PART A LA DEXEUS

Experiències i pors del moment més desitjat.

julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

PART A LA DEXEUS

EntradaAutor: julieta12 » dj. ago. 16, 2012 12:10 pm

Hola!
Si tot va bé, per l'Octubre tindré la meva petita a la clinica Dexeus de Barcelona, he estat mirant opinions per internet i la veritat és que no en parlen massa bé :ufs: Básicament el que he llegit és que no et dónen masses opcions de que sigui natural, i que és molt mèdic i monotoritzat. A mi m'agradaria un part força natural si és que va tot bé i voldria que m'ho respectessin i no em fessin sentin un com "bitxo raro".

Bueno doncs dit això algú em pot donar la seva opinió sobre parir a la Dexeus?

Algú em pot dir on aconseguir un pla de part per donar-lis?

Gràcies! :-())
annajana
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

Re: PART A LA DEXEUS

EntradaAutor: annajana » dj. ago. 16, 2012 9:28 pm

Jo vaig tenir a la Jana a la Dexeus ara farà 1 any. Jo anava amb la idea de no demanar la epidural, però tampoc estava massa convençuda. Quan vaig arribar allà i em van començar les contraccions fortes ho vaig comentar amb la llevadora que m'atenia ( que no n'havia vist cap en les 40 setmanes d'embaràs) i amb algú altre que passava per allà per atendre'm. Tots em deien: que va donaaa!!! tenint la epidural.. perquè patir... això només acaba de començar... fa molt de mal ehhhh...no ho aguantaràs pas. i bé... evidentment, vaig acabar demanant la epidural.
Val a dir que jo no estava totalment convençuda de fer un part sense epidural... però que no m'animéssin gens tampoc va ajudar.

El seguiment de l'embaràs va ser normal, res a destacar. La ginecologa que em va portar normal, bé, agradable. tothom mooooooolt jove. i quan ja vaig tenir a la nena i estava a l'habitació, tens molt bon servei de tots els professionals, molt atents, molt ràpids en venir... però bé... això suposo que es a tot arreu.

Tema lactancia: no em van ajudar gaire. sort que després de surtir de l'hospital, el mateix dia, vaig anar a les classes de lactancia del meu poble, al CAP. Allà sí que em van ajudar de debò.

En el meu cas, al meu CAP sí que sabien molt de lactancia, sabien com tractar a les dones que acabem de ser mares i als nens que acaben de nèixer, a la Dexeus no... Em vaig decepcionar. No tornaria...
annajana

EntradaAutor: annajana » dj. ago. 16, 2012 9:33 pm

http://part-respectuos.blogspot.com.es/ ... -part.html

En aquest blog expliquen què és el pla de part i hi han exemples.

Però, no vull amoinar-te amb la meva opinió de la Dexeus eh... Jo no tornaria perquè buscaria algun altre lloc on siguin més respectuosos amb el part i on tinguin molt coneixement del tema lactancia. Per mi ha estat molt important el tema que t'assessorin bé sobre aquest tema.
Però suposo que hi ha bon personal i que estan preparadíssims per assistir qualsevol tipus de part, eh...
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dj. ago. 16, 2012 11:28 pm

Hola!

Doncs amb el tema del pla de part no et puc ajudar però ja ho han fet per aquí :ok:

Jo vaig tenir l'Adrià a la Dexeus. Va ser una cessària, sí, sembla ser que necessària per patiment fetal ....va ser una inducció, jo no dilatava....i l'Adrià patia amb cada contracció......no sé què hagués passat en un altre hospital la veritat :-:) ..potser hagués pogut néixer per via vaginal al cap d'unes horetes més o potser no.....ni idea. Ara no m'hi capfico però sí que val la pena plantejar-se molt bé què vol un d'entrada...després si hi ha canvis ens els trobem però d'entrada trobo bé tenir clar què volem.

Volia dir que personalment em van ajudar molt amb el tema lactància per això m'ha sobtat el comentari de la annajana. Justament les noies que hi havia em van ajudar moltissim i tenien un caràcter i una paciència!......però bé, ja fa quasi 4 anys així que potser el personal ha canviat o potser no tenien el dia :-:)
Però jo continuament les avisava i venien i em posaven el nen i m'explicaven truquillos..... :ok:
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dv. ago. 17, 2012 1:27 am

A mi també em sobta el comentari negatiu pel que fa a la lactancia. Jo he tingut els meus dos fills -sense complicacions - a la Dexeus i em van ajudar moltíssim, sobretot amb el primer. Amb el petit no va caldre perque només feia 6 mesos que no donava el pit.

Hi ha unea infermeres que van de rosa que bàsicament es dediquen a ajudar/aconsellar per tal que la LM funcioni.

En l 'últim part, en cap moment em van "pressionar " per posar -me l 'epidural. Em van dir que estava aguantant molt bé, però em van preguntar si la volia. Vaig dir que sí, però estic segura que no m 'haurien dit pas res si l 'hagués rebutjat.

Tingues les coses clares i parla -ho amb el teu ginecoleg. No crec que et posin pegues.
annajana

EntradaAutor: annajana » dv. ago. 17, 2012 9:05 am

Ostres, doncs amb el tema de la lactància vaig tenir mala sort, potser. Sí que les noies que van de rosa, les de nursery, en teoria el què fan és ajudar-te amb el tema de lactància entre altres coses. Però a mi em feia molt de mal, i simplement m'ho miraven i em deien, "està bé... és normal que faci una mica de mal. Et fa mal des del principi o quan ja fa una estona que mama??" i prou. Quan vaig anar al taller de lactancia del CAP em van dir que NO ES GENS NORMAL que faci mal i a la què em van ensenyar aquests truquillos que a la Dexeus no em vàren dir, oli en un llum.
Suposo que això és com tot, ensopegues amb qui ensopegues i tens bona sort o no...
chelin
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 15, 2012 1:01 pm

EntradaAutor: chelin » dc. ago. 22, 2012 2:40 pm

hola!!!

fa cosa s'un mes que estava super preocupada pel mateix...jo volia part natural i el problema jo el vaig tenir amb la gine ....no va voler acceptar el meu pla de part perque em deia que no feia falta..que se'm respectaria sense necessitat de presentar el pla de part...tot i així ells si que et fan firmar de tot...en fi....jo no volia ni epidural..si episotomia, etc etc....

vaig estar super nervisoa fins l'ultim moment...per els m'haguessin induit molt abans i a sobre tenia una cesarea previa...vaig aconseguir que em donessin hora d'induccio per molt mes tard que ells volien( ells volien abans de la setmana 41 i finalment em vaig posar de part jo sola a la 40+6...

Volia part natural com he dit...i al paritori em deien que em respectarien...vaig estar 4 hores alli fins que em va entrar la por al cos( no volia passar les hores del primer part) i finalment vaig demanar la epidural...pero....de natural res...em van treure la nena amb ventosa!! no em volien deixar fer força per tema de rotura uterina...

primer sembalava que em respectaven...pero...molt natural no va ser...no sé que hagués passat si no hagués demanat la epidural..no sé si m'haguessin deixat igualment intentar.ho...peo en fi...vaig ser jo la que va demanar la epi...i la que al final li va entrar la por...

El personal es molt jove, tot...molt atents la veritat....i pel tema lactancia tampoc tinc cap queixa...pero...pel que fa al tema part natural m'he quedat amb la sensació que et diuen que si i al final fan el que volen...jo els hi vaig donar peu amb lo de la epidural...i al final va ser part instrumental...

no em van fer episotomia..pero es que no va caldre perque amb la ventosa vaig tenir un "desgarro" de tercer grau....

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::