NUMERO DE TOMES EN UN BEBE DE 6 MESOS

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

NUMERO DE TOMES EN UN BEBE DE 6 MESOS

EntradaAutor: Tutty29 » dt. jul. 17, 2012 5:53 pm

Hola noies!! El meu petit la semana vinent farà 6 mesos i nomès pren LA. Ell pren el primer bibero a les 09:00 o 09:30 del mati, un altre a les 12:30, 15:30 i 19:30, el poso a dormir a les 21:00 fins les 02:30 i aixi successivament, pero no tots els dies son iguals.
Jo volia saber que es comença primer els cereals o la fruita ? i que es substitueix la toma del berenar per donar-li la fruita ?
Moltes gracies!!!
primerenca34
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

Re: NUMERO DE TOMES EN UN BEBE DE 6 MESOS

EntradaAutor: primerenca34 » dt. jul. 17, 2012 8:04 pm

Hola Tutty,
Doncs depèn moltíssim del pediatre, no t'ha donat instruccions sobre com començe l'AC?
Nosaltres vam començar als 5 mesos i mig amb els cereals a l'hora de sopar. Com que no teníem pressa vam provar de donar-li amb cullera, cada dia una mica més, i després una mica de pit (en el teu cas podria ser bibi). Als 6 mesos ja feia l'àpat sencer de cereals i després ja no necessitava res més. Als 6 i mig vam començar amb la fruita per berenar i al cap de 15 dies amb la verdura. Ara ja pren també pollastre i ja només fa bibi (entre els 6 i els 7 vam deixar el pit) al matí i a mitja nit. Parla però amb el teu pedi, que cada un dóna unes directrius diferents!
Imatge
Imatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: NUMERO DE TOMES EN UN BEBE DE 6 MESOS

EntradaAutor: Tutty29 » dt. jul. 17, 2012 9:19 pm

Dijous de la semana vinent tinc hora amb el pediatre i a veure que em diu

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat