Es tira del Bressol!
Es tira del Bressol!
HOla noies...Suposo que ja hi ha algun post sobre aquest tema, però no l'he sabut trobar...ho sento!
A veure, el Xavi fara 18 mesos d'aquí a poquet. A la nit dorm al seu bressol (Convertible) i quan es desperta fem collit. La Migdiada la fa al seu bresso....Pe`ro ja farà cosa d'una setmana o 10 dies que quan acaba de donar o de sopar la lia parda perquè sap que toca anara a dormir.
La qüestió és que fa 1 mes vam tenir un esnurt perquè es va liar amb les protectors i me'l vaig trobar del revés i tot embolicat (vaig opbiri un post i tot del susto
) i avui me l'he trobat enganxat com un Koala a dalt de tot de la barana (hi ha més d'1m de la barana a terra) a punt de tirar-se de cap...
TOTAL! que no sé què fer! em fa molta por deixar-lo allà! Evidentment a la que sento que es desperta ja hi vaig volant, pe`ro ...i si em pilla a la dutxa? o estenemt roba?
A Alguna li ha passat? Què heu fet? És el moment de passar-lo al llit? SI ho heu fet, heu comprat alguna barana no? i amb aquestes baranes, si es desperten poden baixar solets del lllit? I sino, com ho heu fet, acolxant el terra? o hi ha algún altre sistema peruqè no puguins saltar?
Ara estic mig huistèrica amb aquest tema...També he pensat psoar-li el matalàs a terra, pe`ro aleshores no tenim lloc per guardar el convertible! o sigui que això ho migdescarto...

A veure, el Xavi fara 18 mesos d'aquí a poquet. A la nit dorm al seu bressol (Convertible) i quan es desperta fem collit. La Migdiada la fa al seu bresso....Pe`ro ja farà cosa d'una setmana o 10 dies que quan acaba de donar o de sopar la lia parda perquè sap que toca anara a dormir.
La qüestió és que fa 1 mes vam tenir un esnurt perquè es va liar amb les protectors i me'l vaig trobar del revés i tot embolicat (vaig opbiri un post i tot del susto
TOTAL! que no sé què fer! em fa molta por deixar-lo allà! Evidentment a la que sento que es desperta ja hi vaig volant, pe`ro ...i si em pilla a la dutxa? o estenemt roba?
A Alguna li ha passat? Què heu fet? És el moment de passar-lo al llit? SI ho heu fet, heu comprat alguna barana no? i amb aquestes baranes, si es desperten poden baixar solets del lllit? I sino, com ho heu fet, acolxant el terra? o hi ha algún altre sistema peruqè no puguins saltar?
Ara estic mig huistèrica amb aquest tema...També he pensat psoar-li el matalàs a terra, pe`ro aleshores no tenim lloc per guardar el convertible! o sigui que això ho migdescarto...

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
- Lesmansdelapètal
- :: conillet

- Entrades: 365
- Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm
Re: Es tira del Bressol!
Quan el meu germà era petit (t'estic parlant de fa molts i molts anys) també ho feia i un dia va caure, així que la meva mare va decidir comprar-li una xarxa que venien per tapar el bressol per sobre, per a que no pogués sortir, suposo que encara les deuen vendre, però no sé ni on ni com.
SI! he trjucat a ma mare i m'ha dit el mateix...aixó de la Xarxa (li psoava al meu germà que era com un mico
) pe`ro no sé...no ho veig clar això d'enxarxar-lo...em fa un no sé què tenir-lo allà dins tan "tancat". Però gràcies!
) pe`ro no sé...no ho veig clar això d'enxarxar-lo...em fa un no sé què tenir-lo allà dins tan "tancat". Però gràcies!

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Jo em trobo amb el mataeix problema, i he decidit que ha arribat el moment de canviar-li el convertible, i posar-li una barana perquè ell, quan vulgui, baixi...
PRefereixo fer això i que tingui llibertat de moviment, que no pas tenir un disgust...
TArd o d'hora ha d'arribar el moment del canvi, i jo em penso que el moment del meu fill ha arribat.
També em van comentar el tema de la xarxa, però sincerament, em dóna mal rollo...
PRefereixo fer això i que tingui llibertat de moviment, que no pas tenir un disgust...
TArd o d'hora ha d'arribar el moment del canvi, i jo em penso que el moment del meu fill ha arribat.
També em van comentar el tema de la xarxa, però sincerament, em dóna mal rollo...
- **mariona**
- :: peixet

- Entrades: 288
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 1:29 pm
nosaltres vam passar al nostre fill al llit gran quan tenia 18 mesos, venia un germanet de camí i ens va anar bé fer el canvi amb antel.lació (4 mesos abans)
pq no el canvies i et deixes estar de xarxes??
pq no el canvies i et deixes estar de xarxes??
sóc l'atesor, ex-grafiquera
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Nosaltres vam canviar l'Ada al llit de baranes quan va començar a escalar el bressol per sortir-ne, ara puja i baixa sense cap problema i no hem de patir perquè es faci mal.
Jo li vaig treure la barana del llit cap als 15 mesos per que feia aixó que dius que fa el teu. Millor que caigui d'un pam d'alt que d'un metre, no?
Nosaltres li vam posar una mini baraneta super baixeta que venen al l'Ikea, així no rodolava fora del llit, i no s'hi agafava per posar-s'hi dret, perque les baranes més altetes ens feien por, també.
benvinguda al club de les mames amb fills animalots!
Nosaltres li vam posar una mini baraneta super baixeta que venen al l'Ikea, així no rodolava fora del llit, i no s'hi agafava per posar-s'hi dret, perque les baranes més altetes ens feien por, també.
benvinguda al club de les mames amb fills animalots!
Si, si jo també crec que el més fàcil i segur per a tots serà cambiar-lo...el que no sé, és com funcionen aquestes baranes... deixen un espai suficient per si el nen vol baixar? perquè si no és ai`xí, seguiria amb el mateix problema...Ja que el convertible per pels peus i pel cap està "tapat" (per un canto té el canviador i calaixos i epr l'altre la paret) per tant només pot baixar per un cantó de llit, i si hi té una barana...
No sé si m'enteneu el que vull dir...

No sé si m'enteneu el que vull dir...

nuscka ha escrit:benvinguda al club de les mames amb fills animalots!
GRACIES

- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Crissie, la nostra patufeta dormia al llit de baranes de la seva habitació només les migdiades. A la nit, dormia al llit de viatge (amb un bon matalàs, és clar) que teníem instal·lat als peus del nostre llit. Des de l'any, es pot dir, que d'aquest en sortia soleta!!! Es llençava de cap cap al nostre llit. I, d'aquest, baixava cap a terra. Feia por veure-la... però tenia la tècnica ben dominada!
El dia que va fer-ho des del llit de baranes (i es va fumbre el patacassu del segle, és clar...
) vam decidir que allà ja no hi dormia més (tot i que ella mateixa va prendre consciència d'un i altre llit i, assenyalant el de baranes, deia "sortir soleta, no!").
Quan vam canviar de pis, un mes abans que ella fes els 2 anys, ja vam comprar-li una habitació de "nena gran". Bé, el llitet i prou, que la resta bé que ho vam poder aprofitar, distribuït de diferent manera.
Li vam posar aquest d'ikea: http://www.ikea.com/es/es/catalog/produ ... S59851606/ amb una barana extra a l'altre costat, ja que el llit no toca a la paret. Li va molt bé, ja que és baixet i en pot pujar i baixar sense problemes i no n'ha caigut mai.
El dia que va fer-ho des del llit de baranes (i es va fumbre el patacassu del segle, és clar...
) vam decidir que allà ja no hi dormia més (tot i que ella mateixa va prendre consciència d'un i altre llit i, assenyalant el de baranes, deia "sortir soleta, no!").Quan vam canviar de pis, un mes abans que ella fes els 2 anys, ja vam comprar-li una habitació de "nena gran". Bé, el llitet i prou, que la resta bé que ho vam poder aprofitar, distribuït de diferent manera.
Li vam posar aquest d'ikea: http://www.ikea.com/es/es/catalog/produ ... S59851606/ amb una barana extra a l'altre costat, ja que el llit no toca a la paret. Li va molt bé, ja que és baixet i en pot pujar i baixar sense problemes i no n'ha caigut mai.Re: Es tira del Bressol!
Si és un convertible... la barana deu ser regulable, no? i si poses la barana al mínim? Prou alta perquè no caigui dormint però prou baixa perquè pugui baixar ell solet sense fotre's de lloros... és una idea... I si no es pot posar gaire baixa, treure definitivament la barana i posar un matalàs/coixins a sota....
Crissie, no sé ben bé com funciona això dels convertibles, però jo el posaria en un llit normal amb una barana d'aquestes que no cobreixen tot el lateral sinó només una part, que impedeixen que rodolant adormit caigui però que li deixen lloc per baixar si es desperta.
El Bernat dorm amb nosaltres, tenim el llit contra la paret (i ell dorm en aquell cantó) però no hi ha barana per les altres bandes (tot i que vam estar a punt de comprar-la) i de seguida va aprendre (bé, li vam ensenyar nosaltres) a baixar del llit i ara quan es desperta o es queda assegut esperant que vinguem o baixa ell solet...
El Bernat dorm amb nosaltres, tenim el llit contra la paret (i ell dorm en aquell cantó) però no hi ha barana per les altres bandes (tot i que vam estar a punt de comprar-la) i de seguida va aprendre (bé, li vam ensenyar nosaltres) a baixar del llit i ara quan es desperta o es queda assegut esperant que vinguem o baixa ell solet...
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Aquí una altra mama de nena kamikaze....
Quan és amb mons pares, ella dorm al llitet de viatge (amb matalàs bó també), i quan tenia uns 18 mesos o així, va començar a saltar del llit i anava a buscar a mons pares...
A casa, tenim dos bressols, un de 60x120 enganxat als peus del nostre llit, i la convertible a la seva habitació... Del petit, fa la tira q es tira de cap, cap el nostre llit (fins aquí mira...), però el problema va venir un dia, q la vagi deixar a la convertible i al cap de 5 minuts m'apareix a la cuina dient: HOla, mama! La cara q se'm va quedar...
El tema però, és q ella no saltava per sobre els barrots... ella escalava i es pujava sobre el canviador i des d'allà es deixava caure a terra per on són els calaixos (q els poms són estrelles i encara no entenc com s'ho va fer per no quedar tota esgarrapada...)
Solució cutre, però solució: li hem collat un tros de fusta gruixuda i alta als peus del convertible i així és impossible q pugui pujar al canviador.
De moment no ha intentat saltar per la barana, però tinc clar, q el dia q ho provi, li baixo i q entri i surti quan vulgui (baixada del tot queda com un pam per sobre del matalàs)
Quan és amb mons pares, ella dorm al llitet de viatge (amb matalàs bó també), i quan tenia uns 18 mesos o així, va començar a saltar del llit i anava a buscar a mons pares...
A casa, tenim dos bressols, un de 60x120 enganxat als peus del nostre llit, i la convertible a la seva habitació... Del petit, fa la tira q es tira de cap, cap el nostre llit (fins aquí mira...), però el problema va venir un dia, q la vagi deixar a la convertible i al cap de 5 minuts m'apareix a la cuina dient: HOla, mama! La cara q se'm va quedar...
El tema però, és q ella no saltava per sobre els barrots... ella escalava i es pujava sobre el canviador i des d'allà es deixava caure a terra per on són els calaixos (q els poms són estrelles i encara no entenc com s'ho va fer per no quedar tota esgarrapada...)
Solució cutre, però solució: li hem collat un tros de fusta gruixuda i alta als peus del convertible i així és impossible q pugui pujar al canviador.
De moment no ha intentat saltar per la barana, però tinc clar, q el dia q ho provi, li baixo i q entri i surti quan vulgui (baixada del tot queda com un pam per sobre del matalàs)
Nosaltres el vem passar al llit sense baranes i no li vem posar ni baranes ni res, durant un temps li pisavem tot de coixins a terra, com a molt va caure quatre nits, però el tio seguia dormint sense problemes, quan portava un mes sense caure ja li vem treure els coixins i no ha caigut mai més. Jo ho trobo més còmode que la barana, però això va a gustos.
Crissie, en Pau ho fa, però només en el llit de viatge. Es penja a la cantonada i es balanceja com si anés a fer la voltereta. A casa dels avis dorm en un llit gran, i li posem unes cadires davant a modo de barana. Ell, quan es desperta, a vegades baixa sol pel forat que queda entre les cadires i els peus de llit. Ja s'ha adonat que queda un forat i ja no fa invents i baixa per allà.
- pietrafilla

- Entrades: 2423
- Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
- Ubicació: Anoia
Jo tinc una amiga que li passava el mateix, i van fer un petit suplement a la barana, i la van agafar amb brides, així per allà no saltava. També comentava que el problema era el matalàs, que era massa alt.
Però després la nena va aprendre a pujar pel canviador, i clar, més d'un cop se la va trobar allà adalt. Així que finalment, van canviar el matalàs a un, una mica més primet, com aquells que venen a l'Ikea, al menys per uns mesos, fins que poguessin treure la barana.
Després li van treure la barana, van posar també el matalàs alt, i deia que tenia por que donant la volta no caigués, que també era alt, així que li posava coixins al terra... per si un cas. I també una barana d'aquelles de xarxa que es posen als llits.
Jo de moment, no m'he trobat amb el problema, encara la meva nena és petita. Però aniré prenent nota de vosaltres!
Però després la nena va aprendre a pujar pel canviador, i clar, més d'un cop se la va trobar allà adalt. Així que finalment, van canviar el matalàs a un, una mica més primet, com aquells que venen a l'Ikea, al menys per uns mesos, fins que poguessin treure la barana.
Després li van treure la barana, van posar també el matalàs alt, i deia que tenia por que donant la volta no caigués, que també era alt, així que li posava coixins al terra... per si un cas. I també una barana d'aquelles de xarxa que es posen als llits.
Jo de moment, no m'he trobat amb el problema, encara la meva nena és petita. Però aniré prenent nota de vosaltres!

La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.

El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
- tolinso
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
CRISSIE, jo el passaria directament al llit gran i li posaria una barana baixa, i que en pugues sortir. Almenys no es fara mal.
La Julia no s'havia tirat mai, pero tenim uns amics que tots 3 fills s'havien tirat del bressol
i l'opcio per a ells sempre va ser ja passar-los al llit 
La Julia no s'havia tirat mai, pero tenim uns amics que tots 3 fills s'havien tirat del bressol
NOies! Moltissimes gràcies per les respostes!
RESULTAT: EL dissabte al matí cap a l'IKEA a comprar el llitet que ens ha dit la TOMBARELLA
Ja us explicaré què tal!!!! Hem decidit comprar el llit i no baranes, ja que en breu arribarà el germanet/a i en comptes de comprar bressol, aprofitarem el convertible 
RESULTAT: EL dissabte al matí cap a l'IKEA a comprar el llitet que ens ha dit la TOMBARELLA
Ja us explicaré què tal!!!! Hem decidit comprar el llit i no baranes, ja que en breu arribarà el germanet/a i en comptes de comprar bressol, aprofitarem el convertible 

- tolinso
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
nosaltres tenim la mateixa barana, d'Ikea, i la vam posar al bressol (que tb es d'ikea, i es dels que se li treuen les baranes i els capcals alts i queda un llit com el que ha posat la Tombarella

aquesta barana es ideal, perque no cauen, i poden baixar i pujar quan volen, asseure's, etc

aquesta barana es ideal, perque no cauen, i poden baixar i pujar quan volen, asseure's, etc
- tombarella

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |