CLÍNICA DELFOS - BARCELONA

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

CLÍNICA DELFOS - BARCELONA

EntradaAutor: mireiafor » dt. oct. 30, 2007 7:37 am

Bon dia a totes i tots, soc nova al forum i no sé si heu tocat abans aquest tema però m'agradaria que em diguéssiu si alguna de vosaltres ha tingut el seu nadó a la Clínica Delfos de Barcelona i m'expliquéssiu què tal les instal.lacions i el personal.

La meva ginecòloga es la Dra. Vicenta Turrado i em porta al GEMA de Mataró, però ella no atén parts i m'ha desviat a un colega seu que m'atendria a la Delfos. Dóna la casualitat que no hi he estat mai, ni de visita ni de pacient, així que no tinc ni idea de com és. No em dóna gaire bona impressió perquè és la clínica on l'estiu passat es van detectar els casos de legionela que van haver-hi a la ciutat, i fins i tot es va descubrir que era la seva torre de refrigeració la causa del brot!!

Si en sabeu alguna cosa i em voleu escriure us estaré molt agraïda perquè estic de quatre mesos i encara estaria a temps de canviar. Aquest serà el meu segón fill, amb la primera em vaig equivocar al triar la clínica i vaig tenir molt mala experiència.

Gràcies a totes i tots per endavant!!!

Mireia.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. oct. 30, 2007 8:11 am

Benvinguda!

Jo no et puc ajudar però segur que alguna noia ho farà. Per cert t'hauries de canviar l'avatar que aquest ja està agafat.
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dt. oct. 30, 2007 9:17 am

mixi ha escrit:Benvinguda!

Jo no et puc ajudar però segur que alguna noia ho farà. Per cert t'hauries de canviar l'avatar que aquest ja està agafat.



Gràcies per la benvinguda!! i com puc saber quins avatars estan lliures?
Avatar de l’usuari
Pintxu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dc. set. 05, 2007 9:31 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Pintxu » dj. nov. 08, 2007 10:24 pm

Hola Mireiafor! Mi sobrina nació en Abril del 2006 en la clínica Delfos y todo fué muy bien, el trato, los cuidados, todo perfecto...
Conozco también a una chica que sale de cuentas para el día de Navidad y lo va a tener en la misma clínica.
La verdad es que conozco a varias chicas que han dado luz allí y todo perfecto.
Yo hasta el día de hoy me visito con un ginecólogo de la clínica delfos y estoy muy contenta.
Personalmente yo me voy a buscar un ginecólogo que atienda en la clínica Corachán pero solo por motivos de "proximidad" pues la clínica Delfos me pilla mas retirada.
Besos
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Laina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 844
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 8:03 pm

EntradaAutor: Laina » dv. nov. 09, 2007 2:46 pm

Hola mieiafor, no se de cap manera per saber els que estan agafats... però si t'el canvies em faràs un favor!
Benvinguda, i merci!!!
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 09, 2007 7:30 pm

El millor és que et posis una fotografia o un avatar de fora, els del fòrum estan quasi tots agafats ja!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::