Em demana fer caca al bolquer

Els bolquers, el xumet..

evawin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

Em demana fer caca al bolquer

EntradaAutor: evawin » dc. ago. 31, 2011 9:59 am

El dissabte li vam treure le bolquer al nostre petit, ja que va començar a demanar el pipi i ens ha anat molt bé. Però quan té caca ell em demana que li posi el bolquer. Ha coincidit que les dues vegades estàvem al parc i esclar, és un lloc una mica "extrany" per fer caca. Fins i tot, ahir em vaig emportar l'orinal, però no s'hi va voler sentar. A algú li ha passat el mateix? m'expliqueu les vostres experiències?
Gràcies!
Imatge
montpra
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2118
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
Ubicació: Figueres
Contacta:

Re: Em demana fer caca al bolquer

EntradaAutor: montpra » dc. ago. 31, 2011 11:38 am

L'Estela des del maig que va sense bolquer, però la caca se la fa sempre a la nit o al migdia quan li poso el bolquer per anar a dormir, no hi ha manera que ho faci a l'orinal ....
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. ago. 31, 2011 5:06 pm

Hola evawin!!

A l'Omar encara no l'hem tret el bolqué. El pipí accepta fer-lo alguna vegada a l'orinal, però la caca la vol fer sempre al bolqué. Li deu donar més seguretat ;-)
Su4
:: pantera
:: pantera
Entrades: 820
Membre des de: dc. juny 09, 2010 7:46 am

EntradaAutor: Su4 » dc. nov. 16, 2011 10:38 am

El mes de juny vam treure el bolquer a la Júlia i fantàstic, el pipi en 2 dies solucionat però la caca s'esperava al vespre quant li posava el bolquer per la nit. La veritat es que li costa bastant fer caca, va bastant restreta i el què ens ha funcionat ha estat posar-li una cullerada d'eupeptina ( son uns polvos que serveixen per estovar la fempta ). Amb això hem aconseguit que li costi menys i perdi la por. A més a més vam establir una rutina diària. després de sopar orinal i mentre fa caca cantem cançons. Ha costat 1 mes però ha estat un èxit. Ja no portem bolquers des de l'agost ni per la nit i la caca des del setembre que la fa a l'orinal. Inclús es capaç de fer-la fora de casa i a l'hora que sigui. Amb tot això us vull dir que es conductual i que no us preocupeu que és normal que la caca els costi més i que ho acabaran fent.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::