Higiène nadó
Higiène nadó
hola!!
voldria saber quins productes d'higiène utilitzeu...
A veure si em podeu fer alguna recomanació.
SABÓ?
CREMA HIDRATANT?
CHAMPÚ?
moltes gràcies,
voldria saber quins productes d'higiène utilitzeu...
A veure si em podeu fer alguna recomanació.
SABÓ?
CREMA HIDRATANT?
CHAMPÚ?
moltes gràcies,
Sebamed
Amb en Marc vaig fer servir Isdin, i amb la Bet he fet servir sempre Sebamed. De moment em va de conya.
En Marc és atòpic i també fem servir la crema hidratant Xeramance,
, de moment la Bet no ho és.
Jo he anat provant diferents marques al llarg d'aquests anys, i em quedo amb la Sebamed.
En Marc és atòpic i també fem servir la crema hidratant Xeramance,
Jo he anat provant diferents marques al llarg d'aquests anys, i em quedo amb la Sebamed.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
- nuriayderek
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
- Ubicació: Lleida
higiene nado
A mi m'agrada força la linia pediatrica de la Ducray (color blau), i en cas de pells atopiques també la ducray (envás de color verd). Per a pells atopiques m'han comentat que també va molt bé la Leti.
Per a la zona del bolquer jo utilitzo Gluteo seco de La Roche-Posay, no és tant espessa com la pasta a l'aigua. També he provat eriplast i empastifa més però també és molt bona. La que no m'ha agradat perquè la considero molt fluixa en quant a protecció és la de l'avene.
Per a la zona del bolquer jo utilitzo Gluteo seco de La Roche-Posay, no és tant espessa com la pasta a l'aigua. També he provat eriplast i empastifa més però també és molt bona. La que no m'ha agradat perquè la considero molt fluixa en quant a protecció és la de l'avene.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |