Trona
Trona
El meu petit aviat farà 6 mesos i ja començarà a menjar papilles. Encara tinc que comprar la trona i no se quina agafar. Visc a Manresa i m'agradaria saber si hi algun lloc que estiguin be de preu.
Re: Trona
Hola Tutty,
Jo em vaig comprar la zuma d'inglesina perquè es reclinava...i n'estic encantada!! Ara bé, no ho tornaria a fer...Ara si hagués de repetir, li donaria papilla a la ganduleta i tan aviat com s'aguanti be assegut, la trona d'ikea...solucio barateta, barateta..
Jo em vaig comprar la zuma d'inglesina perquè es reclinava...i n'estic encantada!! Ara bé, no ho tornaria a fer...Ara si hagués de repetir, li donaria papilla a la ganduleta i tan aviat com s'aguanti be assegut, la trona d'ikea...solucio barateta, barateta..
I se m'oblidava...facilissima de netejar!! Drapet humit i llestos...!! (la d'ikea,eh?)
Et dic el mateix...
Jo vaig comprar una de fusta que em va costar...un ronyó!
resultat: pesa molt, està sempre al mig, costa de treure la funda per netejar...
A casa els avis té una d'ikea, la més bàsica i va superbé. fàcil de moure, de netejar, de plegar si ens l'enduiem a la platja....
De fet qualsevol dia me la treure de sobre...
que vagi bé!
Jo vaig comprar una de fusta que em va costar...un ronyó!
resultat: pesa molt, està sempre al mig, costa de treure la funda per netejar...
A casa els avis té una d'ikea, la més bàsica i va superbé. fàcil de moure, de netejar, de plegar si ens l'enduiem a la platja....
De fet qualsevol dia me la treure de sobre...
que vagi bé!
Alehop ha escrit:Hola Tutty,
Et dic el mateix, jo tinc la zuma d'inglesina a casa i la d'ikea a casa els avis, i la veritat és que com l'alehop, tot i que n'estic contenta, si fos ara potser no l'hagués comprat... I també hagués tirat d'hamaqueta al principi i la trona d'ikea per després!
Referent a la trona d'ikea mira si t'anirà bé de mida pel nen, perquè tinc una amiga que tenia el nen molt gros i li va posar poc temps, perquè deseguida li va quedar petita i en va haver d'acabar comprant una altra de més gran!
Jo també et recomano la d'Ikea, molt econòmica, ocupa poc espai i fàcil de netejar. Al principi, amb el coixí perquè quedi ben "falcadet" i després sense. Només pels àpats, no val la pena gastar-se més. Nosaltres, vam comprar per a l'Arnau una de la Chicco i una d'Ikea per a casa dels avis, però si l'haguéssim descobert abans, haguéssim comprat també una d'Ikea per a casa.
Sens dubte la d'ikea! La "bona" alla esta agafant pols...
Ostres noies m'heu ajudat molt!!primer mirare a l'ikea i si em convenc en comprare una per casa els avis i una per casa
Gracies per ajudar-me a decidir-me
Mirare a l'ikea i si m'agraden en comprare una per mi i una pee casa els avis
Mirare a l'ikea i si m'agraden en comprare una per mi i una pee casa els avis
Hola de nou.
He trobat una trona que es de l'estil de la stokke. És per bebes de 6 mesos a 10 anys.
No és coneguda, però crec que va molt bé.
Es de la casa Roba; es diu: sit up III, l'he agafada amb vermell feta de fusta, amb coixí, per mitjà d'amazon; m'ha costat 42€ amb els gastos d'envio 45€. La tindré a mitjans de la setmana que ve.
Es una casa alemanya que aquí no es gaire coneguda; tb la tenen a pixmania però és amb color fusta i és més cara: 58€.
No porta bandeja.
Ja us interesa, ja us diré que tal.
Espero que ve.
He trobat una trona que es de l'estil de la stokke. És per bebes de 6 mesos a 10 anys.
No és coneguda, però crec que va molt bé.
Es de la casa Roba; es diu: sit up III, l'he agafada amb vermell feta de fusta, amb coixí, per mitjà d'amazon; m'ha costat 42€ amb els gastos d'envio 45€. La tindré a mitjans de la setmana que ve.
Es una casa alemanya que aquí no es gaire coneguda; tb la tenen a pixmania però és amb color fusta i és més cara: 58€.
No porta bandeja.
Ja us interesa, ja us diré que tal.
Espero que ve.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |