canvi d'escola

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
judi
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 2:06 pm

canvi d'escola

EntradaAutor: judi » dv. març 02, 2012 3:52 pm

una pregunta una mica extranya: és possible canviar els nens de cole (públic) sense motiu de canvi de domicili?

us explico a què ve la pregunta. Resulta que tenim bessons i els anavem a dur a una escola pública que tenim al costat de casa (1min a peu), pero resulta que amb les retallades treuen una línea i només hi haurà una classe de p3. No veiem problema a que vagin a la mateixa classe de moment, però ja se sap que les circumstàncies poden canviar molt i potser en un futur és perjudicial per ells anar a la mateixa classe. Si fos el cas, creieu que els podríem canviar d'escola més endavant (n'hi ha una altre de pública al poble, pero ens queda més lluny, de fet hauríem d'anar amb cotxe). O ens posaríen moltes pegues, o no és pot directament i punt.

en fi....

ptns
Imatge
Imatge
rocirita
Entrades: 62
Membre des de: dc. des. 05, 2007 3:31 pm

Re: canvi d'escola

EntradaAutor: rocirita » dv. març 02, 2012 5:01 pm

Hola,
Tu pots provar de canviar-los sempre que vulguis i sense haver de justificar res, el tema és que entrin per punts i que hi hagi plaça...
La majoria de nens entren a P-3 i ja no canvien, amb la qual cosa, per ofertar una plaça a algun altre curs, hi ha d'haver una baixa, algun nen que repeteixi, etc. Sinó l'escola ja no oferta places per cursos més elevats....

Jo l'any passat vaig canviar els tres nens, i vaig tenir mooooolta sort, però no em van confirmar plaça pels tres fins al mes de Juliol!! Va ser una carambola!

Espero haver-te ajudat.
judi
Entrades: 60
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 2:06 pm

EntradaAutor: judi » dv. març 02, 2012 6:43 pm

moltes gràcies! sí m'has ajudat!

ptns
Imatge
Imatge
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

EntradaAutor: Maroa » dv. març 02, 2012 9:20 pm

A quasi totes les escoles hi ha alguna baixa cada any o sigui que, si no tens pressa, segur que els podràs canviar.
raqrodser
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

EntradaAutor: raqrodser » ds. març 03, 2012 8:44 am

El podràs canviar, sempre que hi hagi plaça, al setembre. És a dir, a mig curs, no s'accepten canvis de matricula i menys sense motiu justificat.
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Nima
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nima » dc. març 14, 2012 2:03 pm

Hola!!

I sabeu si pots fer preinscripció en una altre escola sense donar-te de baixa de la que van ara?
Us explico... els meus van a la concertada i ara estic esperant el tercer (una nena :love: ) i es clar 2 concertades + guarderia es impossible... llavors volia fer preinscripció en escola publica pero sense donar-me de baixa a on estan ara. Es pot fer? O faig alguna cosa malament? Dubto que hi hagi sort perque l'escola que voldria es aprop de la feina i es clar donen pocs punts i a més plaça de primària i P5 serà dificil d'aconseguir oi?

Gràcies per l'ajuda :-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::