Tardes de P3

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
gener
Entrades: 3
Membre des de: dc. set. 28, 2011 3:00 pm

Tardes de P3

EntradaAutor: gener » dc. set. 28, 2011 3:15 pm

Hola!
El meu fil ha començat P3 aquest any. Menja molt a poc a poc i encara fa mitgdiades llargues, la qual cosa suposa un problema per portar-lo per les tardes perquè no ens dóna temps per tot.
A l'escola ja ens han dit que és obligatori anar-hi matí i tarda i la tutora, tot i saber que és dels més petits de la classe, ja ens ha avisat dues vegades que hi ha d'anar també a les tardes.
Si algú coneix alguna escola de la zona de l'Alt Penedès o Anoia que permetin no dur-lo totes les tardes i ens ho pot dir ho agraïríem.
Moltes gràcies.
Ginger
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Tardes de P3

EntradaAutor: Ginger » dc. set. 28, 2011 3:18 pm

hola, gener
trobo molt fort que us obliguin a portar-lo!! a P3 encara són petits i tenen certes necessitats (no tots, però sí molts), com ara fer la migdiada, etc.
Tingues en compte que l'educació obligatòria no és fins als 5-6 anys. L'etapa de parvulari NO és obligatòria. Jo parlaria amb la direcció del centre i els explicaria que el vostre fill encara té certes necessitats que no poden estar cobertes si a les tardes va a l'escola, i que siusplau entenguin aquesta situació. A veure què us diuen...
Imatge

Imatge
SILVIA82
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:45 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: SILVIA82 » dc. set. 28, 2011 5:49 pm

hola,

el meu fill ha començat p3 aquest any, i a la reunió de l'altre dia que ens van fer les tutores ens van dir que si algun nen es quedava dormit a casa i no el podien dur pq no es despertava , etc..no pasava res..que NO ho agafessim com costum pq el nen ha d'anar a l'escola, pero uns dies no pasava res..
hi ha nens que si els despertes despres estan " tontets" i si ho han de passar malament doncs que no calia per 1 hora i mitja..

a la classe del meu fill hi ha nens que encara no els he vist mai a la tarda..i per la poca estona que es tampoc crec q es perdin gran cosa..

parla-ho amb direcció a veure q et diuen..pero no trobo que sigui un problema no portar al nen a la tarda..

el meu nen pq ja es va acostumar a fer migdiada ( el cap de setmana si q en fa.. ) pero ara a les 7.30 o aixi li he de posar el sopar i s'adorm deseguida..encara son petits...

sort!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
montpra
Entrades: 2118
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
Ubicació: Figueres
Contacta:

EntradaAutor: montpra » dc. set. 28, 2011 8:08 pm

A l'escola on jo treballo els deixem fer migdiada a la tarda, n'hi han que els hem de despertar però n'hi han que amb mitja horeta ja en tenen prou.
Això si, ha de ser amb el cap sobre la taula perquè no tenim sala per llitets.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
gener

EntradaAutor: gener » dc. set. 28, 2011 8:27 pm

Moltes gràcies per les respostes.

Vam tenir una entrevista amb la directora al juliol i li vam comentar el tema. Ens va dir que hi havien d'anar a les tardes, però que no patís perquè del juliol al setembre podia canviar molt i potser ja no necessitaria tanta estona de migdiada. Al inici de curs li vam comentar a la tutora i ens va dir que la primera setmana no passava res, que era d'adaptació, però que després sí que havia d'anar-hi.
Avui la tutora ens ha dit que hauríem d'intentar que hi anés perquè si no es perd molta cosa.

Crec que són una mica estrictes amb aquests temes d'assistència encara que sigui P3 i que el nen no tingui ni 3 anys, per això ens plantegem la possibilitat de canviar de centre i volíem saber com estava el tema.
gemma08
:: tigre
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemma08 » dc. set. 28, 2011 8:49 pm

Hola gener! el meu fill es de novembre i aquest any també ha començat p3. Ell és molt dormidor i fa migdiada de 3 hores.A mi em passa el mateix que tu,no el porto a les tardes perque s'adorm al sofà desprès de dinar. La setmana,passada li vaig dir a la mestra i em va dir que durant el primer trimestre en principi no passa res. Ja li està costant prou l'adaptació que només faltaria que el despertes per,portar-li a la tarda!! Com t'han dit l'escolarització no és obligatòria fins a primer de primària per tant no et poden obligar.El problema és que si no es segueixen les normes de,l' escola ja et senyalen amb el dit!!Perquè no es tenen en compte,les necessitats dels,nens?? no ho entenc!feu el que,sigui millor pel vostre fill.Jo també el canviaria si no el respecten.Molta sort!!
gemma08 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 28, 2011 8:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Imatge
gegar82
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 3:56 pm

EntradaAutor: gegar82 » dc. set. 28, 2011 8:50 pm

Doncs jo vaig parlar amb la mestra del meu fill que es de finals d'any per veure si almenys un dia a la setmana mel podia quedar i aixi fes una bona migdiada i em va dir que cap problema.
Imatge
Imatge
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Madrona,Ninapetita,Nidiagi ,Pimpam,Mama2010,Martavila,Nivaira Brownie i Gegar
Niu
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dc. set. 28, 2011 9:40 pm

El meu fill quan feia p3 no hi va anar a les tardes fins que a nosaltres ens va semblar.Al cole us volen fer passar tots pel mateix sedàs i no tenen miraments.
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dj. set. 29, 2011 10:17 am

Jo et dic el mateix que SILVIA83... Ara a començament de curs és adaptació i no ens poden demanar que els nens mengin sols i tot, es vestixin i desvesteixin sols, vagin al WC sols, no dormin migdiada... I menys si són dels petits (la meva nena encara no té 3 anys)... No són màquines!!! :ufs:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
gener

EntradaAutor: gener » ds. oct. 01, 2011 3:20 pm

Veig que a altres llocs potser són una mica més flexibles. No anar-hi cap tarda ho veig impossible, però intentarem fer això de negociar una tarda a la setmana. Aquesta setmana tenim reunió. A veure si tenim sort.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::