Porten body a l'estiu?

Més qüestions.
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Porten body a l'estiu?

EntradaAutor: catalanna » ds. març 17, 2012 8:42 pm

Doncs això, els bebès porten body a l'estiu? O com els vestiu quan fa calor? La meva àvia diu que el body es per protegir la pell i aguantar el bolquer, però no ho acabo de veure clar... :-:)
Merci!
LLuna22
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 5:54 pm

Re: Porten body a l'estiu?

EntradaAutor: LLuna22 » ds. març 17, 2012 8:59 pm

La meva filla va néixer al març i a l'estiu no va portar body. El bolquer s'aguanta bé. Quan fa molta calor, no crec que els faci falta!! si nosaltres tenim calor, ells igual.
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » ds. març 17, 2012 9:19 pm

Quan camina i es mpouen molot si que va be el body per aguntar elm bolauer.. pero jo al meu fill li vaig comprar uns calçotets q aguantaven molt be (especials per bolquer) i a l'estiu xixes enlaire que fa calor!! ara la roba es de qualitat i delicada tant body com la resta!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
catalanna

EntradaAutor: catalanna » ds. març 17, 2012 9:26 pm

Gràcies noies, és el que em pensava jo.. i a la primavera els hi poseu bodys d'aquests de màniga curta/tirants? Això dels calçotets és bona idea! Però aquest estiu encara no caminarà :love:
dinser
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » ds. març 17, 2012 9:28 pm

Jo sóc pro-bodis total!!! Si porten bolquer és molt còmode. El meu fill a l'estiu anava per casa amb el bodi i res més. així va fresquet. i si sortiem al carrer doncs li posavem la roba sobre. :content:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ele83
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 4:17 pm

EntradaAutor: ele83 » ds. març 17, 2012 9:39 pm

Hola,

Em va molt bé aquest post, ja que jo tenia el mateix dubte...
M'agrada que la nena vagi en body, sobretot per aguantar el bolquer, i el seu contingut, però a l'estiu no se massa que fer...A veure per casa suposo quesi que tiraré de body amb tirantet i llestos. Però al carrer tambe´els hi posseu? Tinc un parell de vestidets de tires que no hi quedaran massa bé amb el body a sota..., i també he vist per botigues monos sense tirants, escots d'esquena...que m'encanten però no lliguen amb el body...I a sobre li faran força calor tantes capes de roba, no?
Per cert, a les botigues no acabo de veure calcetes per tant bebes...n'hi ha? Nomes les veig quan ja van de conjunt amb el vestidet...
ele83
Entrades: 268
Membre des de: dg. abr. 24, 2011 4:17 pm

EntradaAutor: ele83 » ds. març 17, 2012 9:42 pm

Ah, comento lo de les calces per a bebes per que a l'estiu, amb aquella calor, el bolquer ple i mollet..., al carrer...buff, no m'imagino com pot quedar tot sense body que subjecti el bolquer...fins que no canviis a la criatura! :-o00m
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: xinxeta » ds. març 17, 2012 9:49 pm

Eisteixen calcetes per bebes, jo li vaig posar a la meva filla el primer estiu amb 4-5 mesos, nose com es diuen en catala pero en castella li dic "ranitas" i son altetes i aguanten molt be el bolquer. Vaig comprar de diversos colors per convinar amb vestidets
Imatge

Imatge
Boluña
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dt. abr. 05, 2011 12:05 pm

EntradaAutor: Boluña » ds. març 17, 2012 10:00 pm

La meva nena va neixer el juny i es va passar tot l'estiu amb body. Li vaig comprar bodys amb dibuixets i colors monos i per mi era el més pràctic per estar per casa, a casa dels àvis o al càmping o per sortir a passejar dins la motxilla. Si anavem a algun lloc que la volia vestir o li posava un pantalonet curtet que quedés bé amb el body o li treia el body i li posava la roba.
Per mi el body era molt pràctic pq sinó quan estava a braços( q era casi sempre) se li pujava la roba i anava destapada .
Imatge
ImatgeImatge
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » ds. març 17, 2012 10:39 pm

Doncs jo, el gran va néixer a finals d'abril i a l'estiu no li posava body. Bé, no n'hi posava a sota de la roba. Quina calor! :***:

Ara, a casa li posava bodies de tirants i prou. Anava més fresquet i no s'embrutava la roba "normal". :ok:
catalanna

EntradaAutor: catalanna » ds. març 17, 2012 10:53 pm

Crec que faré el que dius Nunus! Ah, i he estat mirant la pàgina de vertbaudet i hi ha calcetes/calçotets per bebès molt monos!
Lalona
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

EntradaAutor: Lalona » dg. març 18, 2012 12:23 am

El meu fill va néixer el juny i sí que li posavem body, al principi fins i tot de màniga llarga, primets però sí que en fèiem servir.

I llavors de màniga curta. Quan va començar a fer calor ens anava molt bé aquest tipus de peça de roba que no sé com es diu:

http://shop.rock01baby.com/product.php? ... 18&id=2622

Si li posavem això ja no li posàvem cap body a sota i perfecte perquè és una sola peça de roba que no s'ha de combinar amb res! A l'H&M en venen (potser ara no encara, quan faci una mica més de calor). Aquest estiu que tindrà un any suposo que encara en trobaré de la seva mida!

Per casa, quan feia mooooolta calor (a l'agost), el teniem amb bolquer i prou. I l'altra opció era les calcetes aquestes (ranitas) i una samarreta. I bodies de màniga curta o tirants que no li anéssin massa ajustats al cos també en vam fer servir.
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
angelina

EntradaAutor: angelina » dg. març 18, 2012 8:46 am

Lalona si que van molt be aquesta mens de body-conjuntet (jo tampoc se com es diu!!) jo en tinc fins a talla 3 anys! com q encara anem amb bolquer...

Imatge
Imatge

Imatge

WALID & INÈS
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dg. març 18, 2012 1:43 pm

Els dies d'estiu que fa tanta calor és de bojos posar bodi! La nostra nena va néixer al juny i els dies de més calor de juliol i agost portava vestidets ben frescos i les calcetes que algú comentava, que en castellà es diuen 'ranitas'. La infermera i la pediatra dels nostres nens sempre m'han dit que els nens, quan ja tenen uns cinc o sis mesos, han de portar la roba que portes tu. Si tu no portes una samarreta de cotó sota una samarreta de tirants un 31 de juliol amb 35 graus perquè et mors de calor, has de pensar que els teus nens també poden estar passant calor. Ara que ja començarà la primavera, si fa bo, passes als bodis de màniga curta i més endavant als de tirants, però a ple estiu res de bodis!!!
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » dg. març 18, 2012 8:39 pm

Mai havia pensat que el bodi era per aguantar el bolquer. Jo el poso perquè no se li arremangui la samarreta per darrere i li entri la fred per l'esquena. Va vestit com jo, ara que vindrà la primareva, samarreta de màniga llarga i llestos. I l'estiu passat anava boja per trobar roba ben fresqueta, mai li posaria un bodi a l'estiu!!!! Que corri l'aire si us plau!!!!!
xinxineta
Entrades: 255
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 5:20 pm

EntradaAutor: xinxineta » dl. març 19, 2012 9:52 am

com diuen per aqui, jo tampoc veig el body per aguantar el bolquer... mes que res es per quant fa fred no li pasi aire per l'esquena i la panxa. El meu peque a l'estiu si algun dia li posava body mel trobava despres ben suat... Jo a l'hivern quant va a la guarde, li posa de maniga curta, i per els dies que no i va de maniga llarga, i quant fa mes bon temos, ja paso als de tires, i juliol, agost, com mes fresc millor.... penseu que els nens sempre tenen la mateix apercepcio de la calor i la fred que nosaltres, i com deia la meva llevadora, no abrigarlos com si fossim al pold nord...
Imatge

Imatge
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. març 19, 2012 10:40 am

Per a mi, el bodi no és res més que el substitut d'una samarreta interior+calcetes/calçotets, així que, quan arriba l'estiu, fora bodi! A l'Arnau no li he posat mai calçotets sobre el bolquer, perquè crec que ha de tenir més calor. Mai no hem tingut cap problema portant només bolquer (+pantaló curt per sortir).
angelina

EntradaAutor: angelina » dl. març 19, 2012 12:23 pm

Takita felicitatsss ja estas activa??? com estas??
JO li he de posar calçotet al walid pq com q te la panxolina sortida ja porta el bolque baix i amb el moviment el pantalo no li aguanta pas!! necessitem alkguna cosa una mica apretada jajaj

Imatge
Imatge

Imatge

WALID & INÈS
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dt. març 20, 2012 10:28 am

nosaltres l'any passat vam pensar al mateix... al final anàvem jugant amb dos coses: body maniga curta o tirant + pantalonet o sino vestidet + calceta (per aguantar i perque no m'agradava que es veies el bolquer directament! neujor:-) ).
Aixó si em vaig tornar boja l'any passat buscant "ranitas" i al final vaig optar per comprar calces per nenes de 2 anys! neujor:-) com porten el bolquer els ajusta perfecte!!!!!!!!!!! :ok:
la meva tindria 8-9 mesos l'any passat
aquest estiu farem el mateix; body maniga curta o tirant + pantalonet o sino vestidet + calceta
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. març 21, 2012 3:20 pm

angelina ha escrit:Takita felicitatsss ja estas activa??? com estas??
JO li he de posar calçotet al walid pq com q te la panxolina sortida ja porta el bolque baix i amb el moviment el pantalo no li aguanta pas!! necessitem alkguna cosa una mica apretada jajaj

Gràcies, bonica! :-()-) Vaig molt atabalada (què t'he de dir! ;-))) ), però vaig entrant sempre que puc.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::