Resultats Seminograma
Resultats Seminograma
Obro un nou post pq no sabia un consultar-ho.
Ja tenim els resultats del seminograma. Estan expressats ens barems i més o menys podem saber si són bons o no, però a veure si em podeu ajudar a una miqueta més.
Recompte: 45% - 10^6 ml Hauria de ser: - 60% - 150%
Motilitat: 50% - Hauria de ser d'un - 60%
Morfologia: 70% de normalitat.
La resta de paràmetres estan força bé, com el ph, el volum, viscositat, etc...
Que us sembla?? No estem molt sobrats, però no sé si és molt dolent!
Ja tenim els resultats del seminograma. Estan expressats ens barems i més o menys podem saber si són bons o no, però a veure si em podeu ajudar a una miqueta més.
Recompte: 45% - 10^6 ml Hauria de ser: - 60% - 150%
Motilitat: 50% - Hauria de ser d'un - 60%
Morfologia: 70% de normalitat.
La resta de paràmetres estan força bé, com el ph, el volum, viscositat, etc...
Que us sembla?? No estem molt sobrats, però no sé si és molt dolent!

-
VisitantVi
Hola Gal·la!
A mi em sembla que no aneu sobrats, pero vaja que no tindreu problemes si aneu a IA o a FIV. De fet un embaràs natural també és possible eh??? mentres n'hi hagi de bons, possibilitats sempre en tens!
No sé quina edat teniu, i la pressa que teniu per tenir criatures, això determina molt si voleu anar cap a RA o no. En cas que vulgueu, pensa que tracten el semen abans de fer Inseminacions o FIV, i per tant milloren molt les possibilitats!!!
Ànims i molta sort

A mi em sembla que no aneu sobrats, pero vaja que no tindreu problemes si aneu a IA o a FIV. De fet un embaràs natural també és possible eh??? mentres n'hi hagi de bons, possibilitats sempre en tens!
No sé quina edat teniu, i la pressa que teniu per tenir criatures, això determina molt si voleu anar cap a RA o no. En cas que vulgueu, pensa que tracten el semen abans de fer Inseminacions o FIV, i per tant milloren molt les possibilitats!!!
Ànims i molta sort
Re: Resultats Seminograma
hola noies!!
Avui hem hagut de portar un
per veure com estan els bitxets. Però tinc molta por que no li surtin
pq ha passat 3hores desde que ha ejaculat i hem portat la mostra. estic molt espantada pq vull quedar me
i veig que no podré. Estem en tractament a Sant Joan de Déu.
Espero resposta
Avui hem hagut de portar un
per veure com estan els bitxets. Però tinc molta por que no li surtin
pq ha passat 3hores desde que ha ejaculat i hem portat la mostra. estic molt espantada pq vull quedar me
i veig que no podré. Estem en tractament a Sant Joan de Déu.Espero resposta
Re: Resultats Seminograma
Hola!!No desesperis!
Des de la darrera vegada que vaig escriue m'han canviat molt les coses, ja tinc un nen de 2 anys preciós!!
Et desitjo molt sort!!
Des de la darrera vegada que vaig escriue m'han canviat molt les coses, ja tinc un nen de 2 anys preciós!!
Et desitjo molt sort!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |