Reis per nena 3 anys

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Reis per nena 3 anys

EntradaAutor: annia » dl. gen. 02, 2012 1:52 pm

Hola,

Què demanen o què compreu a les vostres peques de 3-4 anys per reis?
Jo ja tinc comprades algunes joguines, però m'agradaria afegir algomés i se'm acaben les idees.

Tinc:

Bicicleta, disfressa, nina, joc de manualitats, abaloris
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Reis per nena 3 anys

EntradaAutor: Danu » dl. gen. 02, 2012 2:03 pm

annia
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

EntradaAutor: annia » dl. gen. 02, 2012 2:04 pm

Perdó, se m'ha tallat el missatge:

Abaloris de la hello kitty, capseta de pintures de princesas.

També volia comprar algo de lego, però acaben totes les peces perdudes.
Això que comentaveu en un missatge anterior de apren l'abecedari de educa, també està be, però no sóc a temps de comprar-ho a la web que dieu.
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. gen. 02, 2012 2:44 pm

per la Julia hem comprat un joc d'aquets de nines que se'ls posen i treuen es vestits, un puzzle-rellotge amb els numeros, un mini piano, i una caseta de nines.
Pel seu aniversari, que va ser el 23, vam fer una festa amb els amiguets i li van regalar jocs mes educatius: sobretot jocs per a comptar i per aprendre l'abecedari, tambe un per a fer manualitats, puzzles, i algun conte.
En el nostre cas, la caseta de nines ha triumfat!!! s'hi entrete moltissimes estones, no ens ho pensavem!!
Ah! i un parell de pelis en DVD, un d'ells de princeses que ballen, i li ha encantat tambe.
tombarella
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dl. gen. 02, 2012 8:27 pm

La nostra (que farà els 3 anys el 24 de gener) demana una bicicleta, un patinet i un casc (és molt responsable, ella... xx:-D ). Aquests són els regals estrella, que ja fa temps que diu que vol. A més, darrerament també ha demanat un piano (a la ludoteca on anem n'hi ha un i li encanta!!), i avui demanava un timbal (però això em sembla que no li portaran... xxo.0.o ). També li portaran el joc educatiu de l'abecedari d'educa, el de conèixer Catalunya (per jugar tots junts) i algun conte i altre detallet més. Ho fem en dos dies, repartit: la nit de reis a cals meus pares (ells s'encarreguen d'una part dels regals) i el matí del dia 6 a casa nostra, per a que no sigui un excés de coses i paquets.

I m'encanta... perquè també demana coses per a la germaneta. :love: :love: :love:
Imatge Imatge

||*||
a_fer
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

EntradaAutor: a_fer » dl. gen. 02, 2012 9:07 pm

Ui, doncs quina sort tombarella! A la nostra per Nadal, que a casa ve l'olentzero, hi havia un parell de tonterietes pel seu germanet i no li va fer geeeens de gràcia.... ai mare amb el que ens trobarem...

A la nostra, que fa 3 anys el febrer, els Reis li portaran una pissarra d'aquestes que pintes amb un rotulador i s'esborra, uns jocs de plastilina per fer menjarets, una motxilla per anar a l'escola de "nena gran", un joc de "memo" d'aquests de buscar parelles, una càmera de fotos per nens com a "regal estrella"... i contes, i alguna coseta més.

I per l'aniversari, bicicleta!

Ara bé, no sé els vostres fills, però a la meva el tió li va cagar una xorrada que vam trobar a l'abacus, que era una mena de guardiola però que s'obre, una mena de cartera que vam comprar perquè era de comerç just fet a no sé on, etc.... i s'ha passat toots aquests dies posant monedes dins i traient-les. 2 o 3 euros que ens va costar això, més les poques monedes de 20, 10 i 5 cèntims que hi té a dins.... i és la nena més feliç del món!
Imatge
Imatge
tombarella
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dl. gen. 02, 2012 9:14 pm

Sí, a_fer, acaben jugant amb el més insopitat! Naltres vam trigar mesos a llençar una caixa de quan vam fer la mudança (caixa de cartró, cutre a matar) i va ser la seva joguina preferida durant un munt de temps!! S'hi ficava a dins, s'hi amagava, caminava amb la caixa a sobre, fent-nos "ensurts" per casa... xx:-D
Imatge Imatge

||*||
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: terrassa5 » dl. gen. 02, 2012 11:28 pm

La meva filla demana el "Mayo McQueen" de la película Cars, que no sé d'on l'ha tret perquè no ha vist la peli, però n'està obsessionada. A part d'això demana una bicicleta i un ordinador per ella sola (li deixem el portàtil de casa, però vol un només per ella).

Al final a casa li portaràn el Rayo McQueen i dos cotxes més de la peli (petits), una pissarra magnètica bastant gran per penjar a la paret, dos puzzles, una caixa de 650 peces de Lego (a veure qui les recull desprès) per ampliar la que ja té, que li encanta. I a les cases dels avis i tiets tindrà el joc Elefun, menjars per la seva cuineta, un maletí amb estris per dibuixar (del Rayo McQueen), un joc per fer menjars amb plastilina i segurament alguna cosa més.

No vol nines ni res relacionat. La bicicleta la tindrà per l'anniversari a l'estiu, i l'ordinador... ens hem comprat un portàtil nou i li donarem l'antic a ella, amb supervisió, és clar, però no per Reis. El mes passat li vam "regalar" una càmara de fotos digital vella que teniem i li encanta, la tracta superbé, en un mes ni una caiguda ni un cop, i fa unes fotos fantàstiques ella sola, crec que si el nen no és molt trasto no val la pena comprar una càmara infantil, solen fer fotos molt dolentes.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::