Dormir amb coixí
Dormir amb coixí
Hola!
tinc dos bessons de dos anys i ara farà una setmaneta que els vaig comprar un coixí (petit eh, del tamany del bressol i bastant baixet) pq tenien molts mocs i així, una mica més incorporats, sembla que dormien millor. El cas és que ara els agrada i no volen dormir sense el seu coixí! sabeu si ja és recomanable o encara són massa petits!!
Gràcies!!
tinc dos bessons de dos anys i ara farà una setmaneta que els vaig comprar un coixí (petit eh, del tamany del bressol i bastant baixet) pq tenien molts mocs i així, una mica més incorporats, sembla que dormien millor. El cas és que ara els agrada i no volen dormir sense el seu coixí! sabeu si ja és recomanable o encara són massa petits!!
Gràcies!!

Re: Dormir amb coixí
em sembla que en un post vaig llegir que a partir dels dos anys ja podien domir amb coixí... la meva amb dos anys hi dorm, però jo encara tinc la mania de un cop s'ha adormit tirar-la cap avall i que dormi sense, quan torno a mirar-la al cap d'una estona ella ha tornat a tirar amunt... 

- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
A nosaltres a la Julia li vam comprar un d'ikea d'aquests super finets tambe un cop que estava refredada (Tenia 1 anyet)... i des d'aquell dia no ha volgut dormir sense.
Mira't aquest post: viewtopic.php?nomobile=1&f=21&t=9341&p=1139926&hilit=Coixi#p1139926
A nosaltres, a la revisió dels 2 anys ens van dir que ja podia dormir amb coixí.
A nosaltres, a la revisió dels 2 anys ens van dir que ja podia dormir amb coixí.
L'altre dia jo també tenia aquest dubte, i m'he decidit a comprar-ne un de més gruixut...
Jo deia: si a les matinades sempre acaba al nostre llit a sobre els nostres coixins, perquè ell no en pot tenir un al seu llit?
I de fet ell ho busca... ara ja tampoc vol dormir tan pla...
Jo deia: si a les matinades sempre acaba al nostre llit a sobre els nostres coixins, perquè ell no en pot tenir un al seu llit?
I de fet ell ho busca... ara ja tampoc vol dormir tan pla...
- **mariona**
- :: peixet

- Entrades: 288
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 1:29 pm
hola karla al meu fill gran els reis li van portar un coixí, el demanava constantment...
i està encantat!!!
sóc l'atesor, ex-grafiquera
Ostres, doncs el meu peque, quan tenia quasi l'any va agafar la mania de "robar-me" el meu coixi. Jo acabava dormint sense i ell sobre el meu. Al final n'hi vaig comprar un finet de l'Ikea i sempre dorm amb aquest. No sé si és molt petit per dormir amb coixí, però hi dorm tan a gust que no m'havia plantejat que pugués ser perjudicial fins que he llegit el post! :) De totes maneres, va ser una elecció seva, per tant no crec pas que li sigui nociu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |