les migdiades

Els bolquers, el xumet..

jakilla
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 3:00 pm

les migdiades

EntradaAutor: jakilla » dt. nov. 08, 2011 2:59 pm

Hola a totes!
El Pau farà aviat 14 mesos i encara dorm una estona pel matí. A la llar d'infants dorm només mitja horeta, no vol fer-ho més, però a casa, els caps de setmana, tranquilament fa una hora o una hora i mitja.
Ens han explicat que aquesta migdiada se l'acaben treient ells mateixos amb el temps, però jo no veig que el Pau vulgui treure-se-la...no sé, em podeu explicar la vostra experiència?

I una altra qüestió: quan tenia 6 o 7 mesos feia una estona de migdiada després de dinar i es despertava al cap de mitja hora o tres quarts i fins que no hi anava a calmar-lo no es tornava a adormir.
Ara portava una temporada dormint força bé després de dinar, però porta unes setmanes fent el mateix que quan era nadó, i temo que s'estigui acostumant a que vagi a bressolar-lo als braços...creieu que n'estic fent un gra massa?

Ah, i una darrera notícia (que no perquè sgui la darrera és la menys important, al contrari):
ESTIC EMBARASSADA DE TRES MESETS!!! :ok: :ok: :-()) :-())
Òbviament encara no sabem què és, però estem molt contents!! El Pau tindrà 20 mesets quan neixi i no sé si ho farem bé o malament, però ho intentarem tot!!
cristina1671
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

Re: les migdiades

EntradaAutor: cristina1671 » dt. nov. 08, 2011 7:17 pm

Hola jakilla!

En primer lloc ENHORABONA per aquest segons embaràs!!! Moltes felicitats!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

El meu fill petit els dies "laborables" que va a l'escola bressol, no dorm migdiada al matí. Arriba molt cansat a l'hora de dinar (les 12h) i algun cop se m'ha adormit abans de dinar una estoneta. Els caps de setmana, com el teu - i sobretot si ha dormit malament durant la nit- si que fa una migdiadeta al matí.
El record que tinc del meu fill gran, respecte el tema de la migdiada del matí, és aquest que tu dius: amb el temps ells mateixos la perden. No recordo exactament a quina edat la va perdre (cada nen va al seu ritme) però és cert que amb el temps aguantava millor el matí i no necessitava dormir, vaja que arribava perfectament a l'hora de dinar i fins després de dinar no feia la migdiada.
Personalment no em preocuparia massa. En Pau deixarà de fer-la quan se senti a punt. És com la migdiada de la tarda. A l'escola del meu fill gran, hi ha nens que encara la fan però ell en concret (i d'altres nens) no la fan.

Tampoc em preocuparia massa pel tema de l'"acostumament". Això que et diré és una opinió molt personal (i que potser molta gent em discutiria o que pensaria contràriament a mi) però no crec que els nens (i tant petits) s'acostumin (en el mal sentit) als mimos, a l'amor, al fet de bressolar-los, al contacte amb la seva mare. Al meu parer, l'amor, el contacte directe amb la mare/pare, etc. és primordial. Potser passen temporades en que no ho "necessiten" tant i llavors són capaços de dormir sols, però en el fons penso (i torno a dir que és una opinió molt personal i discutible) que són molt petits, i que el que els cal és contacte físic i molta proximitat (malgrat que de vegades resulti cansat pels pares, pensa que deseguida passa, amb un no res quan vagis a fer-li petons et dirà que el deixis que està jugant :r) :r) :r) :r) :r) ).

Vaja, perdona el rollo. Molts ànims i sobretot felicitats!!!
Imatge

Imatge
raqueluxamamuxa
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 8:48 am

EntradaAutor: raqueluxamamuxa » dc. nov. 09, 2011 3:42 pm

Hola!

El meu fill ara té 30 mesos i continua fent migdiades de 1,5 o 2 horetes. Els divendres sol quedar-se a dormir a la guarderia, i allà, dorm una horeta, no gaire més, però a casa sempre en fa més.

Crec que a P3 encara fan migdiada al cole i després ja no, així quejo no li veig inconvenient a que el teu fill dormi aquestes hores. Si dorm, es perquè no necessita, no? Pensa que quan era més petit, no tenia l'activitat que té ara i segurament per això no anava tan cansat i no necessitava dormir tant, però ara... amb el ritme queporta, deu anar més al limit.

Jo no m'amoinaria, la veritat. Si el veus bé, que es troba bé i que està a gust, i actiu al resta del dia, deu ser que el seu cos li ho demana, no?

Ah! i Felicitats pel teu segon emabaràs... A mi em queden uns 20 dies per tenir al segon, també!
cuqueta
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dj. nov. 10, 2011 10:46 am

Felicitats pel segon!!! >.-<: >.-<:

El Marc va fer migdiada d'abans de dinar fins als 22 mesos, ell solet se la va treure a l'estiu quan èrem de vacances a la platja. La de després de dinar li hem tret forçosament aquest setembre que ha començat P3, a la seva escola no els deixen dormir, ell dina a casa però té només dues hores, d'1 a 3, i molts cops no li dóna temps de fer-la, també es veritat que els dies que no va al cole normalment la fa i algun dia esporàdic li deixem fer de 30 o 45 minuts abans d'anar al cole, si el veiem molt cansat perquè fa una peneta...
Són etapes que van passant, no t'amoïnis, i per lo de que es desperta més tampoc, potser ha notat algun canvi que el fa estar més intranquil, nosaltres hem passat per tantes ratxes que ja no en faig cas :-o00m
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
cristina1671
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dj. nov. 10, 2011 1:52 pm

Aix, perdoneu perquè això no és del tema...

Cuqueta! m'ha fet molta gràcia perquè els teus fills (els dos) es diuen igual que els meus :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)
Imatge

Imatge
cuqueta
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dv. nov. 11, 2011 10:38 am

cristina1671 ha escrit:Aix, perdoneu perquè això no és del tema...

Cuqueta! m'ha fet molta gràcia perquè els teus fills (els dos) es diuen igual que els meus :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)

És veritat!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: quina gràcia :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::