FORMATGETS
FORMATGETS
Hola,
m'acaba de sortir un dubte molt gran.
La meva filla té 9 mesos i el pediatre em va dir que podíem començar amb la introducció dels làctics: formatge fresc, mató, iogurts "normals", flam, petit suisse...
L'altre dia vaig voler fer una prova i li vem donar un formatget petit de la Vaca que ríe i va resultar que li va encantar.
Ara cada dia després de la verdura n'hi dono un, però avui una amiga m'ha dit que el seu pediatre li ha dit que no n'hi doni, que porten molta mantega i poc formatge.
Quin formatget li puc donar?
m'acaba de sortir un dubte molt gran.
La meva filla té 9 mesos i el pediatre em va dir que podíem començar amb la introducció dels làctics: formatge fresc, mató, iogurts "normals", flam, petit suisse...
L'altre dia vaig voler fer una prova i li vem donar un formatget petit de la Vaca que ríe i va resultar que li va encantar.
Ara cada dia després de la verdura n'hi dono un, però avui una amiga m'ha dit que el seu pediatre li ha dit que no n'hi doni, que porten molta mantega i poc formatge.
Quin formatget li puc donar?
Re: FORMATGETS
Segons la web del mencionat formatget:
Ingredientes: rehydratados leche desnatada, quesos, mantequilla, sales de fundido : polifosfatos, citratos, difosfatos, acido citrico, fosfatos de sodio*, sal.
El Kiri porta nata.
En general els formatgets porten mantega o nata (és a dir, el greix de la mateixa llet) per aconseguir la textura més cremosa.
A mi el que m’al•lucina és que facin servir llet desnatada i desprès hi posin mantega
Impressionant el món de la indústria làctia .... primer treuen el greix de la llet i desprès li’n tornen a posar per fer llet semi o sencera, derivats de la llet, formatges .....
Ingredientes: rehydratados leche desnatada, quesos, mantequilla, sales de fundido : polifosfatos, citratos, difosfatos, acido citrico, fosfatos de sodio*, sal.
El Kiri porta nata.
En general els formatgets porten mantega o nata (és a dir, el greix de la mateixa llet) per aconseguir la textura més cremosa.
A mi el que m’al•lucina és que facin servir llet desnatada i desprès hi posin mantega
Impressionant el món de la indústria làctia .... primer treuen el greix de la llet i desprès li’n tornen a posar per fer llet semi o sencera, derivats de la llet, formatges .....
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
A la nostra filla li encanta el formatge tipus Philadelphia d'untar i el formatget fresc tipus Burgos. La nostra metgessa ens ha dit que en pot menjar sense abusar perquè porten molt de greix, així com també el petit suisse.
ajulia, jo li donaria formatget de tant en tant, però no a diari. Li pots donar qualsevol tipus de formatge fresc o tendre.
Gràcies Takita, avui li he donat formatge fresc i també li ha encantat... problema solucionat, n'hi donaré de tant en tant.
Em sembla que ha sortit formatgera com els papes...
Em sembla que ha sortit formatgera com els papes...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |