vomita la truita
vomita la truita
Hola,
Us escric perquè al meu petitó ja li ha passat dues vegades que li hem donat truita per sopar i ens l'ha vomitada en entrar a l'habitació per anar a dormir.
Creieu que pot ser intolerància a l'ou? Es dóna la casualitat que junt amb la truita ha menjat una mica de formatge totes dues vegades. Creieu que pot ser la barreja d'aquests dos aliments?
He pensat que per provar si realment té al·lèrgia o intolerància a l'ou, li donaré una mica d'ou dur per dinar i a veure què passa.
Què en penseu? Algú s'hi ha trobat?
Ai, em sap un greu que vomiti, pobrissó!
Mamajo.
Us escric perquè al meu petitó ja li ha passat dues vegades que li hem donat truita per sopar i ens l'ha vomitada en entrar a l'habitació per anar a dormir.
Creieu que pot ser intolerància a l'ou? Es dóna la casualitat que junt amb la truita ha menjat una mica de formatge totes dues vegades. Creieu que pot ser la barreja d'aquests dos aliments?
He pensat que per provar si realment té al·lèrgia o intolerància a l'ou, li donaré una mica d'ou dur per dinar i a veure què passa.
Què en penseu? Algú s'hi ha trobat?
Ai, em sap un greu que vomiti, pobrissó!
Mamajo.
Re: vomita la truita
Prova això que dius de donar-li per dinar i sense el formatge a veure què passa. De totes maneres, li pots consultar al pediatre a veure què et diu.
Salut!
Salut!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
jo fa uns anys, no podia menjar ou i despres iogurt, se'm posava fatal fatal. La veritat es que no hi vaig donar importancia i simplement vaig deixar de fer aquesta combinacio. Ara pero, puc menjar ou i despres un lactic i estic be
a veure si algu et pot guiar una mica mes
a veure si algu et pot guiar una mica mes
El meu fill gran es al.lergic a l'ou i ho varem descobrir així, cada vegada que menjava truita vomitava al anar a dormir. Et passa també si menja altres coses amb ou o només amb la truita? Jo també faria la prova de donar-li sense el formatge a veure que passa.
Ja ens explicaràs, que quan vomiten i no saps perquè et fa patir molt!
Ja ens explicaràs, que quan vomiten i no saps perquè et fa patir molt!
Ahir vaig comencar a donar-li truita i no li va agradar molt
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |