Dubte quinoa

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Dubte quinoa

EntradaAutor: giuletta » dv. maig 11, 2012 4:18 pm

Bona tarda mamis,

ahir vaig comprar quinoa per primera vegada per donar-li al meu peque de 9 mesos i volia saber si pot servir com a acompanyament pel peix o la carn. Nosaltres per sopar normalment fem una sopeta de pasta de peix o bé verdura amb peix, i al llegir les propietats tant interessants m'ha sorgit el dubte de si pot anar com a acompanyament, ja que aporta moltes proteïnes, i per tant si no em queda clar si li hauria de donar així, és a dir, juntament amb el peix o carn...

Gràcies i bon cap de setmana :ok:

giuletta
ada82
:: tigre
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

Re: Dubte quinoa

EntradaAutor: ada82 » dv. maig 11, 2012 6:58 pm

Hola!

Jo sóc vegetariana i fa molt temps que menjo quinoa com a base de plat principal, com si fos arrós o llegums. Per tant, suposo que per vosaltres, seria un acompanyament. La pots fer amb moltes coses i és molt bona!! Ja diràs si t'ha agradat! Pel peque... no sé, no et puc ajudar encara no hi he passat, ho sento!
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
LLuna22
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 5:54 pm

EntradaAutor: LLuna22 » dv. maig 11, 2012 9:04 pm

Hola,

Jo a la meva filla li posava a tots els bullits, espesia una mica i el pediatra me la va recomanar perquè anava molt justa de pes. Jo la posava en cru i la bullia amb tot junt a la baby cook.
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

EntradaAutor: LA PUBILLA » ds. maig 12, 2012 7:15 pm

Jo a la dietètica he comprat uns cereals de quinoa per bebès. Li dono per esmorzar amb la llet.
terix
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dt. març 22, 2011 5:43 pm

EntradaAutor: terix » dc. jul. 25, 2012 5:20 pm

Doncs jo l'altre dia vaig comprar quinoa i en vaig fer per nosaltres i per ella. Per la Nuni ho vaig triturar amb verdures ( mongeta, pastanaga i carbassa) i una mica de carn....s'ho va menjar prou bé! Jo vaig interpretar que era com qui hi posa més patata ....vaja que és el cereal que en principi és la base i hi pots posar el que vulguis no????

No crec que li doni extraproteines perque la meva cuca no és gaire menjadora i no som supergrans!

No he comprat res que sigui per bebes, suposo que no hi ha cap problema no?

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::