QUIRON, HGC, O CLINICA DEL PILAR??

Experiències i pors del moment més desitjat.

Maber
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dg. des. 18, 2011 11:12 am

QUIRON, HGC, O CLINICA DEL PILAR??

EntradaAutor: Maber » dg. des. 18, 2011 11:45 am

Bon dia noies,

és la primera vegada que escric aquest forum....i és que fa molt poquet que sé que estic embrassada, només estic de 6 setmanes i tres dies. Però ja ens toca buscar clinica per començar a fer els seguiments i tot plegat....

El nostre dubte....quin centre ens recomaneu?? nosaltres som d un poblet del Vallès Oriental.

A veure, fins ara anava a un centre de Mollet del Valles, on les gines són molt maques però aten el part a la clinica del Pilar-St. Jordi....i no tenim referencies, no sabem que tal va....alguna de vosaltres té experiencia?

Sino pensem amb la Quiron o el HGC. De fet demà tenim hora a la Quiron per veure que tal, vaig trucar i em van donar hora amb la Dra. Barrionuevo ( algu té experiencia amb ella ?? ), o millor alguna altre gine del equip Cabero?

aiiii com veieu estem fets un gran emoblic :(( ....només faig que pensar amb aquest tema i desitjar que tot vagi bé, ja que encara estic de molt poquet....

Que n'opineu i qui em recomaneu??

Miiil gràcies a totes !!!!
ISASF
:: peixet
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

Re: QUIRON, HGC, O CLINICA DEL PILAR??

EntradaAutor: ISASF » dg. des. 18, 2011 2:08 pm

Hola!!

Jo vaig tenir el meu primer fill al HGC, i ara arriba una nena... d'aqui uns dies i repetim!!!
Vam estar molt i molt bé, i el seguiment de l'embaràs fantastic.
Som de St andreu Barca i valoro molt no tenir que entrar a Bcn també.

Facis el que facis pensa en un lloc on hi hagi, com es diu aixo? aiiish quin cap, unitat neonatal crec.
Es a dir si el bebé neix petito i el posen un dies a la incubadora.. q no l'hagin de portar a un altre hospital.

No se si la clinica del pilar te unitat neonatal.

Que vagiii molt bé!!!!

Isa s.f.
montses
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dg. des. 18, 2011 3:10 pm

Maber...que vas a Gineobstètrics? jo soc de Mollet i conec a dos ginecòlogues (la meva es Eva Sarda) i aten els parts a la Clínica del Pilar...on vaig tenir al meu fill!!

Mira, per mi va ser decissiu que la meva ginecòloga estigues al part...ja se que de vegades no pot ser, pero per mi, veure entrar a l'Eva en aquell moment em va tranquilitzar mooooolt!

Vaig informar-me al seu moment de la Clínica del Pilar, i encara que hi havia alguna crítica, al final vaig decidir continuar. La meva experieència va ser bona. Havia sentit que es portaben els bebes molta estona, pero no va ser així al meu cas, també es cert que jo ja ho havia comentat a la gine!!!. A mes, les infermeres fant fanàsticament, sobretot amb la lactància materna. Jo no vaig veure monjes (que em van dir que hi havien....). No sé, potser l'hospital es veu antic, aixo es cert, però el tracte va ser molt bo. L'unica cosa que em va quedar una mica a mitjes va ser que en aquell dia totes les parturientes van ser cesària menys jo, potser casualitat, pero ho vaig trobar molt!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
montses

EntradaAutor: montses » dg. des. 18, 2011 3:15 pm

Aix, se m'ha oblidat dir-te que si que hi ha unitat neonatal a la Clínica del Pilara :ok: !
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Maber

EntradaAutor: Maber » dg. des. 18, 2011 6:58 pm

Mooltes gracies per la vostra ajuda!!

Siiii, la primera visita la vaig fer a Gineobstretics, amb la Eva Sarda!! Quina casualitat!! Em va encantar pero em frena el tema de la.clinica del Pilar, ja q no he llegit gaires bones critiques. I pq em toca.per pccipis d agost i la Eva ja em.va dir q no hi seria :(( pero q no patis q hi hauria algu del seu equip.....aiii noseeee

I si has d anar.hi en hores no laborables, com les avises? I si tens alguna urgencia? Vas a la clinica i sempre hi ha algu d l equip? O com funciona?

Perdoneeuuu pero tinc molts dubtes i nose quina clinica triar i q fer....
miriam&sergio
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

EntradaAutor: miriam&sergio » dg. des. 18, 2011 8:28 pm

Hola!

Jo tinc a la Quiron a la Maria Cabero i genial,es una passada!si et passes pel post de la Quiron veuras com les companyes parlen dels gines que tenen i podras tenir una referencia!!!!

Petons
Imatge
Maber

EntradaAutor: Maber » dg. des. 18, 2011 9:03 pm

Mooltes gracieees :))

A mi no em van deixar escollir, m van donar hora per la Dr!. Barrionuevo i nuse q tal....

Com vaig aquest post q dius?
montses

EntradaAutor: montses » dg. des. 18, 2011 9:58 pm

Maber ha escrit:Mooltes gracies per la vostra ajuda!!

Siiii, la primera visita la vaig fer a Gineobstretics, amb la Eva Sarda!! Quina casualitat!! Em va encantar pero em frena el tema de la.clinica del Pilar, ja q no he llegit gaires bones critiques. I pq em toca.per pccipis d agost i la Eva ja em.va dir q no hi seria :(( pero q no patis q hi hauria algu del seu equip.....aiii noseeee

I si has d anar.hi en hores no laborables, com les avises? I si tens alguna urgencia? Vas a la clinica i sempre hi ha algu d l equip? O com funciona?

Perdoneeuuu pero tinc molts dubtes i nose quina clinica triar i q fer....

A mi em va proiporcionar el seu mòbil i el de la comadrona Montse. No ho vaig necessitar,pero per mi va ser tranquilitzador.

Concec també a la Nuria Fuster (l'altre ginecòloga). Em va atendre ella un dia que vaig anar d'urgències a la Clinica i també hi era, juntament amb l'Eva el dia que va neixer el Víctor. Per mi, totes dues un 10!!! L' Eva, que es la que conec mes, t'explica tot en la profunditat que tu desitjis, no li importa que li facis mil preguntes. A mes es esperta a fer amniocentèsis!

Quines crítiques has sentit de la Clinica del Pilar?
bbya
:: girafa
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

EntradaAutor: bbya » dt. des. 20, 2011 5:13 pm

hola guapis!!

jo tb vaig tenir la Leire a la clinica del pilar (tb amb la Eva Sardà de gineobstetrics) i un 10 per ella i la Nuria que també va estar a la cesaria, per les infermeres i fins i tot les dones de la neteja d'aquesta clinica. Jo vaig estar encantada i molt molt contenta. I sé que quan tingui un/a altre repetiré doctora!
Jo tampoc volia entrar a bcn però per a mi era primordial tenir la Eva present aquell dia, jo tenia el telèfon de la Montse (comadrona), pero em vaig posar de part i vam tenir que avançar cesaria.
Imatge

Imatge
Maber

EntradaAutor: Maber » dv. gen. 13, 2012 9:42 am

Mooooltes gràcies noies !!

Crec que ens hem decidit i tirarem endavant amb la Dra. Sardà, ahir hi vam tornar i és un encant !!

Ens frenava el tema de la clnica del Pilar....per saber si està ben preparada per qualsevol complicació o no, però al final hem pensat que si ha d anar bé anira be a tot arreu o a la inversa, i de moment el seguiment amb la Dra. Sarda, un 10. Tot i que només he anat a dues visites. La resta de proves te les fa ella allà mateix? pq em va dir que el tema de la eco del plec nucal m'ho faria ella i jo pensava que ho feia un ecograf....Quines proves més es fan? i be, no??

Moltes gràcies !!
menut
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dc. nov. 16, 2011 11:14 pm

EntradaAutor: menut » dv. gen. 13, 2012 2:53 pm

Hola noies!
Jo aniré a la clinica del Pilar amb el DR. soler, ens han parlat super bé de la clïnica, penso que el més important és que el dia del part hi hagi el teu ginecòleg més que l'hospital.
Ja no hi ha monges al Pilar, la veritat ès que no sé com va lo de dp del part si et prenen el nen per mirar-lo o k! Alguna que l'hagit ringit allà que ens ho expliqui! Gracies
Maber

EntradaAutor: Maber » dv. gen. 13, 2012 3:05 pm

Jo tb anire a la Clinica del Pilar!! Quan et toca a tu .Menut?
bbya
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

EntradaAutor: bbya » dg. gen. 15, 2012 8:49 pm

quan tens el petit o petita s'ho emporten mitja horeta x fer proves i netejar i demes, despres ja sempre esta amb tu menys quan el vesteixen i canvien q es un quart o 20 min al dia i per fer prova talo
Imatge

Imatge
Maber

EntradaAutor: Maber » dt. gen. 17, 2012 5:16 pm

Mooooltes gràcies noies, finalment ens hem decidit per la Clinica del Pilar !!!!!!!

Totes les que tingueu experiencies per explicar són benvingudes :))
menut
Entrades: 66
Membre des de: dc. nov. 16, 2011 11:14 pm

EntradaAutor: menut » dv. gen. 27, 2012 8:44 am

Ei maber! A mi em toca el Juliol! Coneixeu algú que l'hagi tingut allà? Sabeu si et demanen com t'agradaria que fos el part o ells tenen un protocol a seguir?
Maber

EntradaAutor: Maber » dv. gen. 27, 2012 8:53 am

Holaa macaa, a mi a finals d Juliol, pccipis d Agost...a veure si coincidim a la sala de parts jeje

Jo conec a gent q. l ha tingut alla i tots em diuen q super be...xo ns re de protocol ni re...
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » dv. gen. 27, 2012 9:17 am

Hola, jo vaig parir a la clinica del Pilar, no em feia molta gràcia al principi pel tema monjes però no hi vaig veure ni una, em sembla que ja no hi ha. El part va ser cesàrea urgent i va anar be, cap queixa, despres a la planta si que vaig topar amb una infermera una mica estupida però res important.

Que vagi molt be!!
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::