Dubtes...

Problemes durant l'embaràs.
louly
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

Dubtes...

EntradaAutor: louly » dj. jul. 19, 2012 2:18 pm

Hola bon dia a totes!!! primer de tot anunciar que sóc nova en tot això....i me animat perquè llegint els vostres dubtes he pogut veure que entre totes existeix molta compenetració i us ajudeu molt.
Fa 6 mesos que hem deixat de pendre anticonceptius amb la meva parella, però no estem a la fase de mirar dies sino que ens deixem endur quan tenim ganes i ja està. El tema és que aquest més, la ultim regla va ser el dia 22 de juny, i el meu cicle de mitjana és de 26 dies. Avui faria 28 i encara no m'ha vingut. Sé que és molt d'hora, però porto uns dies que sento coses extranyes (potser és psicològic) pero fa tres dies em vaig marejar amb vasques i de tant en tant algun menjar no em ve gens de gust. L'abdomen tinc punxades i fins i tot inflat (ha hagut gent que m'ha preguntat i aquesta panxa?). No dormo gens bé i em fa mal l'esquena. Els pits no els tinc gens inflats (cosa que passa quan m'ha de venir la regla, junt amb dolor) aquest cop és diferent...he trucat a la meva metge i m'ha dit que per fer-me l'anàlisi m'haig d'esperar 3 setmanes més!!! Avui al matí, al fer pipi i eixugar-me he tret un flux marronet...no gaire...només quan faig pipi...no sé si és que m'ha de venir la regla o, llegint per qui, és el periode de implantació...estic una mica preocupada i alhora no em vull fer il·lusions...us farieu el test ja?Què opineu de tot plegat?Les que heu estat embarassades heu tingut aquests símptomes?

Gràcies!!!
la_Xell
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dt. maig 01, 2012 8:27 am

Re: Dubtes...

EntradaAutor: la_Xell » dj. jul. 19, 2012 2:26 pm

Hola bonica!!!

Ves a la farmacia i feste un Test d'embaras, si fa dos dies que t'havia de venir la regla ja et pot sortir positiu si estas embarassada, lo de tacar marro pot ser sagnat d'implantacio... Jo de tu em feia un Test rapidament.

Petonets
NALA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: dj. juny 14, 2007 8:41 pm

EntradaAutor: NALA » dj. jul. 19, 2012 2:30 pm

Hola, guapa

El test te'l pots fer a partir del 1er dia de la falta (del dia que et tenia que venir la regla), no fa falta esperar 3 setmanes!!! Avui en dia els tests son molt fiables i precisos! Pots esperar-te una setmana per estar més segura, per evitar falsos negatius o esperar a que baixa de regla si és un retard, però crec que no fa faltar esperar 3 setmanes! Jo no podría!
Jo tinc dos fills, una nena i un nen, i els tests me'ls he fet sempre el mateix dia de la falta! No podía esperar més! Jejejejejejejeejejejejejeje

Sort i ànims!

Ja ens informaràs
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. jul. 19, 2012 2:30 pm

Jo m'esperaria un parell o tres dies més, fins a dia 31 o 32 del cicle, per veure què passa, i si aleshores no t'ha vingut em faria un test. Dos dies de retard no són gaires, si esperes una mica l'hormona de l'embaràs hi serà més present a la orina i et podrà donar un resultat més fiable. Els símptomes que tens tant poden ser reals (indicis d'un embaràs) com no, i és un simple retràs (psicosímptomes, creu-me, les que hem estat buscant molt de temps, els coneixem i sabem els traicioners que són).
I tinguis paciència, aixó de l'embaràs requereix moltes dosis de paciència.

Molta sort i benvinguda al SP.
louly

EntradaAutor: louly » dj. jul. 19, 2012 3:22 pm

Uau!!! gràcies a totes per contestar tant ràpid...la veritat que necessitava compartir amb algu els meus dubtes i vec que la decisió ha sigut encertada. Crec que faré cas a la neuets i m'espararé aquest cap de setmana, el diuemnge farà el 31è dia...suposo que hagi de tenir més paciència.
Per altre banda...el flux marró us va durar molts dies?

Gràcies a totes!!!
Imatge

Imatge
Tatti
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 3:35 pm

EntradaAutor: Tatti » dj. jul. 19, 2012 3:30 pm

hola i benvinguda!
bona idea fer.te el test...
suposo q cada dona es un cas pq jo no vaig perdre mai, en canvi una amiga va tacar un parell de dies... ja ho veus.. molta paciencia...i cuida.t!
Runi
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dc. feb. 22, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: Runi » dj. jul. 19, 2012 3:41 pm

Com molt bé t'han dit jo em faria un TE, jo estic embarassada de 9 setmanes i em vaig fer el TE als 5 dies de retràs.
Molta sort bonica!!
Imatge
louly

EntradaAutor: louly » dj. jul. 19, 2012 5:55 pm

Gracies a totes per les vostres respostes! seguiré informant!!
Imatge

Imatge
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dv. jul. 20, 2012 9:38 am

Per sortir de dubtes jo em faria el test. Jo em vaig quedar embarassada de seguida, al primer mes de buscar, jo notava mal de ronyons, el fluxe marrónos.
louly

EntradaAutor: louly » dv. jul. 20, 2012 10:33 am

Hola Tutty!!! vull esperar uns dies pq fa dos mesos em va venir als 32 dies i potser aquest cop em passa el mateix...abans de portar-me una mala noticia m'espero uns dies i vaig més segura...però gracies pels ànims!
Pel tema dle fluxe...durant aquesta nit no ha sortit casi be res pero avui al anar al wc he tacat una mica el salvaslip, és de color marró molt molt fosc...et va durar molt a tu les pèrdues? Et vas fer el test amb les pèrdues?

Gràcies!!!
Imatge

Imatge
louly

EntradaAutor: louly » ds. jul. 21, 2012 9:32 am

Bon dia noies!!!
Avui al mati he tornat a perdre una miqueta...porto tres dies de petites pèrdues, m'agradaria saber si algu li ha passat el mateix que a mi, he llegit que poden arribar als 6 dies seguits, de moment porto la meitat i no m'agrada gens...sembla que sigui un mal pronòstic...
Ara aniré a comprar el test i demà al matí me'l faré....m'haig d'esperar el matí de demà o me'l podria fer aquesta tarda? és igual de fiable?

Gracies wapes!
Imatge

Imatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » ds. jul. 21, 2012 9:38 am

És millor amb la orina del matí, que està més concentrada. Encara que a mi em va donar positiu a mitja tarda, però perquè era un de tira dels mil que tenia i no em feia res gastar-los. Però si és de farmàcia que t'han costat 9 o 10 euros, millor que t'ho facis al matí, per no malgastar-lo.

Perds bastant? o només és flux rosat o marronós al fregar-te? Tant pot ser un sagnat d'implantació (jo no n'he tingut i no sé el què és) com l'inici de la regla... A veure què et surt del TE... sort!
louly

EntradaAutor: louly » ds. jul. 21, 2012 9:58 am

Bon dia neuetes!!
No no perdo gaire....simplement és quan vaig al wc i m'eixugo trec com uns filaments marrons molt foscos...en tot el dia porto un salva slip i es veuen gotetes petitetes...pero em preocupa..aviam si hi ha algu per aqui que em pot dir que li va passar i no és res important!! jejejeje!!!
et faré cas i demà al mati serà el gran moment!
Gracies!!
Imatge

Imatge
louly

EntradaAutor: louly » ds. jul. 21, 2012 5:48 pm

Bueno wapes!! fins aquí em despedeixo...aquesta tarda m'ha baixat, com dieu vosaltres, la mala warry...al principi m'entristit pero després he pensat que si no ha de ser aixi doncs no passa res...que ja vindrà en el moment millor (crec molt amb el destí, jejejeje)

Doncs res, gracies per tot i esperem que no trigui gaire aprèixer per ki...però millor en el post d'estic embarassada no "en quan les coses no van bé", jejejeje!!

Abraçada! m'heu donat molt suport encara que no ho sembli!!
Imatge

Imatge
neuetes

EntradaAutor: neuetes » ds. jul. 21, 2012 9:39 pm

Em sap greu. :-()-) Val la pena esperar uns quants dies més de la falta per comprovar si és un retràs. Amb aixó s'ha de tenir extra paciència.
Runi
Entrades: 141
Membre des de: dc. feb. 22, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: Runi » dl. jul. 23, 2012 11:12 am

Louly em sap greu reina :-()-) Molta sort el proper mes!!
Imatge
louly

EntradaAutor: louly » dl. jul. 23, 2012 2:30 pm

hola d nou! Ara k me aficionat en socpetit com k soc nova amb tot aket tema tinc un dubte...aviam si em podeu ajudar! la meva regla es irregular i pot tenir cicles dl 26 a 32 dies...com ho haig d fer per saber la meva sexweek?ara k tnim vacancetes ens hi posarem en serio! Gracies!
Imatge

Imatge
mishka
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

EntradaAutor: mishka » dl. ago. 13, 2012 3:46 am

Jo crec que es millor que et passis pel forum "buscant un embaras"

Sort!
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::