Canviar a P4
Canviar a P4
El meu fill ha començat P3 a l'escola que vam demanar en segona opció...La veritat és que vull donar-li una oportunitat a aquesta escola, però contínuament em pregunto que passaria si hagués anat a l'escola de primera opció.
Sabeu si existeix la possibilitat de canviar-se a P4? És a dir, si demanes plaça a un altre centre, al Consorci d'Educació entenen que marxes i posen la teva a disposició?? Alguna ha fet aquest canvi?
No creieu, que valoro els "pros" però també els "contras", com que serien companys nous, sense conèixer ningú, una nova adaptació, etc...
En fi, tot i que m'agradava molt el projecte de l'altra escola, també li donarem una oportunitat a aquesta, però volia saber si era possible...
Sabeu si existeix la possibilitat de canviar-se a P4? És a dir, si demanes plaça a un altre centre, al Consorci d'Educació entenen que marxes i posen la teva a disposició?? Alguna ha fet aquest canvi?
No creieu, que valoro els "pros" però també els "contras", com que serien companys nous, sense conèixer ningú, una nova adaptació, etc...
En fi, tot i que m'agradava molt el projecte de l'altra escola, també li donarem una oportunitat a aquesta, però volia saber si era possible...
Re: Canviar a P4
Jo coneixo una noia que ha fet el canvi a P4. Clar que es pot fer. Una altra cosa és si entres pq pensa que has d'esperar que es produeixi una baixa, cosa bastant difícil, però no impossible. Tot depèn dels punts que tinguis per eentrar, però has d'esatar de sort.
Gràcies iuia,
Sí, amb això de què hi ha d'haver plaça ja hi comptava, és clar....
Sí, amb això de què hi ha d'haver plaça ja hi comptava, és clar....
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
Si que el pots canviar a P4, hi ha molts pares que com que no entren a la seva primera opció o alguna escola privada on hi ha molta demanda, esperen a que hi hagi alguna baixa i llavors els canvien.
Crec que tot just acabem de començar el curs, espera't una mica a veure com va tot, potser veuràs que el teu fill està bé i finalment no el voldràs canviar.
Crec que tot just acabem de començar el curs, espera't una mica a veure com va tot, potser veuràs que el teu fill està bé i finalment no el voldràs canviar.
I tant que la pots canviar! Jo he canviat a la meva filla aquest any.... Em va entrar a P3 a l'ultima de les opcions que havia posat. Estava a un cole amb "barracons" i jo no estava contenta. Em feia pena canviar-la pel tema dels amiguets.. pero creia que el canvi seria a millor.
Si la vols canviar, has d'esperar a que arrivi el mes de les preinscripcions del curs que ve i presentar la solicitut pel centre. Entres a la llista d'espera i si hi ha alguna vacant et trucaran per a que facis el canvi. No t'has de donar de baixa del cole actual fins que et confirmin la plaça del nou centre... i sobretot, paciencia... a mi em van dir un divendres (i el curs començava dilluns) que la nena havia entrar perque a inspecció havien ampliat 2 places per curs..
Ara la nena ha començat el cole i va MOLT contenta, no ha notat el canvi i està encantada!! Si necessites més informació, ja saps ok?
Si la vols canviar, has d'esperar a que arrivi el mes de les preinscripcions del curs que ve i presentar la solicitut pel centre. Entres a la llista d'espera i si hi ha alguna vacant et trucaran per a que facis el canvi. No t'has de donar de baixa del cole actual fins que et confirmin la plaça del nou centre... i sobretot, paciencia... a mi em van dir un divendres (i el curs començava dilluns) que la nena havia entrar perque a inspecció havien ampliat 2 places per curs..
Ara la nena ha començat el cole i va MOLT contenta, no ha notat el canvi i està encantada!! Si necessites més informació, ja saps ok?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |