no menjaaa!!!!

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
annajana
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

no menjaaa!!!!

EntradaAutor: annajana » ds. ago. 04, 2012 1:11 pm

Hola!
La meva nena té 11 mesos recent fets d'avui. Des de que vam començar amb la introducció dels aliments, als 6 mesos que no ha demostrat ser una gran menjadora. Però ultimament encara menys. NO vol res de res, només iogurts de maduixa i algun triturat de fruita i formatge fresc. Ni els seus cereals, ni verdura, ni res de res. Li he intentat donar coses més fresquetes, com amanida de pasta a trossets, amanida de cigrons, cremes fredes... però tampoc.
Li estan surtint els queixals i potser això té bastant a veure, encara que no es queixa.
També li donc pit i no m'agradaria deixar-ho, ja que a les dues ens encanta, però no sé si és perjudicial pel fet que com que l'atipo amb la meva llet... ja no vol menjar el què li tocaria... NO sé!! Algú em pot donar suggerències????
MOltes gràcies per avançat!!!
carbasseta
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: no menjaaa!!!!

EntradaAutor: carbasseta » ds. ago. 04, 2012 2:32 pm

Hola annajana!
Suposo que hi deu haver mil motius pels quals ara no vol menjar:la calor, els queixals, algun altre canvi... D'això ni idea, o sigui que poc et puc ajudar...
El q sí et diria és q si feu pit és fantàstic perquè pots estar tranquil.la q està ben alimentada i q per tant pots esbrinar amb calma la causa de la pèrdua d'interès pel menjar. Perquè soso q pit segueix fent com sempre més o menys, oi? Si és així jo crec q pots estar tranquil.la i anar observant...
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » ds. ago. 04, 2012 2:37 pm

Precisament el que li toca ara és molt de pit ;). molt millor que qualsevol altre cosa. Si vas oferint sense forçAr ni fent coses especials, tot anirà bé.
annajana

EntradaAutor: annajana » ds. ago. 04, 2012 2:48 pm

sisisi, que bé que va sentir el què dieu...!!! sí que segueix tenint molt d'interès pel pit, com sempre! :ok: :ok: però em feia cosa que no menji tant de tot lu altre. i la infermera em va comentar que no havia de oferir-li el pit tan fàcilment quan no vol el menjar. també hi ha gent que m'ha comentat que com que va tipa de pit ja no vol res més...
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » ds. ago. 04, 2012 2:58 pm

A mi també em van dir la tira i mitja de perles com que per engreixar-se (que no li feia falta) havia de menjar "la seva verdureta i fruiteta" i pit només 2 cops al dia...
Segueix el vostre instint i, per la meva experiència, les "vagues de fam" ( excepte teta) són força comuns ;).
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dl. ago. 06, 2012 10:21 am

Jo no deixaria el pit!! com et diuen almenys tens clar que així s'alimenta!!!!! Has provat de donar-li pa amb tomàquet (només la molla) sucat per les dues bandes amb un raig d'oli i truita o bé formatge fresc a trossets????? ostres, ja sé que cada nen és un món, però és que a la Berta li xifla!!!!
Jo el què em trobo, és que ella cada cop mostra menys interès pels menjars de bebès i més pel què mengem nosaltres, així que últimament acaba menjant la meitat de lo seu i l'altra meitat del nostre plat!!!!!
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dl. ago. 06, 2012 3:53 pm

yo crec que son etapes, la meva ara fara tb 11 mesos i esta una mica tonteta amb el menjar, crec que esta cansada de les papilles pero els trossets encara l'hi costen i els escup, ves provant cosetes noves, per ejemple la meva l'hi encanta la truita amb formatge filadelphia, el peix a trossets amb la molla de pa sucada amb tomaket per les dues cares...tenen dies un dia es menja tot el plat i un altre me de barallar amb ella pero sense forçar-la , ella no fa pit pero la llet de continuació se la veu que dona gust. tb aquesta calor els agobia molt.
Imatge
Imatge
bertian

EntradaAutor: bertian » dt. ago. 07, 2012 8:16 am

Tens tota la raó laurita6!! Va molt a dies!!!!!! i la calor no ajuda gens!!!!!!!
annajana

EntradaAutor: annajana » dc. ago. 08, 2012 4:12 pm

Si!! La truita i el formatge fresc li xifla!! Ultimament és lo únic que vol sopar. Seguiré els vostres consells. Sí que cada vegada mostra més interès pels nostres menjars i ja no vol res de papilles ni purés. No són pas tontos!! Jijiji
bertian

EntradaAutor: bertian » dj. ago. 09, 2012 8:32 am

Que bé annajana!!!!!!!! jo com et vaig dir, va a dies, ahir per exemple tot i que li vaig fer pa amb tomàquet amb truita, en va menjar ben poqueta!!!!!! No deuria tenir gana, tu!!!!
Si és que a mi em poses un plat de macarrons ben bons un dia que estic desganada i també et diré que te'ls mengis tu!!!! jeje
annajana

EntradaAutor: annajana » dt. ago. 14, 2012 2:43 pm

suposo que la meva angoixa ve perquè jo seeeeempre em fotria aquest plat de macarrons del què parles... sempre tinc gana, jo! ggrrrr

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::