Congelar amb film transparent
Congelar amb film transparent
Hola noies!!!
M'agradaria saber com us ho feu per congelar la carn en racions petites per als vostres fills. Jo faig servir film transparent per a trossos de carn d'uns 40gr aprox. que després guardo al congelador. El problema està en que no crec pas que aquest film sigui lliure de BPA i per tant no gaire recomenable per als peques, no?
Quin mètode feu servir vosaltres???
Moltes gràcies
giuletta
M'agradaria saber com us ho feu per congelar la carn en racions petites per als vostres fills. Jo faig servir film transparent per a trossos de carn d'uns 40gr aprox. que després guardo al congelador. El problema està en que no crec pas que aquest film sigui lliure de BPA i per tant no gaire recomenable per als peques, no?
Quin mètode feu servir vosaltres???
Moltes gràcies
giuletta
Re: Congelar amb film transparent
No sé si és recomanable o no, però jo també ho faig amb film transparent... al principi ho posava amb bossetes, però ara vaig més ràpid i em queda més ben endreçat amb el film que amb cap altre mètode...
Jo tallo la carn a trossets i la poso en una bossa petita de congelar, d'aquelles que tenen tanca zip. Si poso els talls prou separats no se m'ajunten pas... A mi em va bé així... Tinc una bosseta de vedella i l'altra de pollastre, que és el què per ara menja la Berta...
Jo també ho faig amb film transparent... tinc una bosseta plena de paquetets de pollastre, una de peix i una de vedella...
No sé si és lliure de BPA, però m'és molt pràctic, la veritat!

No sé si és lliure de BPA, però m'és molt pràctic, la veritat!
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Doncs jo ho faig en les bossetes per congelar, hi ha un pack d'una marca que té 3 mides diferents. No té per tancar, així que utilitzo les tipiques pinces.
Aquest sistema també l'utilitzo par guardar el pa i que em duri més :P
La meva sogra fa servir tupers per guardar el congelat. Aleshores, per saber que hi ha dins, posa un retol amb paper i celo!:P És una altra opció.
Aquest sistema també l'utilitzo par guardar el pa i que em duri més :P
La meva sogra fa servir tupers per guardar el congelat. Aleshores, per saber que hi ha dins, posa un retol amb paper i celo!:P És una altra opció.
Jo també ho faig amb bossetes una de pollastre, una de vedella i una de peix ;)
si puc embolico la carn amb el paper de la carniceria i després a la bossetes de congelar!
Jo faig servir indistintament film transparent i bossetes petites de congelar.
Ostres, doncs no sé que faig malament però se'm enganxa el pollastre amb el film i és un merder. Jo vaig provar de fer capes de pollastre separades per film. Potser no hauria de fer capes.
nosaltres feiem porcions de vedella i pollastre i les embolicava amb paper film i tot dintre una bossa de congelar, mai se m'han enganxat els trossets i després es descongela en un momentet!! 
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |