"No vull dormir!"
"No vull dormir!"
Aquesta és la frase que cada nit hem de sentir del nostre fill de 30 mesos des de fa unes setmanes! I estem desesperats
Ara estem passant per la fase aquella del ""terribles 2""! De les rabietes, del No perquè no i no, de sembla que m'hagin canviat el nen d'un dia per l'altre.... i ho anem portant com podem, però quan arriba a la nit, ja tremolem! D'acord que ara entre les festes, la pipa que li ha donat al rei... se li augmenta, d'acord; però és que ara que ja s'adormia solet i que haviem lluitat per aconseguir-ho, dons apa-li.... i ara pitjor que mai. Abans costava una miqueta, però reees en comparació amb ara!!!!
És que el portem a dormir a quarts de deu i us podeu creure que a quarts d'una encara crida??? i el meu home s'aixeca a les 3 o a les 4, depèn dels dies i està mort!
És portar-lo a dormir i fem el ritual de cada dia (llet, conte, bona nit, aigua...). Però comença: no vull dormir, no vull dormir. S'asseu, crida, ara el papa, ara la mama, ara un conte... no vull dormir, no vull dormir... i així dues o tres hores! Acabem dels nervis...
Sé que no teniu la solució màgica, o potser sí
, però us agraïria algú que hagi passat per aquesta fase que em doni un consell...
Aixxx, que passi ràpid perquè em poso tan nerviosa que llavors la que no puc dormir sóc jo, els ulls com taronges i vinga donar voltes al llit! ufffff....
Gràcies!!!
Ara estem passant per la fase aquella del ""terribles 2""! De les rabietes, del No perquè no i no, de sembla que m'hagin canviat el nen d'un dia per l'altre.... i ho anem portant com podem, però quan arriba a la nit, ja tremolem! D'acord que ara entre les festes, la pipa que li ha donat al rei... se li augmenta, d'acord; però és que ara que ja s'adormia solet i que haviem lluitat per aconseguir-ho, dons apa-li.... i ara pitjor que mai. Abans costava una miqueta, però reees en comparació amb ara!!!!
És que el portem a dormir a quarts de deu i us podeu creure que a quarts d'una encara crida??? i el meu home s'aixeca a les 3 o a les 4, depèn dels dies i està mort!
És portar-lo a dormir i fem el ritual de cada dia (llet, conte, bona nit, aigua...). Però comença: no vull dormir, no vull dormir. S'asseu, crida, ara el papa, ara la mama, ara un conte... no vull dormir, no vull dormir... i així dues o tres hores! Acabem dels nervis...
Sé que no teniu la solució màgica, o potser sí
, però us agraïria algú que hagi passat per aquesta fase que em doni un consell...Aixxx, que passi ràpid perquè em poso tan nerviosa que llavors la que no puc dormir sóc jo, els ulls com taronges i vinga donar voltes al llit! ufffff....
Gràcies!!!
Re: "No vull dormir!"
Estem igual... la meva ja té els 3 anys... ho fa des que hem donat el pipo als reis... espero que li passi aviat! Sempre havia dormit sola i ràpid, i fa 4 dies que FATAL! Ahir s'adormia a les 12 i avui cap a l'escola. L'he haguda de despertar i plorant... Jo compto que si avui es cansa a l'escola anirem millor al vespre. Sinó ja no sé què faré...

Hola,
jo no tinc la solució, perque també estem així des de fa uns dies.
La meva té 37 mesos i des de que la vam passar a la seva habitació als 30 mes o menos, que havia dormit sempre bé i sola, tret d'algun dia, però bueno, cap problema. Però des de fa uns dies que no fa migdiada perque amb tot l'embolic dels dinar i anar d'aqui cap allà..., però quan arriba el sopar se'ns adorm a la taula, l'aixequem per portar-la a dormir, i es despeja totalment, plorant que no vull dormir, que vol dormir amb nosaltres, i com tu, ara vull aigua, ara deixa'm el llum, la música...bé, una estonada fins que al final son pare s'acaba tumbant amb ella perque s'adormi més ràpid. I desprès si no es desperta a la nit (avui m'he aixecat 4 vegades, al final m'he tumbat amb ella).
Jo dono la culpa a les vacances i una mica als celets, clar la petita dorm amb nosaltres, però també necessito una solució. A veure si algu que també hi ha passat ens pot donar una pista.
Jo aquest matí també l'he hagut de despertar. perque amb els horaris de les vacances.
jo no tinc la solució, perque també estem així des de fa uns dies.
La meva té 37 mesos i des de que la vam passar a la seva habitació als 30 mes o menos, que havia dormit sempre bé i sola, tret d'algun dia, però bueno, cap problema. Però des de fa uns dies que no fa migdiada perque amb tot l'embolic dels dinar i anar d'aqui cap allà..., però quan arriba el sopar se'ns adorm a la taula, l'aixequem per portar-la a dormir, i es despeja totalment, plorant que no vull dormir, que vol dormir amb nosaltres, i com tu, ara vull aigua, ara deixa'm el llum, la música...bé, una estonada fins que al final son pare s'acaba tumbant amb ella perque s'adormi més ràpid. I desprès si no es desperta a la nit (avui m'he aixecat 4 vegades, al final m'he tumbat amb ella).
Jo dono la culpa a les vacances i una mica als celets, clar la petita dorm amb nosaltres, però també necessito una solució. A veure si algu que també hi ha passat ens pot donar una pista.
Jo aquest matí també l'he hagut de despertar. perque amb els horaris de les vacances.
Naltres estem igual!!! Bé de fet sempre li ha costat agafar el son, però no feia gaires marraneries, ara porta uns dies que ........ ufffssssss anar a dormir tant al migdia com a la nit són un martiri tant per ella com per naltres.
De solució no en tinc cap, mooooolta paciència

De solució no en tinc cap, mooooolta paciència

SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
VULL VOTAR JA!!!!!
Ixena, pensa que per ell el xumet era molt important en aquest moment. Era un element més de la seva rutina i ara no el té i segur que el troba a faltar.
S'ha d'adaptar a la nova situació i per això necessita temps. Com fer que aquesta adaptació sigui el menys "traumàtica" i més ràpida possible no t'ho puc dir perquè no ho sé, depèn molt de cada casa i de com vulgueu vosaltres que sigui.
El meu fill encara no va a dormir sol i té 32 mesos. Sempre anem a dormir plegats i fins ara (toco fusta) sempre ha estat ell qui em demana d'anar a dormir. Suposo que si t'hagués d'aconsellar alguna cosa seria que l'acompanyeu en aquest moment durant uns dies fins que ell mateix torni a trobar la manera de fer-ho sense vosaltres... es un gran canvi per ell.
Molta paciència i mimitos.
S'ha d'adaptar a la nova situació i per això necessita temps. Com fer que aquesta adaptació sigui el menys "traumàtica" i més ràpida possible no t'ho puc dir perquè no ho sé, depèn molt de cada casa i de com vulgueu vosaltres que sigui.
El meu fill encara no va a dormir sol i té 32 mesos. Sempre anem a dormir plegats i fins ara (toco fusta) sempre ha estat ell qui em demana d'anar a dormir. Suposo que si t'hagués d'aconsellar alguna cosa seria que l'acompanyeu en aquest moment durant uns dies fins que ell mateix torni a trobar la manera de fer-ho sense vosaltres... es un gran canvi per ell.
Molta paciència i mimitos.
Ahir tot i estar cansada li va costar molt adormir-se... Vam fer el que va dir l'Entrerius de quedar-nos allà, explicar-li contes, ... però tot i això va costar. El problema és que dorm amb la peque i no vam poder posar a dormir la peque fins que la gran dormia, perquè sinó com que es posa a cridar i a demanar aigua i pipí i a xerrar i a cantar ens la desperta. A veure si mica en mica millorem...
Sort a totes!
Sort a totes!
Hola
Nosaltres ahir força be, despres de conte, posar a dormir les nines al matalàs de terra, tapar-les, l'aigua, la música, dos vegades perque una es va acabar, es va adormir relativament aviat i tota la nit seguida. Em sembla que la rutina ho posarà tot al seu lloc una altra vegada en el nostre cas.
A veure si us soluciona a vosaltres també tornar a la rutina.
Nosaltres ahir força be, despres de conte, posar a dormir les nines al matalàs de terra, tapar-les, l'aigua, la música, dos vegades perque una es va acabar, es va adormir relativament aviat i tota la nit seguida. Em sembla que la rutina ho posarà tot al seu lloc una altra vegada en el nostre cas.
A veure si us soluciona a vosaltres també tornar a la rutina.
Les que els heu tret la pipa o l'heu "donat als reis", perquè no en feu venir una pel senyor del sac?? Que no voleu que la porti pel carrer? fantàstic, que et parin les iaies i et diguin que la nena o el nen estan lletjos perquè porten txupi és molt agobiant, però per anar a dormir??? Qui ha de veure el petitó per anar a dormir?? Quan estiguin preparats ja no la voldràn ni per dormir... Ens compliquem moltissim la vida, perquè ens escoltem massa el que toca fer i el que no toca fer...
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Com bé diu l'Entrerius, nosaltres no us penseu que el deixem sol, eh? vull dir que quan crida i diu que no vol dormir i s'asseu... nosaltres estem allà. Si és el que us vaig dir, fem sempre el mateix ritual: seiem a la cadira, bevem la llet, expliquem un, dos, tres... contes, diem bona nit i al llit. Un cop és a dins, en demana un altre i li expliquem, perquè es vagi relaxant... el que passa és que abans potser amb un quart, mitja hora doncs ja s'anava adormint, però és que ara ens hi podem estar dues hores o més i cridant, asseient-se, aixecant-se, plorant... i clar ens anem ficant nerviosos.. en fi...
Ahir va semblar que la cosa millorava, potser per haver entrat en rutina de nou, va ser més fàcil, però renoi avui ha costa una altra vegada! Aviam...
ja sé que deixar la pipa li costa, que li crea neguit, en sóc plenament conscient, però quan ho vam fer va ser perquè ell ho va voler, mai el vaig forçar. I a la nit l'acompanyem, l'únic que estem cansats perquè treballem i també necessitem dormir (el meu home a vegades només dorm 3 hores!).
I "Macri" faig el que crec convenient pel millor del meu fill, com tothom suposo; a mi m'és igual el que diguin les iaies, a més qui t'ha dit que el meu la portava pel carrer? per tant tampoc no crec que s'hagi de jutjar, cadascú fa el que vol. Jo només demanava consell a qui hagués passat per una situació semblant i em pogués donar un cop de mà!
Ahir va semblar que la cosa millorava, potser per haver entrat en rutina de nou, va ser més fàcil, però renoi avui ha costa una altra vegada! Aviam...
ja sé que deixar la pipa li costa, que li crea neguit, en sóc plenament conscient, però quan ho vam fer va ser perquè ell ho va voler, mai el vaig forçar. I a la nit l'acompanyem, l'únic que estem cansats perquè treballem i també necessitem dormir (el meu home a vegades només dorm 3 hores!).
I "Macri" faig el que crec convenient pel millor del meu fill, com tothom suposo; a mi m'és igual el que diguin les iaies, a més qui t'ha dit que el meu la portava pel carrer? per tant tampoc no crec que s'hagi de jutjar, cadascú fa el que vol. Jo només demanava consell a qui hagués passat per una situació semblant i em pogués donar un cop de mà!
Naltres fa molt de temps que fem la mateixa rutina i ens havia anat força bé, sopar-mirar un capitol del pocoyo-fer un pipi-anar a dormir, aqui ve una altra rutina: fer un repas del que ha fet durant el dia, repassar el nom dels companys de classe, contar de l'1 al 10, beure aigua, tornar a beure aigua, més aigua (sort que encara porta bolquer), explicar-li un conte,.... fins que no es queda tranquil·la al llit no marxem i a la que ens crida ho anem. Fins ara amb 10 minuts feiem (des que entrava a l'habitació), però aquestes vacances han portat el caos a casa i ara hem perdut tot el que teniem guanyat.
Naltres no és per qüestió de deixar la pipa ja que mai n'ha volgut, més aviat penso que és més tema gelos, el seu germà encara dorm amb naltres i de moment s'hi estarà una bona temporada més ja que han de dormir junts i amb aquest plan no m'atreveixo.
Ahir va anar força bé, amb mitja horeta es va tranquil·litzar i es va adormir ràpid, avui ha començat cridant i cridant, però s'ha calmat ràpid lo que li ha costat adormir-se, més d'hora i mitja.
Uffsss si que és dur això. Haurem de tenir molta paciència, només espero que amb el temps acabi madurant i no ens monti aquests xous a l'hora d'anar a dormir.
Naltres no és per qüestió de deixar la pipa ja que mai n'ha volgut, més aviat penso que és més tema gelos, el seu germà encara dorm amb naltres i de moment s'hi estarà una bona temporada més ja que han de dormir junts i amb aquest plan no m'atreveixo.
Ahir va anar força bé, amb mitja horeta es va tranquil·litzar i es va adormir ràpid, avui ha començat cridant i cridant, però s'ha calmat ràpid lo que li ha costat adormir-se, més d'hora i mitja.
Uffsss si que és dur això. Haurem de tenir molta paciència, només espero que amb el temps acabi madurant i no ens monti aquests xous a l'hora d'anar a dormir.
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
Jutjar-te?? He dit que si per dormir el nen us ho fa passar malament, és principalment perquè no està preparat per deixar-la del tot. Pel carrer ja no la porta, per tant una temporada més, a la nit, li deu fer falta.. I no hi ha cap problema. Almenys jo no en tindria cap.
Has demanat opinió, i la meva, tant si t'agrada com si no, és que el teu fill no està preparat i, que un dia serà molt més fàcil treure-li. No avui. Demana-li a un fumador que pari de fumar de cop. Pobres de nosaltres..
Has demanat opinió, i la meva, tant si t'agrada com si no, és que el teu fill no està preparat i, que un dia serà molt més fàcil treure-li. No avui. Demana-li a un fumador que pari de fumar de cop. Pobres de nosaltres..
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |