Una pregunta..........
Una pregunta..........
Hola, us volia fer una pregunta.........les que ja teniu fills més grans, passeu pel post de demandes???????? estic buscant urgentment una bicicleta 14 polzades per nen de segona mà per reis i no la trobo !!!!
Gràcies
Gràcies
Re: Una pregunta..........
Per la nena n´he trobat una de rosa del decathlon, i si era iguala de diferent color millor, però veient el que em costa trobar-la més igual la marca, el que si que ha de ser de 14 pulzades, la de 12 ja és massa petita i la de 16 no hi arriba bé.
una companya que te bessons, venia les seves que eren igual, del decathlon de 14 " de color taronja, amb un cocodril verd..( el meu fill tmb la te, pero encara li va a mida.. ) si trobo una foto ja te la penjare, sino potser ja saps quina es...
si vols li demano si les ha venut, i quan en demana...per si t'interessès una...
si vols li demano si les ha venut, i quan en demana...per si t'interessès una...
Si, ja sé quin model és perquè precisament la que he trobat per l'Àfrica és aquest model amb rosa.....
Em faries un gran favor si li demanéssis !!!
Em faries un gran favor si li demanéssis !!!
- littlenahia
- :: formigueta

- Entrades: 73
- Membre des de: ds. nov. 15, 2008 8:52 pm
- Ubicació: Arenys
Hola!! Doncs jo tinc una de nen, pràcticament nova, es negre i verd pistacho, i diria q es de 14pulgades, diumenge vaig a casa els avis i ho comprobo, li faig una foto i si t'agrada i ens va be el preu, teva es! No recordo la marca, pero no es del decatlhon, es d'una otiga de bicis. Ja em dius.
bon nadal!!!!
bon nadal!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |