Guarderies Barcelona Poblenou
Guarderies Barcelona Poblenou
Hola!!!
Acabo de visitar guarderies a Poblenou i és molt complicat triar una.
Al final penso posar el meu nen en ocell del paper algú la coneix? També m'agradava molt la Babytown i sé que la gent parla molt bé d'aquesta guarderia però quan va venir per visitar la classe dels BB tenien la música de gom a gom, estaven les 2 noies en la cuina i un nen plorant a la sala així que …???
Acabo de visitar guarderies a Poblenou i és molt complicat triar una.
Al final penso posar el meu nen en ocell del paper algú la coneix? També m'agradava molt la Babytown i sé que la gent parla molt bé d'aquesta guarderia però quan va venir per visitar la classe dels BB tenien la música de gom a gom, estaven les 2 noies en la cuina i un nen plorant a la sala així que …???
Re: Guarderies Barcelona Poblenou
Hola Scaf, perque no mires les publiques tambe? Ara n'hi ha varies de noves i estan molt be. Jo porto a la nena a la Jupiter i n'estem molt contents. De tota manera fas be de mirar altres opcions. I de la Donald tambe en parlen be.
Hola Scaf, naltres també som de Poblenou, la meva nena gran ( bé ara fa P3) va anar a la Marina i tot i que les privades són totes igual de cares vam quedar molt contents, les professores són encantadores i ella hi anava molt agust. A més treballen tot l'any excepte els festius assenyalats, crec que en d'altres privades del barri porten un calendari una mica més tirant a públic.
Conec gent que l'ha portat a la Donald i també a l'ocell de paper i amb totes dues han quedat contents, són totes molt de l'estil.
Ara acava de nèixer la nostra petita i tornarem a fer sol.licitud a la pública, a veure si tenim més sort ( amb la gran no hi va haver manera d'entrar) però com t'han dit ara han obert unes quantes de públiques i potser hi ha més possibilitats.
Molta sort.
Conec gent que l'ha portat a la Donald i també a l'ocell de paper i amb totes dues han quedat contents, són totes molt de l'estil.
Ara acava de nèixer la nostra petita i tornarem a fer sol.licitud a la pública, a veure si tenim més sort ( amb la gran no hi va haver manera d'entrar) però com t'han dit ara han obert unes quantes de públiques i potser hi ha més possibilitats.
Molta sort.
Hola,
Nosaltres al nen el vam portar a la Baby Town... i la veritat, molt bé... n´hem quedat encantadissims.
De fet amb la nena, aquest any no va a la guarde....per sort tenim una súper-iaia.. però de cara a l´any que ve, provarem sort a la pública (una altra vegada.....)i si no...... doncs directament a la Baby Town. De totes maneres, jo abans de posar al nen, vaig fer la típica recerca pel barri i La Marina també em va agradar molt...... al final vam triar la Baby Town, més que res per un tema de logística.....anar a buscar-lo amb el cotxe, era més cómode... però totes dues em van semblar molt similars......
A reveure !!!
Nosaltres al nen el vam portar a la Baby Town... i la veritat, molt bé... n´hem quedat encantadissims.
De fet amb la nena, aquest any no va a la guarde....per sort tenim una súper-iaia.. però de cara a l´any que ve, provarem sort a la pública (una altra vegada.....)i si no...... doncs directament a la Baby Town. De totes maneres, jo abans de posar al nen, vaig fer la típica recerca pel barri i La Marina també em va agradar molt...... al final vam triar la Baby Town, més que res per un tema de logística.....anar a buscar-lo amb el cotxe, era més cómode... però totes dues em van semblar molt similars......
A reveure !!!
Hola scaff, has mirat la Maria Reina ?(està al carrer Llull amb sardenya) jo porto el peke i estic super contenta, les noies son les mateixes fa molts anys, tenen un pati super gran i assolellat, tenen cuina propia i m'agrada molt com porten als nens, fan anglès desde ben petits, es una pasada com l'aprenen, ja et dic, jo en vaig mirar moltes i cada dia estic més contenta amb l'elecció. El meu entra cada matí super content!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |