Escoles infantils públiques a Sant Cugat
- solsolet71
- Entrades: 2
- Membre des de: dj. gen. 19, 2012 4:47 pm
Escoles infantils públiques a Sant Cugat
Hola a tothom,
Algú té algun comentari (positiu o negatiu) d´aquestes escoles de Sant Cugat/Valldoreix?
Escola Ferran i Clua
Escola Catalunya
Escola Turo de Can Mates
Escola Ciutat d´Alba
Escola la Floresta
Bàsicament les que estan a les afores de Sant Cugat? sabeu si és complicat entrar-hi després de P3?
Gràcies!!!
Algú té algun comentari (positiu o negatiu) d´aquestes escoles de Sant Cugat/Valldoreix?
Escola Ferran i Clua
Escola Catalunya
Escola Turo de Can Mates
Escola Ciutat d´Alba
Escola la Floresta
Bàsicament les que estan a les afores de Sant Cugat? sabeu si és complicat entrar-hi després de P3?
Gràcies!!!
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Re: Escoles infantils públiques a Sant Cugat
Els meus tres germanastres i 8 cosins (en són 15!) del meu marit han anat a la Catalunya. Tots n'estan contents, xo no et puc dir res concret. Tampoc sé com estan les possibilitats d'entrar.
Sento no haver-te ajudat més!
La de La Floresta és la que em tocava a mi, xo vaig anar a una de Vallvidrera...
Sento no haver-te ajudat més!
La de La Floresta és la que em tocava a mi, xo vaig anar a una de Vallvidrera...
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Si tot va bé, la Txell anirà a la del Catalunya, q ens toca per zona.
Conec bastanta gent q hi va anar, i molt bé també. També tinc una amiga q té una germana q és mestra i sempre li ha dit q el Catalunya era una molt bona escola!
Santandrina, depèn de quin any sigui el teu home o cosins, encara em sonaran i tot!
Conec bastanta gent q hi va anar, i molt bé també. També tinc una amiga q té una germana q és mestra i sempre li ha dit q el Catalunya era una molt bona escola!
Santandrina, depèn de quin any sigui el teu home o cosins, encara em sonaran i tot!

- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Ítaca ha escrit:
Doncs els cosins són petits, però els meus germanastres són del 80, del 78 i del 73

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
del 73??? ai, ai aiiiiiiii! 
Del Ferran Clua, no sé pq, però mai m'ha fet gaire el pes (suposo per gent q hi va anar...). Ni la contemplem.
El Turó de Can Mates, penso q està bé... però és bastant nova i no tinc referències
La de La Floresta, ens agrada molt també... el lloc on està, tocant del bosc... i penso q és una bona escola. Ara, a nosaltres ens queda ja massa lluny (hauríem de tirar de bus i de menjador)

Del Ferran Clua, no sé pq, però mai m'ha fet gaire el pes (suposo per gent q hi va anar...). Ni la contemplem.
El Turó de Can Mates, penso q està bé... però és bastant nova i no tinc referències
La de La Floresta, ens agrada molt també... el lloc on està, tocant del bosc... i penso q és una bona escola. Ara, a nosaltres ens queda ja massa lluny (hauríem de tirar de bus i de menjador)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |