Escola bressol Sagrada Família-Gràcia

Més qüestions.
Violeta
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Escola bressol Sagrada Família-Gràcia

EntradaAutor: Violeta » ds. juny 11, 2011 8:25 am

Mya, molt bona idea!

Em sap greu que no hàgiu tingut plaça a l'escoleta pública...nosaltres per si de cas vam anar a mirar privades pel Jan , i et puc opinar d'una, El Llimoner, ens va encantar! la veritat és que és molt familiar però es veu que tenen molt bon rotllo amb els nens, la directora es coneixia tots els noms, i ens va donar molt bona impressió, de fet, si no fos pq era molt cara (la més cara de les que vam veure) l'hi hauriem portat segur! :ok: nosaltres l'hauríem dut al Grimm, de fet ja vam fer-hi la paga i senyal, la meva cunyada va portar els dos nens i encantada! però crec que les dues et deuen caure un pèl lluny ja...
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Antonia78
:: tigre
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 9:57 am

EntradaAutor: Antonia78 » ds. juny 11, 2011 8:39 pm

Hola!

Jo puc col.laborar en aquest post perquè m'hi he mogut molt amb aquest tema! Jo sóc mare soltera i com que no tenia clar que el meu fill entrés al setembre a una pública (perquè hi ha molt poques places) vaig estar mirant una mica les llars d'infants que tenia més a prop, per si de cas..... Però al tenir més punts per ser família monoparental, el Max ha entrat sense concurs a l'escola que vam triar en primera opció. Si no hagués entrat, hauria tingut feines per pagar una privada....

Doncs bé, em deixo d'aquest rotllo. Jo puc parlar de Martí, L'heura, El Ratolí. Donaré també la meva opinió, que sempre va bé i hi entenc una mica ja que sóc mestra i he treballat en una llar d'infants.

Martí, a part de ser molt cara (de les tres que vaig mirar, aquesta és la més cara), les instal.lacions no em van agradar gens perquè els nens han de pujar i baixar escales per anar al pati. El grup de lactants té l'aula al pis de dalt, però el grups dels grans (2-3 anys) fan aquest viatge cada dia i a mi no m'agrada. Les mestres que vaig veure no són molt joves que diguem (potser n'hi havia de joves però jo no les vaig veure). Quan vas a demanar informació et deixen un dvd que és un rotllo patatero i que estic segura que la meitat de les coses no són veritat. Et venen la moto de "l'estimulació precoç", cosa que, potser amb el grup dels grans funciona, però amb els petits no. A mi que el meu fill amb 1 any casi que tindrà, li facin escoltar Mozart i Vivaldi, i li ensenyin quadres de Marià Fortuny no m'agrada. Jo vull que jugui, que s'embruti, que remeni i que es relacioni. A més a més, no és veritat que es pugui fer això, perquè com he dit abans, jo he treballat en una llar d'infants i quan no es fa caca un, l'altre vomita, i l'altre plora, quan has de canviar tres bolquers, un ha caigut i l'altre vol marxar.... i així passa el dia que ni t'enteres. Es poden fer activitats, però no en el nivell que et volen fer creure aquí. Tot va a gustos, està clar, perquè hi ha molts pares que els sembla que els seus fills seran més llestos i més intel,ligents i més estudiosos si des de petits els ensenyen coses de grans.... Però bé, ja ho dic, tot va a gustos.
També s'ha de pagar una matrícula, d'una sola vegada, crec que són 300 i pico.
Els nens porten uniforme: xandall, samarreta, bata, matalàs per a fer la migdiada, motxil.la i pitet, tot a joc. I és vermell i blanc.
També et claven una quota trimestal (si no recordo malament) on et cobren la calefacció, els bits i altres històries.... i a més a més t'ho diuen que és per pagar tot això. Amb lo car que és la quota mensual, he de pagar a sobre la calefacció? Au va!
Ah! i si vols que el teu fill mengi el que tu li portes preparat amb carmenyola, ho has de portar congelat i et cobren 115 euros. Sense comentaris.

L'heura, a mi em va agradar molt. Les instal.lacions són perfectes. Tot està a un nivell, els terres estan preparats per nens petits, els mobles són d'última generació, i el pati és un mini jardí que tampoc té escales per baixar, té una mini rampa. Les mestres que vaig veure eren joves, i els grans fan anglès a nivell lúdic, i també informàtica amb uns mini portàtils. Tenen diferents preus, però tenen un "todo incluido" que val uns 515 euros em sembla recordar. I no has de pagar res més, i abarca tota la franja horària, des que obren fins que tanquen, i aquí està inclòs el material i la calefacció!!! També porten uniforme, però és lila i verd. A mi m'agrada més que el del Martí. També s'ha de pagar matrícula, crec que no arriba a 300 euros (280 i pico em sembla). El local es va construïr com a llar d'infants, i clar, tot està perfectement montat i dissenyat.

El Ratolí, està més bé de preu i les mestres que hi treballen (que hi ha de joves i de grans) són encantadores. És com una família i no són gens pesseteros. La matrícula la pots pagar en vàries vegades, o repartida, o com et vagi millor. Hi ha diferents tarifes de preus i són molt flexibles i amables. El que passa és que les instal.lacions no són gens maques. També tenen escales, el pati és més petit que el meu menjador i el mobiliari està una mica passat de moda. Però coneixo una companya que hi porta la nena i està encantada. Jo l'hagués posat en aquesta, que tot i ser cutre, està bé de preu i els nens hi estaven com a casa.

Bé, aquesta és la meva aportació, si voleu preus exactes m'ho dieu que els tinc guardats en una carpeta. Espero que us hagi servit!
Imatge
silviapml
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » ds. juny 11, 2011 9:50 pm

Jo us aporto la meva experiència, també.
A la Granota hi ha anat una companya de postpart i ens va dir que no era gaire neta, a més van estar a punt de tancar-la fa un parell d'anys perquè incomplia alguna normativa. Ella hi viu al costat i ens va dir que no portaria mai a cap dels seus fills allà.

La bitxi ha anat des del febrer a L'Estel i ens ha encantat!! Són maquíssimes, molt carinyoses amb els crios i miren molt la dedicació a cada crio. Només té una pega: el preu! Ara perquè només menja la verdura amb un xic de proteïna, però quan mengi normal, la broma puja a quasi 600€. Ah, hi és un pis amb dos patis normalets.

L'any vinent no hi anirà perquè ha tingut la sort de ser la darrera d'entrar a l'escola bressol pública que vam demanar.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dg. juny 12, 2011 9:45 pm

Hola reina, jo visc pel Baix Guinardó i tambè en vaig estar mirant, et comento el que em van semblar les que he vist:

La Martí
Antonia78 ha escrit:A mi que el meu fill amb 1 any casi que tindrà, li facin escoltar Mozart i Vivaldi, i li ensenyin quadres de Marià Fortuny no m'agrada.
Opino el mateix, vaig alucinar bastant amb el tema dels bits, no sabia que eren, esta clar que segur que molta gent li interessa pero francament trobo que son molt petits i han de fer altra mena d'activitats.

L'Heura
Es la que hem triat nosaltres. El edifici es tot nou, o sigui que les instalacions estan molt be. Es de les caretes pero no la mes cara que hem vist, i obren de 7 a 19. El Quim va de moment de 9 a 12 molt i molt content i les senyoretes son molt agradables. El tipus d'activitat que fan son cançons com el sol solet, psicomotricitat amb globus per exemple, pintura, la capsa dels tresors, jugar amb aliments per provar noves textures, amb petxines.... A mi l'unic que em fa ràbia es la pasta que et claven per l'uniforme, 60€ un xandall!!!!! Si vols mes info, m'ho dius.

Milton
Barbabum
Ratolí
Sant Agustí
El Llimoner
Sol Solet
Rosa d'Abril

Gaudí
Aquesta te bon nom, instalacions noves pero en un primer pis. L'altre inconvenient pel que recordo es que pleguen a les 17.30. Ah, i nomes agafen a partir de l'any.

Theplayhouse
La Granota
El Drac Xic
El Rosetó
Marillac
L'Estel

La Pandy de Sant Marc
No se si et refereixes a lEscola Infantil Sant Marc, al C/Pere Sala 3. Una torre antiga, pati ampli i solejat, hort, guai pero per arribar s'ha de pujar mes amunt de plaça Sanllehy i deu n'hi do.

Nosaltres tambè hem intentat entrat a la nova EBM Marina pero res, tot i aixi el Quim va molt content a l'Heura.

Sort </;-)
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dg. juny 12, 2011 10:56 pm

Mya i veig que continues amb els teus dubtes. És que són moltes variables i has de sentir-te tranquil·la amb qui deixes als peques. Estic encantada amb que hagi entrat a la pública, però ara hauré de repartir-la entre familiars al nadal, setmana santa... En fin, una cosa per l'altra...
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
charito

EntradaAutor: charito » dl. juny 13, 2011 8:05 pm

Mya ha escrit:Roser, moltíssimes gràcies! :ok:
Vaig anar a veure l'Heura quan estava embarassada, i em van agradar molt les instal·lacions. Tot a peu plà, un pati preciòs i molta llum natural a les aules. I la directora també em va semblar molt maca, però em sembla recordar que el menjar era de càtering oi? Potser m'estic confonent però és la pega que li vaig trobar. El teu petit no s'hi queda a menjar oi? De qualsevol manera, no ets l'única que em diu que està molt conenta amb aquesta llar d'infants. Veus, tampoc sabia que a la Gaudí t'agafaven a partir de l'any....doncs ja la puc descartar. :ufs:

Si noia, el menjar es de càtering, pero vaja ho vam trobar el mal menor veient com estaven la resta i lo molt q ens va agradar... De moment no hi dina pero al setembre ja farà l'horari complert, quina pena! :-o00m

Del tema Gaudí truca no fos que haguessin canviat o em confongui! Quin temps tindrà el teu peque quan el portis?

Per cert, tambè vaig anar a veure la Mafalda, el Tabalet i la Bel-la pero totes son a tocar de Ronda Guinardó, força amunt ja, o sigui que no crec que entrin dintre del post no?

Sort!
reychy
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. maig 03, 2012 11:20 am

EntradaAutor: reychy » dv. maig 04, 2012 8:40 am

Hola a totes!!!!
He arribat a aquest post gràcies a la Roser, ja que busco escoles bressol per a la meva nena de 19 mesos prop de l'Hospital de Sant Pau o Sagrada Família.
Vam veure la Flors de Maig, que són uns 460 de 9 a 6.30 però l'uniforme i tot ho compres en una botiga apart. Una mica antigues les instal·lacions però ho vaig veure força bé (i això que jo sóc molt "quisquillosa").
El meu marit va anar a l'Heura i li va agradar, però 550 més el material se'ns va una mica de preu, tenint en compte que nosaltres no aprofitem tot l'horari.
També vam anar a la Chiquitin i tenia bona pinta, però em sembla més un happy park que una escola i li veig més negoci (i això que totes són negoci...).
Dijous veurem la Martí i tb ens han dit lo del CD...veient les opinions no sé qué tal...
A mí m'agradaria que anés a la pública Marina, però ja veig que serà complicat entrar i a més surten a les 5 i no puc recollir-la fins a les 6.30...

Una abraçada!!
reychy

EntradaAutor: reychy » dv. maig 04, 2012 9:36 am

per cert, la Gaudí tanca a les 5.30. Ho vam mirar l'altre dia
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. maig 04, 2012 9:56 am

Reychy aquí una mami que porta a la peque a la Flors de Maig i que et puc dir, que estic super contenta, potser no té molt bones instal·lacions però el tracte amb el que cuiden als peques per mi ho és tot, jo estic super super contenta.

La meva gran va al cole al Castro de la Penya i no puc dir només que coses bones, es com una escoleta, només son a P3 18 nens a la clase.

Penso que al apuntar-les l'any passat aquí vam acertar 100% no puc dir res més.

Si vols fer-me alguna pregunta al respecte, aquí estic.

Per cert hi ha un altra link on també parlavem de llar d'infants al Guinardó.: viewtopic.php?f=23&t=26749
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
reychy

EntradaAutor: reychy » dv. maig 04, 2012 11:03 am

Gràcies naylacris!!la veritat és que Flors de maig em va agradar força...
Estic buscant de les que heu posat a la llista i he trobat això sobre "La granota":
http://www.324.cat/noticia/295874/catalunya/Lamo-duna-llar-dinfants-clausurada-a-Barcelona-diu-que-lAjuntament-lextorqueix
I la Rosa d'abril???Què opineu del mètode Waldorf???També he apuntat la playhouse però no sé qué tal...

Gràcies!!
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. maig 04, 2012 11:07 am

Jo només t'aconsello que l'apuntis on l'apuntis sempre miris que está registrada a la Generalitat hi han d'algunes que no ho están i llavors no hi han inspeccions ni res per part de la generalitat, sé el cas d'una amiga que és de fora de Barcelona, que no ho sabia i va estar anant el seu fill a una llar que no tenia cap tipus de control per part de la Generalitat.

Si necessites res ja saps.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
reychy

EntradaAutor: reychy » dv. maig 04, 2012 11:39 am

Sí, això ho tinc clar. Com sé que estan homologades???La Chiquitin ho posa a la web, però qui diu que és cert???
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. maig 04, 2012 11:50 am

Millor mira aquí es la web del departament d'educació de la generalitat si no surt aquí oblidate'm.

http://www10.gencat.net/pls/ense_enseny ... &ind_niv=1
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
charito

EntradaAutor: charito » dv. maig 04, 2012 12:15 pm

Hola maca, si es cert que l'heura es cara pero si comptem que inclou de 8 fins les 19 i altres ho has de pagar apart no esta malament. La Marti es per l'estil de preu.

Jo el que he vist amb el temps es que a l'heura fan un calendari d'acord amb els pares que treballem, no fan ponts per exemple, el de la purissima o ara el de maig van treballar i al juliol obren l'horari normal, m'he assabentat que hi ha escoles bressol que pleguen a les 14. Et cobren pero donen servei. Quan anem al cole se'ns acabara pero mentres va molt be.

Nosaltres n'estem molt contents.
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. maig 04, 2012 12:19 pm

A la de la Carla començen a les 7 del matí (de 7 a 9 es permanència penso que cada hora tots els dies al mes son 60 euros més t'ho dic de memoria) i acaba a les 18 h, no tinc molta idea dels preus, jo de 9 a 15 h pago 335€ i penso que si la deixes fins les 18 h son 30 euros més.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
charito

EntradaAutor: charito » dg. maig 06, 2012 10:01 pm

Ramtri ha escrit:Les mestres i educadores de l'Heura són fixes? Vull dir, m'han arribat veus que la directora és molt selecta i si no li agrada la manera de treballar d'alguna de les mestres/educadores: les despedeix (sigui o no final de curs)

Hola maca, el Quim fa dos anys que hi va i son les mateixes. Qui t'ho ha dit, algun pare?

Em sembla que potser s'ha targiversat... la mestre del Quim de l'any passat era una mica brutota amb els nadons i penso que a alguns pares no els devia fer el pes o sigui que no li van renovar el contracte, però a final de curs. Aquest any al setembre hi havia una noieta nova acabada de sortir de la carrera, i va durar 15 dies, però es que ja la veies que feia una cara d'agobiada que tela i els nens no estaven be, va marxar ella perquè no se'n sortia. Imagina't un cop començat el curs, doncs van tornar a cridar a la mestre del any anterior que encara no tenia feina i es la que te el Quim.

Si es cert que la directora es una relacions publiques que tela, ven l'article molt be, però no em sembla malament que promocioni el seu negoci i busqui les millors professionals i les que donin la millor imatge.

Tambe em va explicar la directora que estaven tenint problemes amb una extreballadora que es dedica a escampar rumors, potser ve d'aqui.

Si que n'estem contents, les instal·lacions molt be, tot son parets de vidre i entrem a recollir els nens a l'aula o sigui que veiem sempre el que estan fent. Sempre hi ha cosetes que no t'agraden tant, com el "sablazo" del uniforme però el Quim va super content i es el mes important.
reychy

EntradaAutor: reychy » dc. maig 09, 2012 10:53 am

Gràcies Nailacris!!!
L'heura té de bo l'horari, però jo no necessito que estigui tantes hores hi pagar-les no em surt a compte.
Salutacions!!
charito

EntradaAutor: charito » dc. maig 09, 2012 11:09 am

Ah, com que al primer post deies que no la podies recollir abans de les 6.30...

Molta sort!
reychy

EntradaAutor: reychy » dc. maig 09, 2012 8:11 pm

Hola Roser!!!
Sí, en principi jo no puc recullir-la fins les 6.30, però la puc deixar a les 9, per això no aprofitaria tot l'horari i també depèn de la feina que trobi el meu marit.
Pati0001
Entrades: 3
Membre des de: dt. juny 12, 2012 11:05 am

EntradaAutor: Pati0001 » dt. juny 12, 2012 11:25 am

Hola, jo tb vaig fer la inscripcio per la Marina, pero no em pogut entrar, encara que ara siguem una familia monoparental, com no esta fet legalment, teniem els mateixos punts que la majoria, per proximitat i no em tingut sort al sorteig.
Ara estic mirant per el barri:
l'Heura m'encanta, pero el preu per mi es totalment imposible...
La Marti ademes de cara...no em m'ha entusiasmat.
Tabalet, es la que millor he trobat de preu...pero no se, si teniu experiencias?
Barbarum, s'escapa de preu pero no se si teniu referencias?
La Mafalda, vaig anar ahir a veurela...em va agradar...pero el meu nen al Setembre tindra 11 mesos i aniria a la clase dels nadons fins a els 14, i nomes seran 2 nens a la clase, i l'hora de pati tots junts, i no se si es bo o dolent que hi hagin pocs nens, las instalacions em van semblar prou correctes, i las activitats tb, si sabeu alguna cosa mes m'aniria molt be.
Gracies!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::