Per a les que es volen fer una FIV

Tractaments, clíniques, medicaments..
Isabel
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dt. nov. 13, 2007 3:37 pm

MOLTISSIMA SORT ELECTRA¡¡¡¡¡ :cangui:
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. nov. 13, 2007 3:37 pm

electra, mareta meua, quina emoció!!! >.-<:

això ja està al caure!!!

molta molta molta sort!!! :ok: :ok: :ok: :ok:
electra
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dl. set. 03, 2007 9:42 pm

EntradaAutor: electra » dt. nov. 13, 2007 4:19 pm

Gràcies pels ànims!
electra l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 13, 2007 4:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
electra

EntradaAutor: electra » dt. nov. 13, 2007 4:20 pm

Jo us diria, a les que esteu a punt de començar qualsevol tractament, que un cop prengueu la decisió confieu en que el que feu és el correcte i que l'equip de metges us fan un seguiment constant, així que no hi ha d'haver complicacions.
Jo no he notat cap efecte secundari, potser de vegades m'ha donat per plorar (poques vegades), però això també m'ha passat altres vegades, tampoc no li he donat massa importància. La punció me la van fer amb anestèsia, i he de dir que tot molt bé.
Us recomenaria que no llegiu massa sobre el tema per internet, perquè us pot confondre, si teniu dubtes pregunteu directament als metges o busqueu alguna font d'informació fiable. O a algú que ho hagi passat. Jo no tinc masses referents, no sé de ningú que ho hagi passat i vaig trobar una informació bastant útil del procés a la pàgina web de l'institut marquès.
Jo estic fent-ho a un hospital públic i només tinc bones paraules per tot l'equip que m'està portant.
Gasteiztik
Entrades: 1275
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm

EntradaAutor: Gasteiztik » dt. nov. 13, 2007 4:50 pm

Moltes gràcies ., Creueta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tot i que us haig d´explicar que tot això és el que intento pensar per animar-me en aquells dies (que són bastants...) en els quals no puc evitar plorar....
Tot el què expliqueu que sentiu i totes les pors que teniu, jo també les tinc, i tant que les tinc!!!!!!
tot i que crec que ho portava pitjor fa un temps quan encara no sabiem qúè passava o a què afrontar-nos. I haver-me operat i veure que tot va endavant, doncs em fa sentir-me més animada.

Crec que hem de pensar, ara toca aquesta música, i la hem de ballar, i ja està!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Una abraçada enorme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Amanita, com anat??? Corre, corre, explican´s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quica
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dj. oct. 18, 2007 5:07 pm

EntradaAutor: Quica » dc. nov. 14, 2007 8:14 am

Nenes que bé tenir tantes opinions per aquí....A veure, anem a pams:

* Gasteitiz: moltes gràcies per les teves paraules, expresen molt bé el que sentim totes i tens raó: aquest és un llarg camí al que ens hem d'enfrontar però segur que ho aconseguim. Sobre si els bitxets es poden solucionar o no, suposo que dependrà de la raó per la qual són pocs i ganduls....haurem d'esperar al 13/12 (em sembla una eternitat però què hi farem?)

* . i creueta, moltes gràcies pels vostres ánims!

* Electra: nena, això ja ho tens molt avançat. Espero que vagi tot molt i molt bé i demà et puguin fer una transferència plena d'èxits. Espero que ens vagis explicant com va tot. Com tu dius llegir massa per internet et genera confusions degut a mala informació però no sé per què les noies que participem en aquest fòrum sempre em doneu molta credibilitat, confiança....vull dir que no són opinions d'aquelles catastrofistes que trobes a altres bandes.
Electra, si no et fa res ens podries dir quin ha estat el vostre problema i el temps que ha passat des que ho vau detectar fins a la fase en què esteu ara? a mí el tema pas del temps és una de les coses que més em neguiteja. No som molt grans (jo 30 i ell 36) però no m'agradaria que ell tingués el primer fill massa tard. Si toca, toca però no era el desitjable....

* Amanita, què tal? com va anar bonica? quan puguis ens ho expliques por fa, així entre totes ens anem fent recolzament.

Nenes, penso que això de les Fiv és molt més comú del que ens pensem, el que passa és que la gent no sé per què no vol dir-ho; evidentment és molt personal però jo penso que igual que quan tens una cama trencada vas al metge perquè te la arreglin i ningú no es planteja quedar-se coix per no operar-se; doncs si vols tenir fills i la Fiv és la via, l'únic que podem fer és donar gràcies a la ciència i estar ben orgulloses del que fem
La meva tieta va tenir fa 9 anys dues meravelloses nenes d'una Fiv i us asseguro que ella sempre em diu que tot es compensa en el mateix moment en que els hi veus la carona.... així que: endavant!!!!!!!! el 2.008 serà el nostre any de lluir panxones!!

Una abraçada a totes
T'esperem amb il.lusió
Amanita
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dc. nov. 14, 2007 10:39 am

Hola noies!

Ostres! quin moviment què hi ha per aquí! què bé!

Gasteiztik, moltes gràcies per explicar-nos el teu cas, els teus sentiments i les teves reflexions...(per cert m'han agradat molt), i si, tens raó és un camí llarg i dur, però amb recompensa...i quina recompensa!!! oi?!
Ens ho anem explicant i així no se'ns farà tant feixuc el camí ..ahh!!i el dijous esperem el teu parte ;-) una abracada ben forta bonica.

Electra, ja et deuen haver fet la transferencia...moltíssima sort!!! espero qué tot vagi la mar de bé. Ja ens explicaràs com ha anat.
I moltes mercés també per explicar-nos el teu cas i per els teus consells. Jo de lo què tinc molta por és a les banderilles hormonals i a la punció....bé entre moltes més...però aquestes són les què em fan més cosa, mai se sap com reaccionarà un cos, oi?! petons i lo dit, qué vagi molt bé!

Quica bonica! en el teu últim comentari, no saps tota la raó què tens, és molt més normal de lo que ens pensem...i ahir ho vaig veure. petonets guapa!

Bé referent a lo meu, doncs, si, confirmat, anem de cap a la ICSI, la quantitat d'esperma i la seva movilitat són les mateixes què en el seminograma anterior......per una banda millor així, ja qué tenia por de què trobesin més problemes.
Ens varen dir per comencar, Ja!, però resulta què finalment ens tenim què esperar el Gener, ja què la seguretat social té què acceptar el nostre cas , per financiar el 50% del tractament i per això hem de tornar a fer un altre seminograma amb tres mesos de diferencia del primer(el primer va ser el 4 de octubre) perquè poguin comprovar què tenim els bixets malament (més què res burocracia). Però bé, millor així, d'aquesta manera podrem gaudir dels Nadals, estar amb la familia i amics què ens fa falta i fa temps què no els veíem....si haguéssim comencat ara...lo més segur és què ens tinguessim que quedar aquí, per els controls...
Així que quan tornem dels Nadals, comencarem l'any amb una bona empenta.
Ens han dit qué tenim d'un 30 a un 40% d'exit, o sia que per conseguir el 100 % seria a la tercera (jo espero què a la primera).

El Gine ens ho va explicar, com si fos tot un pim pam, amb els pros i els contres...però sense qué fos res massa especial o complicat, molt rutinari...i això ens va tranquilatzar molt, bé a mi més que a la meva parella....ell ahir estava una mica moix...
Em va receptar pastilles antibaby ( cosa irónica per aconseguir un embaràs, oi?!) què les haig de comencar a pendre, quan em vingui la regla després de haver fet lo de la segureta social, així que depén com vagin les dates, això serà el Gener o a principis de Febrer. I varem parlar de les injeccions i de la punció (de com ho fariem) i què em possarien dos embrions...

Ara em sento rara, però trista encara no, tot arribarà...no us penseu, encara estic en un núvol, però contenta, positiva, tot i què ho haig de pair una mica, penso que només ens queda dos mesos per a conseguir-ho de forma natural (qué il.lusa, oi?!, però encara tinc un bri d'esperanca, no sé el perquè) i per un altra banda estic molt il.usionada per a qué arrivi el Gener, ahir ho vaig veure tot tan normal, em van donar molta cofianca i això és important,... i m'estimo tant a la meva parella, tenim tant amor per donar..,....què ho aconseguirem!!! n'estic segura!!! , el 2008 serà fantastic per a totes!!!!! estarem totes amb una megapanxa impressionant!!!

Moltes grácies a totes per a preguntar i pels ànims, els vostres missatges ajuden un munt!!!

Una abracada ben forta boniques!!!!!
Quica

EntradaAutor: Quica » dc. nov. 14, 2007 12:27 pm

Amanita guapa! clar que has d'estar contenta!!! ara ja ho tens aquí mateix, i pel que veig les possibilitats són les mateixes que una parella sense cap problema, no? bé, si no ho tinc mal entès....

Us van dir a què es deu el problema del teu home? és que a nosaltres ens van dir que si fos perquè no produia una hormona, li farien prendre i provaríem si va millor. En part m'agradaria que només amb hormones es solucionés però tampoc no vull perdre temps en "experiments" per acabar al final amb una ICSI

No sé, el dia 13/12 espero que ens aclareixin més coses. Ja em conformo amb que ens donin la mateixa "bona" notícia que a tu; tot i que no crec que vagi tan ràpid perquè a l'octubre a la dexeus ja ens van advertir que estaven donant hora per fivs per febrer-març! així que encara que ens hi enviéssin de cap, ens tocaria aprox al maig. Em sembla una eternintat!!!!

Nena, ara a disfrutar dels nadals, a relaxar-vos i agafar forces per estar la mar de bè tot l'embaràs. Que estic segura que al gener ja ens podràs donar una megabona notícia!!! i nosaltres estarem aquí per anar compartint les pors, alegries, procesos i alegrar-nos-en un munt
Per cert, us va dir les probabilitas que hi hagi que siguin bessons? a mí si t'he de ser sincera m'encanta la idea!

Ei! i a veure què ens va explicant l'Electra! segur que ben aviat ens dona una alegria. Molts ànims Electra que els teus bebés ja estan en camí...

Nenes, ja veureu com en uns mesos aquest post és un mar d'alegries i estarem contentes de passar per tot això perquè haurà valgut la pena i a més haurà enfortit la nostra relació i també ens haurà fet ser més valentes per afrontar-nos a tot.....

Una abraçada a totes!
T'esperem amb il.lusió
Amanita

EntradaAutor: Amanita » dc. nov. 14, 2007 1:27 pm

Hola bonica!

no han trobat el perquè, els analisis qué li varen fer, van sortir bé. A la primera visita qué varem tenir, ja ens va dir, què en moltes ocasions no és troba la causa...ja què pot venir de fora...com fumar, anar amb bicicleta, alguna patacada que hagi pogut rebre de petit (jocs de nens) i que ell no se'n recordi, l'alcohol, mala nutrició.....i aquest cop ens ha dit lo mateix.

vam estar preguntant per les coses qué poden ajudar a millorar-lo (ja qué fa temps varem estar prenent cosetes per ajudar a la fecundació (sense éxit), i el què ens va comentar...què a ell no li molesta que prenguem "ajuts", però ho va dir com "aneu prenen"(incredul), "perquè a mi lo que m'interessa és que tu prenguis l'acid fólic i qué la vostra nutriciò sigui l'adequada, camina i ves a nadar...i seguim amb la ICSI"...res que em va comfirmar la meva incredulitat sobre aquest "ajuts màgics" què ens volen vendre. Lo què si, és important són les vitamines...ens va donar info sobre lo que necessita el cos de l'home i de ladona (per aquesta, abans i durant l'embaràs)

I.... tenim un percentatge més gran què una parella sense problemes :-) :-) :-)

Si lo del teu marit fos problema hormonal, jo si què ho provaria, si dius què potser no us donaràn hora fins el Maig (espero què no, i què sigui abans), ho podeu comentar amb el metge, durant aquest mesos d´ espera, fer això, però a l'hora, tenir hora per la Fiv, no sé?...jo crec què ho faria així...

I respecte al tema bessons...ens vam emportar un bon ensurt....vaig veure ...qué jo amb això...de la biològia o bioquimica...estic fatal :ufs: ...resulta què ens va dir que fariem transfer de dos embrions, perquè al ser jove i el primer cop hi havia un cert risc (em va sentar de bé, això de què em digués" jove" :love: )...fins aquí ...vaig pensar..es clar...tres seria la Hostia!...però resulta...què es clar, amb dos ja en poden surtir 4...encara què possin un ..::·· en cada ovul...és pot dividir....i amb això no hi contava..., en fins un cero en Mates.......uff!! seria molt fort, NOOO?!

Un petó guapa!
Amanita

EntradaAutor: Amanita » dc. nov. 14, 2007 1:40 pm

Ahh!!!

també ens va comentar què el risc de problemes d'un <:-< i el de un <:-< ICSI és el mateix. I què en el meu cas, no em farien ammiocentesis...bé en el cas de què les altres proves sortissin bé...si no fos així, ja és veuria....

Però jo tenia entés, de què la feien tant si com no a les :-()) d'ICSI ?-)
Amanita

EntradaAutor: Amanita » dc. nov. 14, 2007 3:58 pm

Gasteiztik!!!!!

ei!!!!!!! ara hi he caigut, pensava en la data què has dit, dijous!!!, ÉS DEMÀ!!!!!!....si és què ja no sé ni en el dia què visc
....uff avui tinc el cap...mooolt espés!!...com el temps què tenim per aquí..

Què vagi moooooolt bé guapa!!! i què sortiu d'allà ben animats.

Ens ho expliques , ehh?!!!!
electra

EntradaAutor: electra » dc. nov. 14, 2007 4:07 pm

Hola, acabo de venir de l'hospital i com que m'han dit que he de fer 24h de repós, doncs aprofito per escriure-us.
La transferència ha anat bé. Al principi m'he quedat una mica ensopida, perquè dels 5 òvuls, només un ha fecundat correctament. M'he quedat una mica xof, però la biòloga ens ha assegurat que aquest un es dividia correctament i que era molt bo. Així que el meu home i jo ens hem mirat i ens hem alegrat moltíssim. Ja ens havíen dit que no tots els òvuls són fecundables i que fins que no te'ls treuen no se sap. El meu home (que per cert, està molt i molt emocionat) ha preguntat si podia fer una foto de l'embrió! (jo he pensat "està boig, li diran que no"). Doncs en aquell moment no era possible doncs el tenien al laboratori, però quan m'han fet la transferència (moment molt emocionant, no us el perdeu) guiada per l'ecògraf se m'ha encés el llum i he demanat una foto i me l'han fet. És impressionant. El meu marit diu que som molt afortunats, per com estan anant les coses i per poder fer un seguiment del nostre embrió des de gairebé el primer dia.
Ara no podem fer res més, esperar uns 15 dies i intentar fer vida normal, perquè mai se sap...
Quica

EntradaAutor: Quica » dc. nov. 14, 2007 4:28 pm

Electra guapa!! ja tens el teu embrionet a dins....home, jo penso que aquest embrió té mooooltes possibilitats perquè a sobre des que està dins teu t'estàs cuidant, vull dir fent repòs, no menjant coses que no toquen, vigilant moviments bruscs...cosa que en un embaràs "normal" no passa ja que a aquestes alçades no seriem conscients de l'embrió
Qué bé que hagiu pogut fer la fotito!!! apa que no fliparà la criatura quan sigui gran: retratat des del primer dia!!

Nena, m'alegro molt que hagi anat tot bé i ja tinguis el teu embrionet amb tu. Ara 15 dies de repòs i tranquilitat en espera de notícies. Com sabràs si estàs embarassada? per la Beta?

De debò molta sort i endavant amb aquest embrió!!

Gasteitiz, és veritat el que diu l'Amanita! demà dijous i notícies teves!!! ja ens explicaràs què decidiu si fiv o IA. El que més convingui....

Nenes, ja ho he dit abans però ho torno a repetir: m'encanta tenir aquest foro per conèixer-vos i veure qeu no sóc un bitxo raro, sinó que el que sento és el que moltes noies més com vosaltres sentim, compartint tot això amb vosaltres que sé que m'enteneu s'em fa molt menys feixuc. Moltes gràcies a totes!!! això és l'inici d'una gran amistat....encara ens queda trobar-nos amb la panxona totes juntes....com l'Amanita està a alemanya sempre ens quedarà París per veure'ns....ooooohhhhh qué romàntic ha quedat!

M'en vaig cap a casa i a veure quines notícies tenim demà de la Gaste! Sort bonica!
T'esperem amb il.lusió
Amanita

EntradaAutor: Amanita » dc. nov. 14, 2007 4:30 pm

Electra!!!!
quina idea més maca la del teu marit (això li haig de explicar al meu ;-)

Però bé, lo important és que ja teniu el vostre petitó/ns a caseta amb vosaltres...i ei...com m'ho van explicar a mi ahir..encara no saps si en tindràs un o dos, oi?!...no sé si m'has llegit una mica més amunt...?

M'alegro molt què hagi estat tant especial...i què hagi anat tant bé...i li donc la raó al teu marit es clar què sou afortunats....com totes les què tenim l'oportunitat de poder fer la in vitro...

petons maca i a descansar!!!!!!!!!!!!!!!!! deixa què et mimin molt!
Amanita

EntradaAutor: Amanita » dc. nov. 14, 2007 4:34 pm

Electra!!!!
quina idea més maca la del teu marit (això li haig de explicar al meu ;-)

Però bé, lo important és que ja teniu el vostre petitó/ns a caseta amb vosaltres...i ei...com m'ho van explicar a mi ahir..encara no saps si en tindràs un o dos, oi?!...no sé si m'has llegit una mica més amunt...?

M'alegro molt què hagi estat tant especial...i què hagi anat tant bé...i li donc la raó al teu marit es clar què sou afortunats....com totes les què tenim l'oportunitat de poder fer la in vitro...

petons maca i a descansar!!!!!!!!!!!!!!!!! deixa què et mimin molt!
electra

EntradaAutor: electra » dc. nov. 14, 2007 4:45 pm

Amanita, sí que t'havia llegit, però no ho he entés gaire. Jo he entés que aquest embrió pot arribar a ser "una personeta" (òvul+espermatizoide), ningú m'ha parlat de 2!!
Tan de bo!

A veure si m'ho aclareixes, que ara m'he fet un embolic.
Amanita

EntradaAutor: Amanita » dc. nov. 14, 2007 5:08 pm

Si, noia jo també ho tenia entés així, com tu dius...però resulta què encara què tan sols sigui un ..::·· i un ovul, al dividir-se...es poden crear, en comptes d'un nucli dos, amb la conseqüencia de bessons...suposo (penso no ho sé) què això deu ser per les hormones(no ho sé eh!, veus això no ho vaig preguntar)
...per això a moltes dones què és fan la FIv no els hi volen transferir més de dos embrions...i de fet està prohibit (bé almenys aquí) transferir-ne més de tres...es clar...en podrien sortir 5 o 6...amb un risc considerable...
No sé fins a quin punt és posible què passi...però què pot passar ens ho van dir ahir.

potser ho pots preguntar en el teu pròxim control i m'ho comentes, és bo saber de més opinions....
dreilha
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dc. nov. 14, 2007 5:39 pm

Noies acabo de llegir aquest post, perquè com sabeu acabo de començar amb un tractament. Encara no arribo a la FIV, però ja em van informar del procés i em van donar un vídeo... perquè seria un dels passos a seguir si el tractament no funciona.

I m'heu deixat ben parada. Esteu contentes i animades!! I evidentment això és el millor però a mi encara em costa d'assimilar.

Electra,... a fer molt de repòs i a deixar-se cuidar!! Què bonic això de la foto!!

Ens seguireu mantenint informades, oi??
Jo de moment no sé com ajudar-vos, però de veritat que llegint-vos i posant-me a la vostra pell estic aprenent moltíssim!! Gràcies
Imatge
Imatge
electra

EntradaAutor: electra » dc. nov. 14, 2007 7:15 pm

Si sabessis el temps que hem trigat nosaltres a assimilar-ho.... sobretot jo, que no volia acceptar-ho...tot necessita el seu temps, Dreilha. Però no t'avancis als aconteixements, pas a pas, i confia.
Quica

EntradaAutor: Quica » dj. nov. 15, 2007 8:39 am

Ei noies!

Dreilha tu tranquila, de moment fes el tractament que t'han donat i no t'angoixis més del que cal....el més important és que tenim problemes amb solució i això és el que val!

Gaste, avui metge, no? ja ens explicaràs!! que tinguis sort i tornis carregada d'il.lusió pel nou camí que començaràs.....

Electra i Amanita, jo tampoc no ho tinc clar això que es pugui dividir l'embrió. N'he sentit a parlar però no ho tinc massa clar...El que sí vaig sentir és que si t'en posen 3 i veuen que els 3 van endavant o n'hi ha 4 poden fer una reducció embrionària injectant no sé què als embrions. És a dir, t'en deixen 2-3 màxim però no més. N'heu sentit alguna cosa? bé, de tota manera suposo que això és en casos extrems....

Avui falten just 4 setmanes fins que tornem a tenir visita amb l'andròleg perquè ens digui si hi ha tractament pel meu marit, amb el seu diagnòstic anirem de nou a la gine i llavors ja espero que ens donin info més clara. No podeu ni imaginar que eterna s'està fent l'espera.....

Una altra cosa: com sabeu jo estic anant a la Dexeus però últimament no en sento gaire meravelles, vosaltres on aneu? què en penseu de la Dexeus? en fi, ara tot són dubtes.....

Electra: cuida molt aquest embrionet i d'aquí 15 dies esperem la teva bona notícia eh!! n'estic segura!

petonets a totes
T'esperem amb il.lusió

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::