joguines 12 mesos que entretinguin??

Gatejar, caminar, correr i saltar.

nonix1
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 11:56 am

joguines 12 mesos que entretinguin??

EntradaAutor: nonix1 » dc. jul. 18, 2012 2:56 pm

cada nen és un món i uns s'entretindran amb una tonteria i altres no........pero sobre l'any, quin tipus de joguines han entretingut més als vostres fills? l'Isaac es molt demandant i de seguida es cansa de tot.....tinc que estar molt a sobre i m'agradaria trobar algo que l'entretingues una estoneta sol, fara l'any al setembre, quines joguines recomaneu? tipus encaixables, que facin musica, que es desplacin....no sé, que ha entretingut als vostres fills? aixi em doneu idees per a veure si solet amb algo podria funcionar tot i que encara em necessiti, ho entenc, pero per deixar-lo alguna estona amb alguna joguina que estigui guai per la seva edat!
L'Isaac va néixer el 15 de setembre. Un mes i mig abans del previst
msi251
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

Re: joguines 12 mesos que entretinguin??

EntradaAutor: msi251 » dc. jul. 18, 2012 3:01 pm

crec que la joguina que més el's agrada és la mama... jejejeje.. la meva tenia i té una pila de caixes amb diverses joguines i el que més la distreu és jugar amb mi. el que si que hem funciona pq estigui 5 o 10 minuts jugant sola (el temps de possar una rentadora i treure la secadora) són uns gots apilables, que tant els ha de possar a dins com fer un castell de gots
Imatge
ImatgeImatgeImatge
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. jul. 18, 2012 3:18 pm

penso igual que la msi :content: amb la mama el temps que calgui, però sol ni un minut.

En el meu cas potser un espai per remenar allà on fos jo.
A la cuina: armari adaptat per poder-lo remenar, sobretot si eren olles i cassoles que féssim força soroll o el calaix dels coberts
A l'habitació: Un calaix de roba o mitjons.....
Al bany.....
...

La norma era estar al costat o preferiblement a sobre ;-)
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dc. jul. 18, 2012 3:29 pm

Mira com s'entretenia la meva primera petita cap a l'any:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dc. jul. 18, 2012 4:29 pm

Mentres estigués jo al costat o ben a prop, s'entretenia amb qualsevol cosa, siguin joguines pròpiament dites o tapers, gots de plàsitc, troques de llana, o tovalloles com la nena de la Julyet!
Jo també faig i feia el que diu l'Entrerius.
Imatge
Imatge
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

EntradaAutor: mariami » dc. jul. 18, 2012 4:41 pm

Julyet ha escrit:Mira com s'entretenia la meva primera petita cap a l'any:

>.-<: >.-<: >.-<: tinc una foto de la meva fent el mateix >.-<: >.-<: Per cert quan la roba l'acabes de plegar per ells és més divertit :ok:
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. jul. 18, 2012 5:41 pm

Julyet ha escrit:Mira com s'entretenia la meva primera petita cap a l'any:

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Et dic el mateix que l'entrerius i la resta de les companyes. Jo vaig acondicionar un calaix gran de la cuina amb tot de carmanyoles buides (al final s'ha quedat així tal qual), que quedava a la seva alçada i quan estava a la cuina es distreia posant i treient les coses de dins del calaix. I quan planxava, deixava la roba per planxar a terra amb una cistella i també es distreia remenant la roba. I al menjador vaig acondicionar un calaix facil d'obrir ple de papers de diari, fotos velles, retalls de revistes... La millor manera perquè es distreguin a aquesta edat és que facin coses amb tu i amb qualsevol cosa que tinguis per casa que no es pugui fer mal. Si més no, és una opció molt més econòmica i ecològica que comprar qualsevol joguina amb piles.
anny
Entrades: 320
Membre des de: dv. oct. 03, 2008 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: anny » dc. jul. 18, 2012 5:59 pm

Crec que la gran pregunta és.... quan deixen de voler jugar només amb la "mama" i comencen a jugar ells solets...
La meva té 19 mesos i la forma de tenir-la més estona entretinguda és amb la pintura de dits i fent bombolles (sempre amb la mama al costat o ben aprop i mirant-la...)... ah! una altre forma de tenir-la entretinguda és amb les bosses de roba que li queden petites i li passo a una altre mami!
eternitat
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dc. jul. 18, 2012 6:21 pm

En Pau té 19 mesos i encara no s'entreté sol, penso que són massa petits, juga però necessita que jo hi sigui. El que em funciona bastant és deixar-lo jugar amb coses nostres del dia dia: les pinces de la roba, els cullarons i espatules de la cuina, tetabriks buits, ampolles buides..., em sembla que en diuen joc euristic d'això.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dj. jul. 19, 2012 8:48 am

La veritat és que jo no em puc queixar perquè la Berta sempre s'ha entretingut bastant soleta. Curiosament li agraden més els objectes quotidians que no pas les joguines, així que li dono pots d'Actimel amb agulles d'estendre a dins (les fa servir de maraques), caixes de sabates sorpresa (a dins hi poso tapes de potitos, una mà de morter i altres petits tresors!!!), contes amb textures i sons... tot el què fa sons li agrada molt.
Ara, també haig de dir que des de que gateja molt i sap aixecar-se soleta (li queda poquet per caminar crec), costa tenir-la quieta, així que encara que la resposta no agradarà, quan faig el sopar i necessito la meva mitja horeta perquè no vingui a les meves cames, li poso un baby einstein i li encanta!!!!!!! es torna boja que fins i tot crida d'alegria!!!!! mira, ha estat un descobriment que em permet tenir aquesta estoneta per poder fer el sopar tranquila!
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dj. jul. 19, 2012 9:08 am

Bertian, no penso que la resposta del baby enstein no hagi d'agradar. Penso que totes necessitem aquesta estona i tens sort d'haver trobat la menera de tenir-la. No penso que li faci cap mal, la tele si s'utilitza bé pot arribar a ser molt educativa. Però ets valenta per escriure quelcom politicament no del tot correcte. La llàstima és que a mi no em funciona i tampoc amb en mic, dura 2min i prou!
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dj. jul. 19, 2012 9:13 am

Tranquil.la, jo també he recorregut als baby einstein per tenir-la distreta en moments puntuals. :ok:
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dj. jul. 19, 2012 9:26 am

la meva patufa té 12 mesos i es distreu amb els encaixables, amb la taula d'activitats, arrossegant la seva cadireta, amb nines, l'hi poso musica i balla i fa palmetes, pero sobretot treure les coses d'un calaix o d'una capsa o bossa... jeje els dibuixos l'hi poso la casa del mickey mousse l'hi encanten i el pocoyo.
Imatge
Imatge
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dj. jul. 19, 2012 9:28 am

Gràcies noies per la vostra comprensió!!!!!!!!!!!!!!! ;-)
nonix1
Entrades: 311
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 11:56 am

EntradaAutor: nonix1 » dj. jul. 19, 2012 9:36 am

ai, jeje, que dificil, ja veig que hi ha de tot.....pero fins ara en persona conec pocs nens apart del meu, un de 10 mesos que està al parc tot el dia sol i jo filpo!!! i l'altre una mica més grandet de 19 mesos, el seu cosi, que de sempre ha jugat sol també........i jo no pretenc aixo pq ell es molt d'estar amb la mama, de no deixar-me ni un segon i ja sabeu els comentaris no??? que si el malcries, etc etc.....aixi q sí, com heu dit una mica la pregunta es quan comencen a jugar una mica sols! pero bueno, poc a poc, anirem provant cosetes :-p
L'Isaac va néixer el 15 de setembre. Un mes i mig abans del previst
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dj. jul. 19, 2012 9:51 am

La clau, crec jo, és deixar de comparar el que fan els altres nens i deixar d'escoltar a tothom que tingui una idea preconcebuda "del que haurien de fer els nens de certa edat" i concentrar-nos amb el que volen els nostres fills, de vegades és la solució més fàcil. Molts anims!!
Lita24
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:12 pm

EntradaAutor: Lita24 » dv. jul. 20, 2012 6:22 pm

Hola! la meva nena d'aqui 15 dies farà 1 anyet!

Ja fa temps li vaig imprimir fotos de les cares de la seva família (besavis, avis, papes, tiets, cosins i el gos!), al darrere vaig escriure el nom (exem. PAPA JORDI) les vaig plastificar, retallant amb el canto rodó pq no es fes mal, i li vaig ficar dins un tupper. Doncs pensava que no li faria ni cas, i és amb el que més s'entreté. I ara ja comença a buscar les fotos que li demanes, fa molta gràcia!

Això si... li encanta que juguis amb ella i li vagis explicant qui és qui :P
neuetes

EntradaAutor: neuetes » dv. jul. 20, 2012 6:23 pm

Lita, que xulo!!! >.-<: >.-<:
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dv. jul. 20, 2012 7:04 pm

Lita, jo també ho trobo molt bona idea. Em sembla que li faré a en Pau, ja és més gran però penso que potser li farà gràcia també. Gràcies per compartir la teva idea!
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. jul. 23, 2012 9:01 am

L'Arnau té quasi 31 mesos i tot just ara comença a entretenir-se una miqueta jugant sol, però només una miqueta, un quart d'hora com a molt, després em demana de jugar amb ell, que és el que més li agrada.
Amb un anyet no s'entretenia amb res solet, amb aquesta edat són molt petits encara.

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::