la medicació a Andorra és més econòmica??
la medicació a Andorra és més econòmica??
Hola noies...
No sé si existeix ja un post que parli d'aquest tema, l'he buscat i no l'he sapigut trobar.
Volia saber si la medicació d'RA pot sortir més econòmica a Andorra, si val la pena fer la pujadeta fins allà o no és tanta la diferència.
Alguna de vosaltres ho ha comprovat??
MOltes gràcies guapes...
No sé si existeix ja un post que parli d'aquest tema, l'he buscat i no l'he sapigut trobar.
Volia saber si la medicació d'RA pot sortir més econòmica a Andorra, si val la pena fer la pujadeta fins allà o no és tanta la diferència.
Alguna de vosaltres ho ha comprovat??
MOltes gràcies guapes...
Re: la medicació a Andorra és més econòmica??
Ja hi ha un post sobre el tema, aquí et deixo l'enllaç, ja veuràs que respòn tots els teus dubtes: viewtopic.php?f=15&t=23734
Bones...
nosaltres en comptes de puja a andorra que lo que t'estalvies ja t'ho gastes en gasolina..ho vem comprar online a una farmacia d'allà..
vem comprar la prevenar 13 i ens vem estalviar uns 24 euros de cada una..la vem demanar un dimecres al vespre..i la farmacia ens va trucar al mateix moment dient que en menys de 24 hores en arribaven a casa..i així es..amb una nevereta i tot..super b!
suposu que depen el que vulguis comprar..
si t'interessa ja mirare a la pagina que ho vem demanar..
nosaltres en comptes de puja a andorra que lo que t'estalvies ja t'ho gastes en gasolina..ho vem comprar online a una farmacia d'allà..
vem comprar la prevenar 13 i ens vem estalviar uns 24 euros de cada una..la vem demanar un dimecres al vespre..i la farmacia ens va trucar al mateix moment dient que en menys de 24 hores en arribaven a casa..i així es..amb una nevereta i tot..super b!
suposu que depen el que vulguis comprar..
si t'interessa ja mirare a la pagina que ho vem demanar..
Hola, gràcies per contestar... vosaltres parleu de vacunes pels nens, oi?? Jo el que vull és la medicació per FIV, creieu que també la vendràn així com així..??
Silvia82, si pots dóna'm l'adreça de la farmacia online i li faré una ullada, a veure si tinc sort!!
Moltes gràcies guapes!!
Silvia82, si pots dóna'm l'adreça de la farmacia online i li faré una ullada, a veure si tinc sort!!
Moltes gràcies guapes!!

Sílvia82, em podries dir a quina farmàcia vas comprar la prevenar?
Moltíssimes gràcies!!
Moltíssimes gràcies!!
Bon dia,
la farmacia es..
http://www.tufarmaciavirtual.com/
jo vaig trucar per informar-me i sense cap problema em van respondre a tot..
i ja tinc un parell d'amigues que hi han comprat coses i s'estalvien diners..
sort!
silvia
la farmacia es..
http://www.tufarmaciavirtual.com/
jo vaig trucar per informar-me i sense cap problema em van respondre a tot..
i ja tinc un parell d'amigues que hi han comprat coses i s'estalvien diners..
sort!
silvia
Moltíssimes gràcies! Ara miraré si em surt a compte amb les despeses d'enviament i tota la pesca, i miraré preus d'un parell de cremetes per la nena que també hauria de comprar!
Gràcies bonica!
Gràcies bonica!
Hola,
Jo havia mirat una o dues coses i no eren més baretes, eren al mateix preu que aquí.
Ho sento i molta sort!!!
Jo havia mirat una o dues coses i no eren més baretes, eren al mateix preu que aquí.
Ho sento i molta sort!!!
En aquesta farmàcia venen medicaments de RA? No ho he sabut veure. De totes maneres, a mi a la clínica em van dir que no hi havia gaire diferència.
Sort!
Jo en aquest web vaig comprar l,andorferti i em va costar 15 € menys! 
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
rela ha escrit:Jo en aquest web vaig comprar l,andorferti i em va costar 15 € menys!
Mara17 ha escrit:rela ha escrit:Jo en aquest web vaig comprar l,andorferti i em va costar 15 € menys!
Ostres, és que hi he escrit els noms de medicaments més habituals en RA i no m'han sortit, esclar que per a això et deu caldre la recepta i potser per això no hi surten.
Si, jo també ho he provat Mara, potser hi trucaré, a veure què em diuen...
Noies, una pregunta
Si li demano al metge de capçalera que em faci recepta pel Procrin me la farà???? o haig de demanar-li al ginecoleg de la SS?
Ja sabeu els medicaments no entren per la SS i ahir la farmaceutica em va dir que la SS pagaria una part si li portès la recepta. Què faig?
Si li demano al metge de capçalera que em faci recepta pel Procrin me la farà???? o haig de demanar-li al ginecoleg de la SS?
Ja sabeu els medicaments no entren per la SS i ahir la farmaceutica em va dir que la SS pagaria una part si li portès la recepta. Què faig?
Buscant desde Gener 2010.
Des'11- Gen'12 1ª FIV-ICSI - negativa. GIROFIV
Juny'12 - 2ª FIV-ICSI - DEXEUS- 22.6.12 TRANsf DE 2 EMBRIONS!. Embaràs ectopic.
Gener'13 transf.1blasto de 6 dies DPP: 24.9.13
12.9.13 és un nen i es diu ORIOL
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
Des'11- Gen'12 1ª FIV-ICSI - negativa. GIROFIV
Juny'12 - 2ª FIV-ICSI - DEXEUS- 22.6.12 TRANsf DE 2 EMBRIONS!. Embaràs ectopic.
Gener'13 transf.1blasto de 6 dies DPP: 24.9.13
12.9.13 és un nen i es diu ORIOL
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
Ho trobo estranyíssim això que t'han dit. Les receptes d'aquests medicaments les han de demanar a Catsalut i llavors les has de portar a inspecció d'on visquis perquè te les facin segellades, no te les fa el metge de capçalera. En tot cas, això sí que suposo que ho hauria de demanar un ginecòleg i no pas un metge de capçalera, tot i que a mi el Decapeptyl per a la menopausa me'l va receptar el de capçalera quan li vaig dur tots els informes del ginecòleg. No ho sé, ho pots provar i ens informes de què, perquè em sobta molt això que t'ha dit la farmacèutica. A veure si tens sort! 
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |