Problema important amb l'orinal

Els bolquers, el xumet..

lesantes
:: tortuga
Entrades: 311
Membre des de: dg. març 01, 2009 6:25 pm

Problema important amb l'orinal

EntradaAutor: lesantes » dt. feb. 07, 2012 5:26 pm

Hola,

Us voldria exposar el problema que té el meu fill i a veure si a algú més li ha passat:

Té 2 anys i 3 mesos, i ara estem començant a fer servir l'orinal. El cas és que el meu nen té un penis petit amb una fimosis mot exagerada i quan seu a l'orinal el penis li queda cap amunt, fent que el pipi li surti disparat a totes bandes. Jo a casa ja li aguanto el penis i l'enfoco cap abaix, però se que a la guarderia els deixen sentats i prou, i no se si prendran l'atencio necessària a aquest problema.
També m'he plantejat si no seria millor idea ensenyar-li directament a fer el pipi de peu.

Algú ha tingut aquest mateix problema?? Ho heu pogut solucionar? Com? El meu pediatra no hi dóna gens d'importància, diu que és tot normal, que li aguanti el penis com ja faig.
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: Problema important amb l'orinal

EntradaAutor: hiolambda » dt. feb. 07, 2012 5:48 pm

Dona, accidents al principi sempre hi ha. Al principi li aguantava jo i ell després ja se'l començava a aguantar solet (demana-li que segur que ho farà) i després ja va adquirint més autonomia. Pixant de peu, l'altre dia estava despistat i també ho va regar tot.
Jo no li faria fer de peu fins que arribi millor al WC... Alguna vegada ho vaig provar a l'orinal i ni te cuento..
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dt. feb. 07, 2012 6:28 pm

Hola! Doncs nosaltres encara no hem deixat el bolquer pero a cada canvi de bolauer dutxa..; etc anem a lorinal i el pipi li faig fer de peu, ell tb te un penis molt petit i li queda aixecat a mes no li agrada geeeeeeeeeeens estar-se alla assentat i jo li aguanto l'orinal i el penis una mica i llavors ell ja apreta per fer el pipi, es una mica xungo pero estic pênsant en comprar un tamboret d'aquells de plastic blancs de l'ikea per que quan treguem el bolquer arribi solet al WC!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Arual83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

EntradaAutor: Arual83 » dt. feb. 07, 2012 7:22 pm

Bones Lesantes.

Si et serveix d ajuda dir-te que als nens de la llar d infants que tenien aquest problema jo els explicava que se l havien d aguantar apretant cap abaix i csp problema. Tots aprenien a fer-ho i llavors en els waters petitets també. Drets si que era un xou!!
evawin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

EntradaAutor: evawin » dt. feb. 07, 2012 8:02 pm

El meu petit va començar a fer pipi de peu des del principi. Li posàvem l'orinal a la punta del penis i ell feia el pipi així. A la guarderia, alguns nens s'hi han fixat i també el fan de peu (fins i tos alguna nena ho va intentar :). Potser si veu el seu pare fent-ho de peu, li agafen ganes :)
Imatge
lesantes
Entrades: 311
Membre des de: dg. març 01, 2009 6:25 pm

EntradaAutor: lesantes » dc. feb. 08, 2012 9:28 am

Arual83 ha escrit:Bones Lesantes.

Si et serveix d ajuda dir-te que als nens de la llar d infants que tenien aquest problema jo els explicava que se l havien d aguantar apretant cap abaix i csp problema. Tots aprenien a fer-ho i llavors en els waters petitets també. Drets si que era un xou!!

El teu missatge m'ha tranquilitzat. Parlaré amb la seva professora a veure que fan elles, merci!!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::