mussol

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
núvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

mussol

EntradaAutor: núvol » dc. oct. 26, 2011 8:04 am

Bon dia, el meu fill de 5 anys em sembla que té un mussol a l'ull. Ja fa un mes aproximadament ho tenia molt vermell, li vaig rentar l'ull amb camamilla a la nit i a l'endemà ja no tenia res. Però ahir ho tornava a tenir vermell, li vaig fer el mateix, però aquest mati seguia vermellet. Precisament avui no visita el seu pediatre a la consulta que vaig per la mutua, així que no sé què fer. Sabeu d'altres remeis que li pugui fer abans no el porti al metge? Gràcies.
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: mussol

EntradaAutor: Sibil·la » dc. oct. 26, 2011 8:24 am

ostres, de petits ja es poden tenir mussols? pobrets!
doncs a mi només se m'acut l'aigua de farigola, que vindria a ser el mateix que la camamilla...
vaja, i picar la porta del veí i dir-li que allà el deixeu, però això no és una solució gaire científica, oi? :r)
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: Lluma » dc. oct. 26, 2011 9:35 am

ara riuràs però... una rodanxa de patata crua a l'ull! a mi de petita mho posaven (sempre men sortia algun que altre) i funcionava!
Imatge
núvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

EntradaAutor: núvol » dc. oct. 26, 2011 9:51 am

Noies, no sé si m'he equivocat, però he vist que el mussol surt a la part superior de la parpella i el que el meu fill té és la part del "lagrimal" vermell, és a dir, a la part interior inferior de l'ull, no sé si s'entén. Jo li he dit mussol, però potser és una altra cosa. Què me'n dieu?
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dc. oct. 26, 2011 10:05 am

Mira no sé si es tonteria, pero a casa meva sempre ens hem passat una clau foradada (enten per foradada que la part llarga la que entraria a la porta es buida i rodona) la passes apretant mes o menys fort per la zona 3 cops...ale remei d'abuela!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::