LA MILLOR I LA PITJOR COMPRA.

Experiències i pors del moment més desitjat.

setneuf
:: peixet
:: peixet
Entrades: 264
Membre des de: dj. nov. 04, 2010 8:23 am

Re: LA MILLOR I LA PITJOR COMPRA.

EntradaAutor: setneuf » dg. març 20, 2011 5:04 pm

Airun_Tarragona jo li he comprat de cotó els pijames... i surt a principis de Maig..

una pregunta, creieu que és imprescindible la minicuna?? i també volia saber, a partir de quin mes el podeu posar a la hamaquita??
:globus: :globus: tinc un munt de dubtes jo ara que s'apropa el moment
edae
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. març 21, 2011 8:56 am

Airun_Tarragona ha escrit:Bones! Aprofito aquest post per preguntar un parell de coses sobre la robeta per als primers dies. ha de ser molt tapada? es que els petits han de sortir a finals de maig i la robeta que m'han regalat, sobretot els pijames són molt gruixuts, tipus felpats i em fa por que tinguin massa calor... que en penseu?

En Pau va néixer el 21 de maig, i els pijamets de màniga llarga eren de cotó. Ara, els primers 15 dies a sota portava body de màniga llarga, després de màniga curta, i al final sense bodi.
setneuf ha escrit:Airun_Tarragona jo li he comprat de cotó els pijames... i surt a principis de Maig..

una pregunta, creieu que és imprescindible la minicuna?? i també volia saber, a partir de quin mes el podeu posar a la hamaquita??
:globus: :globus: tinc un munt de dubtes jo ara que s'apropa el moment

Depèn de l'hamaqueta, a la meva hi podia anar de seguida, però vaig tardar gairebé 1 mes a posar-li. No per res en concret, sinó pq el tenia a coll, o en el moisès...

La minicuna a mi me la van deixar, i em va anar molt bé, pq així em cabia al costat del meu llit. Ara, si vols fer collit ja no et cal
Imatge
Imatge
Grattini
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. març 01, 2011 4:00 pm

EntradaAutor: Grattini » dt. març 22, 2011 2:58 pm

Hola!!

Genial aquest post! M'heu donat un munt d'idees, estan apuntades a la llibreta de les coses del bitxo!

Dubtes (uns quants dels milions que se'm plantegen...)

-Motxilla porta bebes--> veig que molta gent recomana la Manduca. El meu bitxo naixerà a principis d'Agost... no fa molta calor aquesta motxilla? I una altra cosa... algú utilitza o ha usat fulars? És que n'hi ha de súper xulos però pinta súper complicat de portar, no?

-Algú té l'hamaca fulla de Nuna? És que l'he vista a una botiga, em sembla una mica cara però m'he enamorat i m'han donat ganes de preguntar si la feien per adults... Que creieu?

-Minicuna de Baby Home, la que té rodes i es converteix en balancí... també és cara, algú la té?

Moltes gràcies pel post noies!! :ok: :ok: :ok:
Imatge

Imatge
edae

EntradaAutor: edae » dt. març 22, 2011 3:20 pm

Grattini ha escrit:Hola!!

Genial aquest post! M'heu donat un munt d'idees, estan apuntades a la llibreta de les coses del bitxo!

-Motxilla porta bebes--> veig que molta gent recomana la Manduca. El meu bitxo naixerà a principis d'Agost... no fa molta calor aquesta motxilla? I una altra cosa... algú utilitza o ha usat fulars? És que n'hi ha de súper xulos però pinta súper complicat de portar, no?

-Algú té l'hamaca fulla de Nuna? És que l'he vista a una botiga, em sembla una mica cara però m'he enamorat i m'han donat ganes de preguntar si la feien per adults... Que creieu?

-Minicuna de Baby Home, la que té rodes i es converteix en balancí... també és cara, algú la té?

Jo he fet servir fulars i és molt fàcil. T'ho recomano al 100% sobretot els primers mesos!! Jo d'embarassada vaig anar a un curs dels que fa la Djiluga i ja vam marxar amb el fular elàstic i quan en Pau tenia 15 dies ja el feia servir. I és de les coses que recomano a tothom!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Imatge
Imatge
aixamb
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dt. març 22, 2011 4:45 pm

Grattini ha escrit:Hola!!

Hola!
Nosaltres tenim la minicuna de la Babyhome i n'estem encantats, la nena encara hi dorm!!
Imatge

Imatge
Grattini
Entrades: 103
Membre des de: dt. març 01, 2011 4:00 pm

EntradaAutor: Grattini » dt. març 22, 2011 5:20 pm

Moltes gràcies edae, però em pots dir què o qui és la Djiluga? Sempre m'ha atret molt la idea dels fulars... si algú m'ensenya a usar-los perfecte! I fins quan els hi pots portar?

Ostres aixamb a mi també em dóna bones sensacions aquest bressolet. Fins als 6 mesos! Que bé. Tinc amigues que al poc temps els nens ja no el volen més el bressol, per això em feia mandra gastar-me tants diners però es molt xulo!! Merci!
Imatge

Imatge
edae

EntradaAutor: edae » dt. març 22, 2011 5:28 pm

Mira, en aquest post se'n parla i et resolen molts dubtes: viewtopic.php?f=27&t=11817&start=1980
La Djiluga és una noia d'aquí al forum que té una botiga de portanadons i fa tallers gratuïts per donar-los a conèixer i ensenyar com es fan servir. La seva web: http://www.kangura.com/
Imatge
Imatge
aixamb
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: aixamb » dc. març 23, 2011 9:21 am

Grattini ha escrit:Moltes gràcies edae, però em pots dir què o qui és la Djiluga? Sempre m'ha atret molt la idea dels fulars... si algú m'ensenya a usar-los perfecte! I fins quan els hi pots portar?

Ostres aixamb a mi també em dóna bones sensacions aquest bressolet. Fins als 6 mesos! Que bé. Tinc amigues que al poc temps els nens ja no el volen més el bressol, per això em feia mandra gastar-me tants diners però es molt xulo!! Merci!

De fet dissabt en fa 7, de mesos! ;-) I com que és menudeta hi cap de sobres!!!
Imatge

Imatge
Isa77
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: dt. set. 14, 2010 9:02 pm

EntradaAutor: Isa77 » dl. maig 02, 2011 2:38 pm

Hola, jo he comprat la ganduleta de babyjorn i es molt xula ! com que es de una tela elàstica se li adapta al cos i lo mes important no li fa presió al cap. La meva nena ha de neixer en nou dies però l'altre dia va venir una amiga a casa amb la seva nena de 4 setmanes i li va agradar molt, feia carona de estar molt agustitooo !

Jo he comprat la que te la tela transpirable de cara al juliol i l'agost, a més no pesa res i quan la plegas no ocupa espai.
http://www.babybjorn.es/productos/hamacas/hamaca-balance-air/air/

Bye !
Imatge
Imatge
Magic
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dg. set. 10, 2006 2:01 am

EntradaAutor: Magic » dv. maig 13, 2011 10:44 pm

no se si ho han dit, però per mi, la millor compra, ha estat el coixí de lactància!
no només el faig servir per donar el pit! tb el vaig fer servir al final de l'embaràs per dormir, i ara, la meva nena es fot cada migdiada a sobre q tela...
una gran compra!
Imatge
cosmic
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dc. jul. 01, 2009 11:44 pm

EntradaAutor: cosmic » dl. maig 30, 2011 9:23 am

algú coneix la Puj Tub? és una banyera plegable que la pots posar a la pica. Deu servir solament per als primers mesos.

us passo el link on la podeu veure
http://pequebebes.com/puj-tub-una-baner ... ra-lavabo/

nosaltres, amb la primera filla, vam utilitzar l'hamaqueta de bany, la que és de tela. Us la recomano molt i molt, tot i que dependrà de quin tipus de bany tingueu... nosaltres tenim una banyera d'1 metro de llarg, i un mini bany, així que no tenia molt lloc per un altre tipus de banyera.

gràcies,
cucurutxu
:: cèrvol
Entrades: 501
Membre des de: dl. jul. 12, 2010 9:23 pm

EntradaAutor: cucurutxu » dj. juny 02, 2011 2:26 pm

per mi la pitjor compra k he fet es el cuco de la stokke,no li agrada gens, en cuan el posas plora no hi ha manera e ferlo star alla.
[url=http://lilypie.com]Imatge[/url

Imatge
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dj. juny 02, 2011 4:52 pm

Faig la meva aportació:
LA millor compra.........el moises babyhome...el vam utilitza tambe fins els 9 mesos!! molt practic, i facil de netejar tot!!!
La pitjor comprar...doncs tot el que no vaig fer servir:
hamaquita
Trona
cuna de viatge
banyera canviador.......ho tinc tot per estrenar!!!!! :love:
sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dj. juny 02, 2011 8:36 pm

La meva aportació ara que la nena te quatre mesos.
La millor compra:
-El moises per tenir-la a l'habitació i no haver de fer tants viatges
-El cotxet matrix de la jané
-El fantasma lluminos de l'ikea
-La motxilla marsupi per anar a passeig
-banynomada (si neix de cara a la fred)
La pitjor compra:
-La motxilla babyjorn
-Esterilitzador de biberons
-Biberons (fem LME i no vol els bibis ni per emergencies)

Quan sigui mes gran ja aportaré coses noves ;-)
Imatge

Imatge
nineta83
Entrades: 543
Membre des de: dl. set. 27, 2010 5:47 pm

EntradaAutor: nineta83 » dv. juny 03, 2011 8:26 am

Sivi, tens el cotxet matrix de la Jané? quin model?? nosaltres ens l'estem mirant, i hem sentit de tot... que no va bé perquè en posició cuco no queda del tot pla i es molt dur, que si molesten els cinturonets quan dormen, que si queda molt petit ràpidament... però després n'hi ha d'altres que els hi encanta perquè els hi ha anat de conya, i quan els nens son més grans i més curiosos es pot inclinar un punt i poden veure, cosa que en un cuco normal, doncs no... Al nineto li encanta, ell voldria comprar-se el rider amb matrix.

per cert, allò de les banyeres, m'interessa, la puj tub l'havia vist però voldria saber fins quants mesos es pot fer servir!
Imatge
sivi
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dv. juny 03, 2011 11:48 am

Hola nineta, nosaltres tenim el matrix cross reverse i de moment ens va de conya.
De defectes en te algun, com per exemple es que pesa una miqueta, però un cop i ets posat, t'acotumes, plegat ocupa poquissim i es poden treure les rodes de radera, si la criatura es molt petita o vol dormir, el pots posar ben planer, i si està desperta i es una xafardera com la meva, el pots alçar, i te dos posicions alçat, per mirar una miqueta o per mirar-ho tot!
Els arnessos a la meva no li molesten per dormir, hi ha fet sons de dues hores, inclús una vegada i va dormir tot a la nit.
Per lo de dur, que vols que et digui, la meva no es queixa, i a mes i tinc una toballola per si treu no ho embruti tot i així està mes toveta.
Per lo de petit, depen, la meva te quatre mesos, medeix 62cm i encara li sobra d'alçada i per pes igual, ja que pesa 5.250gr (es molt primeta).
El meu es plega tipus paraigua i ocupa mig maleter i tinc un cotxe petit (honda jazz)
A mes porta llum al costat per si es fa fosc i anem per algun carrer amb poca llum, li fa mes gràcia al meu nebot dur-los encesos que res mes.
Nosaltres de banyera fem servir la tummytub i ens va molt be, quan va tenir colics la posavem dins amb aigua calentona i es calmava. La meva germana la va fer servir fins passat l'any.
Si tens cap mes dubte ...ja saps on trovar-me.
Imatge

Imatge
ragi
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: ragi » dc. jul. 06, 2011 1:25 pm

La Paula te 8 mesos i lo únic que no mha anat bé es l'escalfabiberons...el microones es molt més ràpid!
i la cadireta play dire nose si la fare anar!!!
Lo altre tot molt bé :ok:
La trona bloom un èxit desde que tenia 0 mesos que li vam ficar!
El cotxet bugaboo, molt contenta!
la Babycook la fem anar molt
i bueno en general ho hem fet anar tot!!!! ||*||
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
edae

EntradaAutor: edae » dj. jul. 07, 2011 5:47 pm

A nosaltres al nostre post ens van recomanar això per la banyera, i la veritat és que va genial!!! Si ho arribo a saber no compro la petita que ara tinc morta de fàstic al garatge.
És com una presa que serveix per reduir la banyera a la mida que vols, i un cop tret, és planer i ocupa molt poc!
50205_2.jpg

i per quan sigui molt petit us recomano fer-hi servir una hamaca tipus aquesta, que va genial. En Pau li vam posar fins als 6 mesos!

hamaca-de-bano-babymoov-para-bebe~21066517.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
feeling
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dv. jul. 08, 2011 8:05 am

En mi caso la peor compra ha sido la hamaca. Tenemos la Maclaren q es muy cómoda y lo q quieras, pero no está más de 15 minutosy no se duerme en ella...
La mejor compra la bañera (prenatal) y la minicuna.

Salu2
DENÍS
yoneni
Entrades: 452
Membre des de: dv. ago. 21, 2009 5:16 pm
Ubicació: Alemanya

EntradaAutor: yoneni » dj. ago. 04, 2011 7:24 pm

Bones,

Jo ja vaig fer la meva aportació fa temps però vull reiterar que una de les millors compres és l'hamaqueta Fold de Jane.
La vam comprar pel gran i vam quedar molt contents. Com que quan va venir el petit encara la feia servir per mirar la tele escarxofat, vam comprar una de Fisher-Price amb vibració, ninots, música... i puf! un desastre!
Molt mona i amb moltes pijadetes però no es plega i és un trasto. Al petit tampoc li agradaba gaire...
Així que la vaig portar a càrites per si a algú li donava més servei que a nosaltres i vam recorrer a la Fold. Ara tenen 14 meses i gairebé 4 anys i tenen discussions per l'hamaqueta....

El gran la fa servir per mirar la tele, el petit si esglonxa i es pren el biberó de l'esmorzar.
En teoria aguanta fins als 9kg però us asseguro que aguanta molt bé. I els teixits bonissims, després de moltes moltes rentades, están com el primer día! Es desenfunda del tot en 2 segons i a la rentadora, a més els teixits són d'assecat ràpid i en un ratet estesa ja està llesta per tornar-la a fer servir.

L'hamaqueta és una cosa que hi ha nens que la fan servir molt i altres que gens (tinc botiga de nadons i m'ho comenten les clientes). El meu gran per exemple, s'hi quedava adormit moltes vegades des de ben petit, en l'emportavem a la platja o quan anavem a passar el dia fora (de picnic, a casa de la familia...), la va fer servir des del principi i molt.
El petit en canvi, ens va sortir més demandant de la mama i no li agradava gaire l'hamaqueta, va ser de més gran (prop dels 7-8 mesos) quan la va començar a fer servir (la Fold, l'altre no la volia).

Petonets!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::