juguin pels parcs amb altres nens. La jana aviat farà l'any i la veritat és que hem anat de passeig però no la he deixada sentadeta i que ella vagi fent i jo per allà jugant amb ella i controlant
voldria saber a quina edat vau començar a portar als vostres fills/es a que juguin pels parcs amb altres nens. La jana aviat farà l'any i la veritat és que hem anat de passeig però no la he deixada sentadeta i que ella vagi fent i jo per allà jugant amb ella i controlant

Re: AL PARC!
la Blanca desde els 10 mesos que ya anava al parc l'hi encanten els nens grans i cada cop de pasavem per davant d'un es posaba contenta i volia anar aixo que em posaba amb ella com que ya es posaba de peu donc agafada les mans i amb els nens a mirar que feient jeje ara té l'any i es un terremoto al columpi, a la tortuga, baixar per tobogant jeje, el problema que ara amb aquesta calor poc parque hi ha a ultima hora de la tarda, tu porta-la i que observi et sorprenent el que aprenen mirant els altres nens.
Nosaltres a la Laia desde els 15 mesos aprox... i li encanta... ara cada dia al matí la primera paraula que diu, a part de mama papa i bibe és parque.... sembla com si tingui associat que pel matí toca anar al parc a jugar amb els altres nens.
- ursulxunxa
- :: granota

- Entrades: 206
- Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm
annajana,
porta-la al parc que s'ho passarà superbé! pot pujar als gronxadors de bebes, córrer per terra,
quan comenci a camina empenyer un cotxet de nines o similar, jugar al sorral amb pala i galleda..
s'ho passarà superbé!!
porta-la al parc que s'ho passarà superbé! pot pujar als gronxadors de bebes, córrer per terra,
quan comenci a camina empenyer un cotxet de nines o similar, jugar al sorral amb pala i galleda..
s'ho passarà superbé!!

Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
El meu fill des de que se sap posar assegut (8mesos?) que el duc al parc. Al principi es menjava la sorra i tal però (a no ser q visquis al camp) crec que està bé que toquin sorra, que s'arrosseguin xl terra, que vegin altres nens... ah, i al meu fill li encanten els gronxadors des del primer dia!!! es pixa de riure!!
A l'Arnau el vam començar a portar quan tenia quasi 9 mesos i s'ho passava pipa al gronxador i gatejant pel sorral amb altres nens.
Nosaltres tambe vam començar a anar-hi als 8 o 9 mesos, quan ja s'aguantaven bé assegudes. Al principi només fèiem gronxador i sorral, però de sguida van començar a arrossegar-se per tot arreu i a pujar a tot allò que troben!
doncs ja l'he portada i li encaaaanta!!! als engronxadors es pixa de riure!! 

annajana ha escrit:doncs ja l'he portada i li encaaaanta!!! als engronxadors es pixa de riure!!
El Bernat també es fixava de riure (i es pixa de riure encara) quan puja als gronxadors

Nosaltres a la Clàudia també la vam començar a portar cap als 8-9 mesos. Però de moment només hem fet gronxadors. Li encanten!
Ara suposo que ja l'hauríem de deixar una mica a la sorra. Ja sé que tinc moltes manies, però sempre em fa por que no hi hagi caca de gos o qualsevol cosa i no hi sigui a temps... Però es veritat que diuen que han de jugar amb la sorra, que és molt bo per els peques
Ara suposo que ja l'hauríem de deixar una mica a la sorra. Ja sé que tinc moltes manies, però sempre em fa por que no hi hagi caca de gos o qualsevol cosa i no hi sigui a temps... Però es veritat que diuen que han de jugar amb la sorra, que és molt bo per els peques
En Pau tenia 9 o 10 mesos el primer dia que va jugar amb sorra, i encara recordo la seva cara! Primer la tocava a poc a poc i la deixava anar, i despres es va posar a riure com un boig i a tirar-la enlaire. S'ho va passar pipa!
Doncs la Noa des de ben bebé que va al parc... al principi dins el cotxet al solete.. cap als 6 7 mesos amb una manta a terra! fins que va començar a gatejar per la sorra, va probar els gronxadors.. i ara, amb 1 any acabat de fer, no hi ha qui la tregui!
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |