TRENCAR AIGÜES I DESPRÉS CONTRACCIONS O A L'INREVÉS
TRENCAR AIGÜES I DESPRÉS CONTRACCIONS O A L'INREVÉS
En el meu primer part vaig trencar aigües i fins al cap d'una hora o hora i mitja no vaig començar a tenir una mica de mal de panxa.
D'altra banda sé de noies que s'han posat de part amb contraccions i ha sigut el propi metge qui els trenca les aigües perquè per elles mateixes encara no ho havien fet.
Com va anar en el vostre cas?
Primer trencar aigües i després contraccions o al revés?
Per les veteranes que teniu més d'un fill:
En cada part l'ordre ha estat el mateix? o en el primer vau trencar aigües i després contraccions i en el segon part o tercer les coses van anar al revés?
Aix quin embolic eh! jajaja!
Jo estic a punt de donar a llum per segona vegada i m'agradaria tenir una mica d'estadística per saber si les coses es poden succeir en el mateix ordre o no té perquè.
Ja sé que cada part és un món diferent però només és per tenir una lleugera pista de com van les coses en general.
Gràcies
D'altra banda sé de noies que s'han posat de part amb contraccions i ha sigut el propi metge qui els trenca les aigües perquè per elles mateixes encara no ho havien fet.
Com va anar en el vostre cas?
Primer trencar aigües i després contraccions o al revés?
Per les veteranes que teniu més d'un fill:
En cada part l'ordre ha estat el mateix? o en el primer vau trencar aigües i després contraccions i en el segon part o tercer les coses van anar al revés?
Aix quin embolic eh! jajaja!
Jo estic a punt de donar a llum per segona vegada i m'agradaria tenir una mica d'estadística per saber si les coses es poden succeir en el mateix ordre o no té perquè.
Ja sé que cada part és un món diferent però només és per tenir una lleugera pista de com van les coses en general.
Gràcies
Re: TRENCAR AIGÜES I DESPRÉS CONTRACCIONS O A L'INREVÉS
Hola, jo amb tots dos parts, no vaig trencar aigües, primer les contraccions, i un cop a l'hospital, el ginecòleg em va trencar les aigües, perquè per mi mateixa no ho faig. A mi tots dos em van anar per el mateix ordre.
Jo també vaig començar amb contraccions i no em van trencar la bossa fins que estava dilatada complerta.
Jo vaig començar amb contraccions i em van trencar la bossa a la sala de parts.
Doncs jo vaig trencar aigues a les 6h de matí i les contraccions no van començar fins les 10 del vespre.
No se si tots els parts son iguals, només n'he tingut un.
No se si tots els parts son iguals, només n'he tingut un.
Doncs jo trenco els esquemes!!jejejeje...vaig tenir contraccions i quan ja duia 2h amb contraccions cada 5 min vaig trencar aigües però només la meitat (es veu que això és possible) i al cap d'unes hores ja a l'hospital me les van acabar de trencar.Aixíque ni abans ni després, al mig!!
Jo només tinc un fill (de moment) i tot i que estava de natges i teniem una cesària programada per la tarda, la matinada del mateix dia vaig trencar aigües i van començar les contraccions. Tot a l' hora!!
La cesària es va avançar al matí.
La cesària es va avançar al matí.
jo després d'unes 12 hores de contraccions em van trencar aigües per facilitar la sortida del bebé, però va acabar en cessària..
Doncs jo amb els dos fills el mateix patró, exactament igual. La diferència va ser que el segon part des de la primera contracció al naixement del nen van passar quatre hores i amb el primer 24 hores. Primer contraccions i la bossa se'm va trencar per ella sola però no del tot i a l'hora del part me la van acabar de trencar
Amb la nena vaig fer una fisura alta a la bossa i les contraccions van començar 24 hores després.
Amb el nen va començar el part amb contraccions i la bossa es va trencar espontàniament i aleshores inmediatament va començar l'expulsiu d'uns 20-30 minuts.
He de dir que un nen pot neixer amb la bossa íntegra, no és imprescindible que es trenqui.
Amb el nen va començar el part amb contraccions i la bossa es va trencar espontàniament i aleshores inmediatament va començar l'expulsiu d'uns 20-30 minuts.
He de dir que un nen pot neixer amb la bossa íntegra, no és imprescindible que es trenqui.
només he tingut un part (de moment) però vaig tenir contraccions unes hores i a la sala de parts em van trencar la bossa per facilitar el naixement... la meva germana, que ha tingut dues criatures, amb les dues li ha passat el mateix: trencar aigües al mig del carrer i com que no venien les contraccions, anar a l'hospital, occitocina, i part natural.
Jo vaig estar un parell de dies amb contraccions i just a urgències quan m'estaven miran per si m'ingressaven (era la tercera visita ja) en una de les contraccions vaig trencar aigües jo sola. Vaig notar com sortia com una bombolla grossa de líquid com geletinós i era la bossa. Ja em van ingresar (per fí!! i ja estava molt dilatada, i deseguida vaig dilatar el que quedava, en tres horetes ja tenia la meva nena en brasos!!
Que vagi molt bé, sort!!
Que vagi molt bé, sort!!

El post de la Laia: viewtopic.php?f=91&t=23764
El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

El dia 27-7-2011 a les 11.00h neix la nostra Laia. Ha nescut a les 41 setmanes. Pesa 3.160 kg i fa 49 cm. És la coseta més bonica que hem fet mai!!

Jo vaig trencar aigües a les 3h de la matinada, cap a les 7h em van començar les contraccions, a les 15h de la tarda havia dilatat només 2 cm i la nena no estava encaixada, part estacionari i cèssaria.
En el 1er part vaig trencar aigües i res de contraccions. Estava de 39 setmanes i verda verda. A l'hospital el van induir amb prostaglandines + occitocina. Força llarg.
En el segon vaig fisurar bossa però contraccions 0. A l'hospital estava de 39+3 i verda verda. Inducció amb Prostaglandines. Després es va accelerar tant la dilatació que no va donar temps a epidural.
Començant els 2 parts iguals. Les contraccions i el desenllaç van ser completament diferents.
Ja explicaràs com t'ha anat. Molts ànims en la recta final.
En el segon vaig fisurar bossa però contraccions 0. A l'hospital estava de 39+3 i verda verda. Inducció amb Prostaglandines. Després es va accelerar tant la dilatació que no va donar temps a epidural.
Començant els 2 parts iguals. Les contraccions i el desenllaç van ser completament diferents.
Ja explicaràs com t'ha anat. Molts ànims en la recta final.
Hola, doncs jo vaig trencar aigües també a les 6 del mati, i vaig començar amb contraccions a les 12 del migdia més o menys (vaig estar prenent homeopatia per afavorir les contraccions). Un consell, si trenques aigües no tinguis pressa en anar a l'Hospital. A mi la meva llevadora em va dir que com a molt m'esperés 3 o 4 horetes (si les aigües eren clares) i cap a l'Hospital. Ara veig que m'hagués pogut estalviar hores allà esperant una mica més a casa. Pensa que fins les 18h d'haver trencat la bossa no em van posar antobiotic pel risc d'infecció...
En fi, cada part és un món crec jo! Que vagi molt bé!
Una abraçada!
Una abraçada!
Gràcies noies!
Ja veig que hi ha una mica de tot.
Jo ja veurem que tal em va, ja us explicaré
Ja veig que hi ha una mica de tot.
Jo ja veurem que tal em va, ja us explicaré
mamamimos ha escrit:Hola, doncs jo vaig trencar aigües també a les 6 del mati, i vaig començar amb contraccions a les 12 del migdia més o menys (vaig estar prenent homeopatia per afavorir les contraccions). Un consell, si trenques aigües no tinguis pressa en anar a l'Hospital. A mi la meva llevadora em va dir que com a molt m'esperés 3 o 4 horetes (si les aigües eren clares) i cap a l'Hospital. Ara veig que m'hagués pogut estalviar hores allà esperant una mica més a casa. Pensa que fins les 18h d'haver trencat la bossa no em van posar antobiotic pel risc d'infecció...
Una abraçada!
A més que una de les coses que afavoreixen les infeccions amb la bossa trencada son els tactes vaginals, ja que es facil que amb la ma facin arribar les bacteries vaginals al coll de l'úter. I que es el primer que fan quan arribes?
Jo vaig estar un parell de díes amb contracciones seguidetes pero suportables, vaig trencar aigues a casa i les contraccions ja van ser insuportables, així que cap a l'hospital (la ventatja, que vaig arribar ja de 4 cm i només van trigar una horeta en posar-me la epidural).
- pinkpanther
- :: puça

- Entrades: 35
- Membre des de: dj. gen. 28, 2010 7:25 pm
Hola,
Doncs jo vaig començar amb contraccions i la bossa la van haver de trencar a l'hospital. Portava aigues brutes, és a dir el nen s'havia fet caca i per tan tot va anar molt més ràpid del normal, no sé si hagués trencat aigues per mi mateixa...
Doncs jo vaig començar amb contraccions i la bossa la van haver de trencar a l'hospital. Portava aigues brutes, és a dir el nen s'havia fet caca i per tan tot va anar molt més ràpid del normal, no sé si hagués trencat aigues per mi mateixa...
Hola noies!
Em podeu explicar una mica això de trencar aigües? La sensació, quantitat, etc. Per aquí heu comentat que era com si s'escapés el pipi i algú ha dit gelatinós, no es pot confondre amb el tap mucós, no? Jo el vaig començar a pendre ahir, molt poquet, i avui és més evident. De moment tinc contraccions irregulars, em començo a posar nerviosa...
Gràcies!
Em podeu explicar una mica això de trencar aigües? La sensació, quantitat, etc. Per aquí heu comentat que era com si s'escapés el pipi i algú ha dit gelatinós, no es pot confondre amb el tap mucós, no? Jo el vaig començar a pendre ahir, molt poquet, i avui és més evident. De moment tinc contraccions irregulars, em començo a posar nerviosa...
Gràcies!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]