Totes les IA acaben en bessonada ???

Tractaments, clíniques, medicaments..
IsaBcN
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. set. 04, 2009 5:36 pm
Ubicació: Barcelona

Totes les IA acaben en bessonada ???

EntradaAutor: IsaBcN » ds. oct. 29, 2011 8:38 pm

Noies, sabeu d'algun cas que hagi fet IA amb èxit, i només s'hagi quedat d'un bebé ???

T'avisen que amb la medicació hormonal per prepararla, és molt més fàcil l'embaràs múltiple, però no ho asseguren.

La qüestió és que les poques mares que conec, o que us he llegit, que hagueu tingut IA amb èxit, totes heu tingut 2 nadons.

M'agradaria saber si és gairebé matemàtic l'embaràs doble :-()) :-()) , o no seria tant estrany tenir-ne un de senzill :-()) ...

Gràcies per les vostres respostes!!!
Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Imatge
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Totes les IA acaben en bessonada ???

EntradaAutor: Irina » ds. oct. 29, 2011 9:09 pm

Hola IsaBCN

t'havia escrit un missatge pero he vist que parles de IA... el cas que conec es de IV. M' havia equivocat:ok:
dinser
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » ds. oct. 29, 2011 9:12 pm

Isa clar que et pots quedar de només d'un peke. Jo conec una noia que van fer varies IA ja que el seu marit té una variu al testicle i no podien quedar-se de forma natural. I aquest dijous va néixer la seva nena. És una i es diu Emma.

En canvi una amiga portava dos anys fent tractaments IA i Invitro per quedarse embarassada i no ho aconseguia. Va haver un mes que hi havia tres òvuls fecundats i van prendre la decisió d'implantar-se els tres. Fa dos mesos que van néixer els seus tres fills!!! Dos nens i una nena. Imagina't quina bojeria!!! S'ha d'anar amb compte amb aquestes decisions.
el metge deia que era un fracàs de la medicina perquè era un risc per la mare i els bebés però tot ha anat perfecte per sort!

També conec dos casos més on s'han quedat de bessonada. Un d'ells van tenir bessonada i els altres van tenir problemes a l'embaràs i només en va néixer un al final ja que a meitat de l'embaràs va morir un dels fetus.

Espero haver-te tret algun dubte.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
petitaemma
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » ds. oct. 29, 2011 11:10 pm

Aquí una amb IA i bessonetes! o-o:)
Jo vaig fer 2 ovulets super macos que van fecundar :-) i tenir bessons és lo millor del món!
Suposo que si el metje veu que ovularàs de més d'un òvul t'ho dirà i si voleu podeu cancelar cicle, si us fa por tenir-ne dos...
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
rela
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dg. oct. 30, 2011 8:21 am

Isano totes les IA acaben el bessons! Mira, daki el fòrum q se m,acudeixi sense bessons, l,Eve, la ClaraO, raskatriski,...mmmm segur q hi ha un munt més!! :ok: :love:
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
IsaBcN

EntradaAutor: IsaBcN » dg. oct. 30, 2011 10:01 am

Que ràpides en contestar!! Gràcies sou uns sol!! :***: :***:

Ës veritat Rela!! El Quique de la ClaraO.!!!!! Ja no m'enrecordava que venia d'una IA.... quin lapsus més gran!!! zz:-)
A les altres que has anomenat no les tinc gaire llegides....

La meva pregunta vé per què quan em van explicar tot, abans de començar el tractament, em van dir que si només hi havia un o dos ovocitos, tirariem endavant amb la IA, però si havien 3 o més ho deixariem correr pel més següent.

Em van anar controlant amb ecos, i el dia de l'inseminació no em van dir res de quantitats, i me la van fer.
Jo vaig preguntar quants havien sortit, i em van dir que era aviat per veure-ho.... i jo penso..... i si m'havien surtit 3 o 4 ?????????

Pot ser que la IA no hagi funcionat, però en cas que si.... em quedo amb el dubte fins la primera eco....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Imatge
soclamarga
:: pantera
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dg. oct. 30, 2011 11:01 am

Hola, perdona que m'hi fiqui però... quan et feien les ecografies no les veies? no et deien quants fol·licles hi havia prou grans?? T'ho dic perquè si no et van dir res però veies les ecografies, si només hi havia una taca negra gran (fol·licle) doncs només serà d'un. Si n'hi havia 2, doncs hi ha el risc que et quedis de dos. No et preocupis gaire, que si haguéssin vist 3 o més t'ho haurien dit de cancel·lar el cicle o si més no que estiguéssis avisada!

Molta sort amb el resultat!!
rela
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dg. oct. 30, 2011 11:13 am

Isa tranquil.la q si veuen la possibilitat de tres o més no te l,haguessin fet!! :ok:

Ara tranquil.litat i molt positivisme!! Molta sort!!!! :-()-)
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
IsaBcN

EntradaAutor: IsaBcN » dg. oct. 30, 2011 1:16 pm

És per la seguretat social, ja us podeu imaginar....

No tinc queixa amb el tracte, son molt amables, però la pantalla de la eco, està sempre de cara a la doctora i l'infermera,... jo només miro al sostre....

De totes, maneres, si fessim un càlcul de probabilitats, suposo que és més fàcil que siguin 2, que no pas 1, no?????? (suposant sempre que hagi resultat amb èxit, que aquesta és una altra....)

Imatge
Sandie74
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:17 am

EntradaAutor: Sandie74 » dg. oct. 30, 2011 2:17 pm

Isabcn,
la majoria de tractaments de fertilitat acaben amb un embaràs únic, que és el que realment la medicina desitja. Si que és cert que tens moltes més opcions de tenir bessons que quedant- t´hi de manera natural ja que estàs sobreestimulada i si et fan fiv et posen´normalment dos o tres embrions, però ni tots els tractaments fan bessons ni tots els bessons són de tractament.

En una IA les possibilitats de que t´embarassis de dos seran depenent quànts òvuls facis. Jo , quan em feia les IA, em vaig quedar embarassada d´un( un mes que havia ovulat dos) tot i que no va tirar endavant pq vaig tenir abort. I els altres cicles que em van fer, molts van ser de només un folicle.

Jo conec casos, tant de fiv com de IA que han acabat amb embaràs simple. El que passa és que quan algú té un embaràs simple ningú "sospita" que s´hagi fet tractament i no pregunta. Quan ens quedem de dos ( jo ara porto dues nenes gràcies a fiv) la gent hi ha dona per fet que hi ha hagut algun tipus d´ajuda, que en molts casos és així. I llavors, clar, la sensació és que les fiv i/ o les IA fan bessonada sempre...
aigua
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dj. set. 27, 2007 6:19 pm

EntradaAutor: aigua » dg. oct. 30, 2011 7:08 pm

Conec moltes noies de reproducció assistida(del fòrum i del meu entorn) que només en tenen un, jo mateixa som una d'elles.
A la primera IA anava amb dos folicles i res. A la segona anava amb un molt bo i m'hi vaig quedar.
Ànims!
Imatge
daniela
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

EntradaAutor: daniela » dl. oct. 31, 2011 10:48 am

Hola Isa,
jo sóc un cas de IA i em vaig quedar només d'un. Tot i que tenia dos fol.licles ben macos en el moment de la IA, al final només va fecunfar un. Normalment, si veuen que tens més de dos fol.licles ben madurs, t'avisen i et cancel.len el cicle.
Sort!
IsaBcN

EntradaAutor: IsaBcN » dl. oct. 31, 2011 2:05 pm

Moltes Gràcies noies!!

Ja em queda més clar, que SI que és fàcil una IA amb únic embrió... el que passa és que la meitat de les vegades no ens enterem que ha estat IA...

Sou totes uns soletes!!!! Gràcies per respondre'm. M'heu tret de dubtes!!!
:love: :love: :love: :love:

Imatge
towanda
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: towanda » dl. oct. 31, 2011 2:40 pm

Isa guapa !! ja t'has fet la primera IA? ostres que bé !! ara a desesperar !!uiuuiuuiii a veure si ja tenim el pastisset al forn, espero que tinguis molta sort , estaré pendent de les teves notícies , per cert pel tema que plantejes , jo conec moltes noies que s'han fet IA i moltes de elles han tingut un sol nen , el que passa es que amb la medicació augmenta la posibilitat d'un embaraç multiple , però això no vol dir que totes les IA acavin en bessonada , estigues tranquila que si et surt bessonada segur que amb la teva filla tindràs una bona ajudanta :oset: ;-) les meves están fetes totes unes marasses amb el seu germá
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
IsaBcN

EntradaAutor: IsaBcN » dt. nov. 01, 2011 9:53 am

towanda ha escrit:Isa guapa !! ja t'has fet la primera IA? ostres que bé !! ara a desesperar !!uiuuiuuiii a veure si ja tenim el pastisset al forn, espero que tinguis molta sort , estaré pendent de les teves notícies , per cert pel tema que plantejes , jo conec moltes noies que s'han fet IA i moltes de elles han tingut un sol nen , el que passa es que amb la medicació augmenta la posibilitat d'un embaraç multiple , però això no vol dir que totes les IA acavin en bessonada , estigues tranquila que si et surt bessonada segur que amb la teva filla tindràs una bona ajudanta :oset: ;-) les meves están fetes totes unes marasses amb el seu germá

Sí guapa!!!! Ja m'han fet la primera!! Estic esperant resultats, i si no ho hem aconseguir, doncs, a tornar a intentar-ho... amb paciència i moltes ganes!!!
GRÀCIES!!!

Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::