Busquem Cangur
Busquem Cangur
Hola noies!
escric aquí el post perquè l'espai de feina que havia abans no el trobo i no se pas on posar-ho!
Resulta que després de taaant de temps de tenir les peques i no haver-les deixat mai amb ningú busquem una cangur per a dies esporàdics, per ex. un dissabte per la nit per si volem sortir o un matí si hem de fer puntualment una gestió i no poden venir les nenes!
La Claudia té 2 anys i 9 mesos i la petitona, la Nerea en té 7 mesos i mig.
Si en sabeu d'algú que en pugui estar interessat, em farieu un gran favor!
Després de parlar-ho molt amb el meu home, preferim si la persona que vingui no es massa jove, ja que així tindrà més experiència i no s'atabalarà tant amb les dos baldufes :)
Gracies mil!!
escric aquí el post perquè l'espai de feina que havia abans no el trobo i no se pas on posar-ho!
Resulta que després de taaant de temps de tenir les peques i no haver-les deixat mai amb ningú busquem una cangur per a dies esporàdics, per ex. un dissabte per la nit per si volem sortir o un matí si hem de fer puntualment una gestió i no poden venir les nenes!
Després de parlar-ho molt amb el meu home, preferim si la persona que vingui no es massa jove, ja que així tindrà més experiència i no s'atabalarà tant amb les dos baldufes :)
Gracies mil!!
Re: Busquem Cangur
Hola!
La meva cunyada està buscant feina. Té un nen de 3 anys i molta experiència cuidant nens. T'e molt bones referències.
Es diu Milena i té 38 anys.
Ja em diràs si t'interessa i et passo el seu mòbil.
Carme
La meva cunyada està buscant feina. Té un nen de 3 anys i molta experiència cuidant nens. T'e molt bones referències.
Es diu Milena i té 38 anys.
Ja em diràs si t'interessa i et passo el seu mòbil.
Carme
Hola, a quina població busques cangur? Jo conec una noia FANTÀSTICA que ara està a Barcelona ciutat, ens ha fet de cangur més d'un any, i te la recomano molt .. té 45 anys ... ja em diràs si t' interessa i et passo el contacte.
Som de Barcelona ciutat!! vivim a prop de l'Hospital sant pau.
Gràcies!!
Gràcies!!
Irinna ha escrit:Hola noies!
Gracies mil!!
La meva mare viu a Sagrada Família i cuida un bebé als matins... si t'interessa envia'm un missatge privat
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Estic buscant feina de matins o tardes (horari a convenir) de dilluns a diumenge i festius inclossos. M'ofereixo per fer tasques domestiques i fer de cangur de nens, nenes i mascotes. Tinc molta experiència tant de fer neteja com de tenir cura dels petits i dels animalons. Tinc 29 anys, soc mami de 2 nens petitets i de plena confiança, ja treballo amb noies d'aqui del SP. Estic buscant per Barcelona, Badalona, Sant Adrià i L'Hospitalet. Estic disponible de dilluns a diumenge, festius inclossos. Preu hora 9€ Si algu/na està interessat privi o mail: heaven20@msn.com i parlem. MERCI
Hola a totes!!!
Us volia comentar que he estat mirant agències de cangurs per deixar el peke i desprès de molt mirar he trobat una que m'ha agradat molt i que es la més econòmica, ja que la noia que ho porta no te un marge molt gran de benefici perque ho fa perque li encanten els nens i perque sap el que suposa tenir que pagar cangurs. He estat mirant inclós particulars i l'hora em sortia mes cara que amb ella.
Contra més hores i més dies mes econòmic però el que mes m'agrada es que tambe pots trucar per dia puntuals que el nen es posi malalt, que no hi hagi guarderia, que vulguis anar a sopar, etc...
Jo he anat avui i el dilluns venen dos noies perque les entrevisti a veure quina m'agrada mes i sino m'agradessin m'envien unes altres.
La noia que ho porta es diu Renata, l'empresa es diu Cangurs i el telefon es 93 247 32 04
Espero que pugui ajudar a alguna.
Salutacions!!!
Us volia comentar que he estat mirant agències de cangurs per deixar el peke i desprès de molt mirar he trobat una que m'ha agradat molt i que es la més econòmica, ja que la noia que ho porta no te un marge molt gran de benefici perque ho fa perque li encanten els nens i perque sap el que suposa tenir que pagar cangurs. He estat mirant inclós particulars i l'hora em sortia mes cara que amb ella.
Contra més hores i més dies mes econòmic però el que mes m'agrada es que tambe pots trucar per dia puntuals que el nen es posi malalt, que no hi hagi guarderia, que vulguis anar a sopar, etc...
Jo he anat avui i el dilluns venen dos noies perque les entrevisti a veure quina m'agrada mes i sino m'agradessin m'envien unes altres.
La noia que ho porta es diu Renata, l'empresa es diu Cangurs i el telefon es 93 247 32 04
Espero que pugui ajudar a alguna.
Salutacions!!!
Gracies a totes!! de moment avui hem quedat per conèixer a una dona que ens podria fer de cangur. De totes maneres necessitaré saber contactar amb una persona més per si el dia que la necessitem no pot venir, així que en quant ens ho pensem us diem alguna cosa! (ha de tenir disponibilitat matins, tardes o nits)
Gràcies!!
Gràcies!!

- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Us escric de part de l'Irinna-Marta ha perdut tots els contactes del movil i necessita contactar amb la Maite la cangur que va conéixer, si us plau si alguna la coneix o ets tu, possant en contacte amb ella o si no tens el seu móvil passe'm un privat amb el teu móvil i jo li passo. Gràcies.
- Marta26BCN
- Entrades: 3
- Membre des de: dj. set. 06, 2012 8:31 am
Hola! Sóc la Marta.
Tinc 26 anys i sóc mestre d'educació infantil i actriu! Actualment combino les meves dues passions i dono classes de teatre a diferents escoles. També m'agradaria fer alguns cangurs, als vespres o a les nits. Perquè els pares i mares pugueu anar a sopar o al cine. També tinc algunes tardes disponibles.
Sóc una noia molt responsable i amb molta experiència amb infants de totes les edats. Sóc una apassionada de la meva feina. Així que si necessiteu que us faci un cop de mà amb la vostra canalla, podeu contactar amb mi a través del correu: cangurmarta@gmail.com.
PD_VIsc a Barcelona ciutat.
Una abraçada!
Marta.
Tinc 26 anys i sóc mestre d'educació infantil i actriu! Actualment combino les meves dues passions i dono classes de teatre a diferents escoles. També m'agradaria fer alguns cangurs, als vespres o a les nits. Perquè els pares i mares pugueu anar a sopar o al cine. També tinc algunes tardes disponibles.
Sóc una noia molt responsable i amb molta experiència amb infants de totes les edats. Sóc una apassionada de la meva feina. Així que si necessiteu que us faci un cop de mà amb la vostra canalla, podeu contactar amb mi a través del correu: cangurmarta@gmail.com.
PD_VIsc a Barcelona ciutat.
Una abraçada!
Marta.
Hola!
Tot i que els posts ja són una mica antics, nosaltres estem igual que la Irinna. Busquem una cangur per dies esporàdics (per tot el dia), per cada vegada que els nens estiguin malalts. En tenim un de 4 mesos i un de 2 anys. Vivim a St Cugat. Coneixeu algú a qui li pugués interessar? Sobretot el que més ens importa és que sigui algú amb qui hi puguem comptar força, o sigui que tingui bastanta disponibilitat, ja que pensem que ens passarà sovint.
Tot i que els posts ja són una mica antics, nosaltres estem igual que la Irinna. Busquem una cangur per dies esporàdics (per tot el dia), per cada vegada que els nens estiguin malalts. En tenim un de 4 mesos i un de 2 anys. Vivim a St Cugat. Coneixeu algú a qui li pugués interessar? Sobretot el que més ens importa és que sigui algú amb qui hi puguem comptar força, o sigui que tingui bastanta disponibilitat, ja que pensem que ens passarà sovint.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |