Canvi al llit gran
Canvi al llit gran
Bones,
Desde fa 1 setmana vem passar el meu fill al llit gran amb barana (te 19 mesos), ja que a la cuna és mou molt i ja és depertava molt a les nits. Total que quant el fico no plora però potser triga 1 hora a dormirse, me`l trovo jugant, asegut o intentant llençar el xumet per darrere del llit...
Ahir ja era tard i el vaig tornar a ficar a la seva cuna i és va possar fet una fiera..
A veure si alguna de vosaltres em podeu donar idees perque s`adormi en 10/15 minuts com feia abans...
Apart d`això estic tot el rato anant a la seva habitació perque em fa por que és llenci al terra.
Gràcies!!!
Desde fa 1 setmana vem passar el meu fill al llit gran amb barana (te 19 mesos), ja que a la cuna és mou molt i ja és depertava molt a les nits. Total que quant el fico no plora però potser triga 1 hora a dormirse, me`l trovo jugant, asegut o intentant llençar el xumet per darrere del llit...
Ahir ja era tard i el vaig tornar a ficar a la seva cuna i és va possar fet una fiera..
A veure si alguna de vosaltres em podeu donar idees perque s`adormi en 10/15 minuts com feia abans...
Apart d`això estic tot el rato anant a la seva habitació perque em fa por que és llenci al terra.
Gràcies!!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 07, 2012 10:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules, + Cambi s'escriu canvi ;-)
Raó: Títol en majúscules, + Cambi s'escriu canvi ;-)
Re: CAMBI AL LLIT GRAN
Hola!
Potser ho fa aixi, perque pensa, carai quin canvi!!
I si proves que s'adormi a la cuna, i despres el passes al llit gran.... poc a poc, el llit gran anirà perdent interès per ell.. cada dia ho veurà mès normal, i potser la emoció anira desapareixent.
De tota manera, el meu petit sempre li ha costat moltíssim adormir-se ... així que, ... ara es quan comença a dormir-se en 10 minuts.. però vol sempre que li toqui la esquena i li faci carícies abans d'adormir-se... és un moment màgic del dia.
Un petonas,
Isa s.f.
Potser ho fa aixi, perque pensa, carai quin canvi!!
I si proves que s'adormi a la cuna, i despres el passes al llit gran.... poc a poc, el llit gran anirà perdent interès per ell.. cada dia ho veurà mès normal, i potser la emoció anira desapareixent.
De tota manera, el meu petit sempre li ha costat moltíssim adormir-se ... així que, ... ara es quan comença a dormir-se en 10 minuts.. però vol sempre que li toqui la esquena i li faci carícies abans d'adormir-se... és un moment màgic del dia.
Un petonas,
Isa s.f.
A la cuna ja no vol dormir, és posa histeric!!!. Suposo que deu ser això que dius tu, li deu fer i.lusiò dormir en aquest llit i és posa nervios.
Gràcies
Gràcies
dooooona no pots esperar que amb un canvi tan súper important per ell faci com si res i s'adormi en 10 minuts com abans, no? ....si li fa tanta gràcia jugar i descobrir aquest nou espai, perquè no us hi poseu durant el dia una estona? hi podeu mirar contes, jugar amb ninotets, que pugi i baixi i hi doni tombs...vaja, que l'explori i se'l faci seu, així per la nit ja el tindrà més apamat...però tot i així, paciència, que tot els canvis volen temps 
Dóna-li temps! ara ha d'investigar
De totes maneres l'has canviat un pèl d'hora no? t'ho dic perque jo en tinc una de quasi 21 mesos i crec que si la passés a llit normal me la trobaria a terra cada dos per tres.
A la gran li vam treure la barana cap als 2 anys i escaix perquè arriba un punt que salten i és pitjor, però va estar caient a terra de tant en quan fins als 3 anys! hi posavem coixins. Ara ja està superat!
De totes maneres l'has canviat un pèl d'hora no? t'ho dic perque jo en tinc una de quasi 21 mesos i crec que si la passés a llit normal me la trobaria a terra cada dos per tres.
A la gran li vam treure la barana cap als 2 anys i escaix perquè arriba un punt que salten i és pitjor, però va estar caient a terra de tant en quan fins als 3 anys! hi posavem coixins. Ara ja està superat!
Re: Canvi al llit gran
Potser si que és una mica aviat, però la cuna és de les normals i és mou molt.
És despertava molt a les nits dels cops que és donava... I jo m`aixeco molt aviat, vaig voler probar.
És despertava molt a les nits dels cops que és donava... I jo m`aixeco molt aviat, vaig voler probar.
Hola,
Aquests dies, posa'l una mica abans a dormir ... si pots...
Com segurament sempre fas, abaixa el tou de veu, els llums... expliqueu un conte.... i cada dia, ja veuras que trigarà menys per adormir-se...
Per mi , no és d'hora.. el meu també tenia aquesta edat.... ells mateixos, d'alguna manera ja t'estan comunicant que la cuna és petita, oi??
Petonets,
Isa
Aquests dies, posa'l una mica abans a dormir ... si pots...
Com segurament sempre fas, abaixa el tou de veu, els llums... expliqueu un conte.... i cada dia, ja veuras que trigarà menys per adormir-se...
Per mi , no és d'hora.. el meu també tenia aquesta edat.... ells mateixos, d'alguna manera ja t'estan comunicant que la cuna és petita, oi??
Petonets,
Isa
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
Jo també tinc un petit de 19 mesos i estem pensant que d'aquí un o dos mesos farem al canvi al llit gran perquè aviat neixarà la petita i necesistarem la cuna i més que res per ell que després no trobi tants canvis de cop. Per mi és aviat però les coses han anat així.
Per cert quin tipus de llit tens? vull dir si és ja de grans o un d'aquests més petits tipus com els d'ikea? Nosaltres estem pensant primer en comprar un d'aquests petits d'ikea que són més baixets i petitons.
Les que diueu que cauen del llit no ho tenieu posat barana d'aquestes de seguretat??
Per cert quin tipus de llit tens? vull dir si és ja de grans o un d'aquests més petits tipus com els d'ikea? Nosaltres estem pensant primer en comprar un d'aquests petits d'ikea que són més baixets i petitons.
Les que diueu que cauen del llit no ho tenieu posat barana d'aquestes de seguretat??
Jo barana no li posava perquè el tamany de llit crec que no ho permet i a més si es tractava que aprengués a dormir sense barana, doncs el que feiem era posar el protector de la cuna a terra com a coixí. Però res, queia de manera esporàdica eh? tampoc us penseu!
Perdoneu per si us molesta que he dit que em sembla massa aviat passar al llit gran amb 19 mesos! cadascú fa el que creu millor, ´només faltaria eh?
El que passa és que com que no em veig encara la meva de 21 fora del llitet de baranes, mentre no se'm començi a enfilar per saltar com em feia la gran, anirem aguantant!
Perdoneu per si us molesta que he dit que em sembla massa aviat passar al llit gran amb 19 mesos! cadascú fa el que creu millor, ´només faltaria eh?
El que passa és que com que no em veig encara la meva de 21 fora del llitet de baranes, mentre no se'm començi a enfilar per saltar com em feia la gran, anirem aguantant!
Nosaltres vem comprar un llit de 90, aixi l`habitació ja la tindria. Tenim la barana posada però em fa por que s`aixequi i se`n vagi cap al davant.
I a sobre el llit és bastant alt, porta un llit, calaixos i el seu llit, o sigui que si cagau és pot fer mal.
I a sobre el llit és bastant alt, porta un llit, calaixos i el seu llit, o sigui que si cagau és pot fer mal.
TerTeixi ha escrit:Potser si que és una mica aviat, però la cuna és de les normals i és mou molt.
mira el meu fill dorm en un llit de nen gran des dels 15 mesos perquè el llit de baranes impossible li va agafar tirria, jo tinc el matalàs a terra sobre un puzzle de foam i el tiu encantat, li poso a dormir i quan s'adorm marxo i si es desperta a mitja nit ve a la meva habitació. tinc una llum per guiar-se...i si els primers dies els hi encanta un espai nou per ells.....
Si no plora, sinó que només triga estona a adormir-se, jo no m'hi amoïnaria; com ja t'han dit les noies, segurament ho faci perquè li fa "gràcia" el canvi i, en uns dies, perdi l'interès i s'adormi aviat, com abans.
Pel tema que caigui, pots posar-li un matalàs o coixins a terra, per si un cas. El llit de l'Arnau és baixet i porta mitja barana, però els primers dies, per precaució, li vam posar a terra el matalàs del llit de viatge.
Ànims i paciència!
Pel tema que caigui, pots posar-li un matalàs o coixins a terra, per si un cas. El llit de l'Arnau és baixet i porta mitja barana, però els primers dies, per precaució, li vam posar a terra el matalàs del llit de viatge.
Ànims i paciència!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |