Vacances: Adéu rutina! :(
Vacances: Adéu rutina! :(
Hola noies!
Ja sé que en vacances és normal saltar-se una mica la rutina, però és que l'Arnau està anàrquic total i això que estem respectant bastant els horaris dels àpats, però quan arriba l'hora d'anar a dormir, no hi ha res a fer. La major part de les nits no s'adorm fins les 23:30h, alguns fins les 24h i h ha hagut algun dia que fins la 1h. Si el porto cap a l'habitació, ja tenim el show muntat i, com que ell ha estat sempre de dormir bé, un dia vaig provar de deixar-lo al bressol i al cap d'uns minuts el vaig haver d'anar a buscar, perquè plorava com un boig, pobret.
Aquesta situació ja ens preocupa, perquè trobem que una cosa és anar a dormir una mica més tard de l'habitual, però és que som nosaltres els que ens estem quedant clapats i ell sembla un mussol. Us hi heu trobat? què heu fet?
Altre tema és el menjar. Ell sempre ha menjat molt bé, però aquestes vacances menja molt poquet. Els meus pares el van veure l'altre dia i em van dir que el veuen força més prim.
A veure si em podeu ajudar, perquè estic amoïnada.
Ja sé que en vacances és normal saltar-se una mica la rutina, però és que l'Arnau està anàrquic total i això que estem respectant bastant els horaris dels àpats, però quan arriba l'hora d'anar a dormir, no hi ha res a fer. La major part de les nits no s'adorm fins les 23:30h, alguns fins les 24h i h ha hagut algun dia que fins la 1h. Si el porto cap a l'habitació, ja tenim el show muntat i, com que ell ha estat sempre de dormir bé, un dia vaig provar de deixar-lo al bressol i al cap d'uns minuts el vaig haver d'anar a buscar, perquè plorava com un boig, pobret.
Aquesta situació ja ens preocupa, perquè trobem que una cosa és anar a dormir una mica més tard de l'habitual, però és que som nosaltres els que ens estem quedant clapats i ell sembla un mussol. Us hi heu trobat? què heu fet?
Altre tema és el menjar. Ell sempre ha menjat molt bé, però aquestes vacances menja molt poquet. Els meus pares el van veure l'altre dia i em van dir que el veuen força més prim.
A veure si em podeu ajudar, perquè estic amoïnada.
Re: Vacances: Adéu rutina! :(
Hola TAKITA,
suposo que durnat les vacances no es cansen tant com a l'escola i com que no estan tan cansats no tenen tanta sort. Jo el que faria és llevar-lo al matí aviat (abans del que ho faci ara) i no esperar a que "acabi" la son. I a la migdiada retallar-li una mica també i fer-la abans (si és possible) no se, a mi em va funcionar amb el gran i em va anar bé, no anava a dormir a l'hora rutinària però tampoc tant tard.
A veure si ho pots solventar!
suposo que durnat les vacances no es cansen tant com a l'escola i com que no estan tan cansats no tenen tanta sort. Jo el que faria és llevar-lo al matí aviat (abans del que ho faci ara) i no esperar a que "acabi" la son. I a la migdiada retallar-li una mica també i fer-la abans (si és possible) no se, a mi em va funcionar amb el gran i em va anar bé, no anava a dormir a l'hora rutinària però tampoc tant tard.
A veure si ho pots solventar!

- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Jo també crec que és perquè a l'escola es cansen més.
El nostre té una energia increïble!! Esgota a tots els nens i adults i encara continua!!
Nosaltres el que fem és "cansar-lo" per la tarda. O anem a la piscina i que nedi molt i després jugui amb la pilota, o sortim a passejar i que corri, corri, corri...
Si fa la migdiada, com a molt que faci 2 hores. Si s'adorm molt tard, només 1... Que no es desperti més tard de les 17 de la tarda... Per anar a dormir va més tard que durnat el curs, però ja té clar que quan acaben els dibuixos que li agraden és l'hora d'anar a dormir. Després de dies vam aconseguir que "quan acabi Tom i Jerry" a sopar, i ell sol ja ve a sopar. Quan acabi el "Diego" a dormir i ell sol ja diu "a domí". Després de dies de repetir-ho li va quedar clar.
Amb el menjar intentem fer horaris semblants a l'escola. A les 13 tots a dinar (és quan a ell li entra la gana).
A veure si et serveix!
El nostre té una energia increïble!! Esgota a tots els nens i adults i encara continua!!
Nosaltres el que fem és "cansar-lo" per la tarda. O anem a la piscina i que nedi molt i després jugui amb la pilota, o sortim a passejar i que corri, corri, corri...
Si fa la migdiada, com a molt que faci 2 hores. Si s'adorm molt tard, només 1... Que no es desperti més tard de les 17 de la tarda... Per anar a dormir va més tard que durnat el curs, però ja té clar que quan acaben els dibuixos que li agraden és l'hora d'anar a dormir. Després de dies vam aconseguir que "quan acabi Tom i Jerry" a sopar, i ell sol ja ve a sopar. Quan acabi el "Diego" a dormir i ell sol ja diu "a domí". Després de dies de repetir-ho li va quedar clar.
Amb el menjar intentem fer horaris semblants a l'escola. A les 13 tots a dinar (és quan a ell li entra la gana).
A veure si et serveix!
Doncs jo no crec que sigui pel tema del cole, l'Anna no hi va i durant les vacances sempre s'ha destrotat. Opino que ells observen que el ritme familiar és diferent, que nosaltres no anem a treballar... i volen disfrutar més dels papes.
Nosaltres també fem el de despertar-la aviat al matí, entre 7.30-8hs i no allargar massa la migdiada...
Nosaltres també fem el de despertar-la aviat al matí, entre 7.30-8hs i no allargar massa la migdiada...
Gràcies, noies, provarem això que dieu de despertar-lo més d'hora al matí i retallar-li la migdiada, perquè ahir a la nit, un altre cop fins les 24h...
.
.Re: Vacances: Adéu rutina! :(
Takita, jo igual que tu.. l'èric té un any el va fer el 4 dagost i no ha anat a la guarderia, ha estat amb els avis i sempre ha sigut un nen de menjar molt, dormir molt i tal però ara amb les vacances ens veu a tots 2, surt més, anem a la platja i això deu fer que s'esberi més i posi davant les ganes de menjar i descansar les ganes de jugar i fer el boig ejejej a molts nens els passa.. als grans també ens passa, si ens canvien la rutina mengem diferent, i ens prenem les coses diferent.. i segurament dormim diferent... l'èric enlloc de dormir-se sol com sempre al seu llit ara s'adorm primer amb nosaltres.. vull dir que vam començar perfecte i ara estem anant com els crancs jajajaja
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Ai ai no me'n parlis... nosalteres hem anat 4 dies a casa la meva cunyada i avui quin dia!!! el walid s'acaba d'adormir i la inès porta una juerga!!! i en tot el dia ha dormit 1 h! i a les 9h00 erem llevats ehh vull dir q no hem allargat gaire mes q de costum! i al vespre per fi s'¡ha adormit oerò al cap d'una horeat o menys s¡ha despertat i aqui esta xerrant i fent el mico!!! 

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
Ostres, doncs ja veig que és bastant comú. Ahir, només va fer 1h de migdiada i a la tarda vam estar moooolta estona al parc a on no va parar quiet; de tornada a casa semblava que s'adormia, però el vam mantenir despert. Un cop a casa, banyet i sopar (va sopar bastant bé comparat amb els darrers dies), però després, res de res, va resistir fins quasi bé la 1h.
De veritat que no sabem què fer.
De veritat que no sabem què fer.
- angelina
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
nena.... el walid es va adormir quasi a les dues i la inès a les 3!!! i els dos desperts a les 7!!! la inès mamant s'ha miga dormit altre cop però res!!! El walid ara clapa però la inès.... ha dormit 20 minutets i ja està!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
- noviachuky
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Des que va acabar el cole el jan s'ha dedicat a fer el mateix, tan era si l'aixecavem d'hora com si no, tan era si dormia 1 hora de migdiada com 2, tan era si anavem a la piscina com si no... cada dia eren quarts de 12 i el tiu cridant i saltant.
Així que vaig decidir no amoinar-me i ficar-lo amb mi al llit a quarts de 12 o les 12, fins que comenci el cole que tinc l'esperança que tornarà a canviar.
Ànims reines!!!!!!!!!
Així que vaig decidir no amoinar-me i ficar-lo amb mi al llit a quarts de 12 o les 12, fins que comenci el cole que tinc l'esperança que tornarà a canviar.
Ànims reines!!!!!!!!!
Doncs l'Arnau continua igual, esperem que a partir de dilluns canviï la cosa amb la tornada a l'escoleta, perquè ahir, per exemple, eren quarts d'una quan es va quedar clapat. També va ser ahir el primer dia de tornada a la feina del meu home i estava cansat i a les 23:30h ja no podia més i va anar a dormir i jo, mig morta també, aquí esperant que al bitxet se li esgotéssin les piles...
També ho he provat tot, llevar-lo més d'hora al matí, retallar-li la migdiada, cansar-lo molt, etc.
També ho he provat tot, llevar-lo més d'hora al matí, retallar-li la migdiada, cansar-lo molt, etc.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |