Opinio ginecolegs Lleida
Re: Opinio ginecolegs Lleida
Jo tinc molt mala experiència amb el Fabregat... i al Rueda no el conec
A mi em va dir que l'últim dia que visitava era el 6 de Juliol i torna l'1 d'agost... Quin dia surts de comptes?
A mi em va dir que l'últim dia que visitava era el 6 de Juliol i torna l'1 d'agost... Quin dia surts de comptes?
Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

L'hernaiz l'últim dia que et visita es el dia 6!? jo tinc hora amb ell el dia 4... ai deu meu... jo que volia que hem fes ell el part!! a mi hem va dir que marxava del 18 al 31 i jo surto de comptes el 22...hem va dir que si el tenia abans de la setmana 39 hem faria ell el part, tant de bo s'adelanti!!pq segons ell, lo de les 40 setmanes es relatiu,,, diu que a partir de els 37 quan el peke vulgui sortir.. el dia 4 ja hem fa monitors i tacte..
Aixi que el Fabregat malament?? jo conec una noia que va al Rueda, però de moment nomes fa visites rutinaries d'embaras i està contenta.. i llavors, a partir del dia 6 qui et visitara a tu? (i suposo que a mi!)
Aixi que el Fabregat malament?? jo conec una noia que va al Rueda, però de moment nomes fa visites rutinaries d'embaras i està contenta.. i llavors, a partir del dia 6 qui et visitara a tu? (i suposo que a mi!)

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467
Us convido a visitar el meu blog de reposteria:
www.lagormanderia.blogspot.com
Doncs tu l'enganxes a les vacances! Nosaltres vam tenir visita ahir i ens ha programat pel 3 d'agost... al Juliol ens hem d'anar a fer l'O'Sullivan i a l'agost portar-li els resultats :) Si no passa res, no tenim pq anar a la clínica per res
Nenaaaaaaaaaaaaa!!! QUE ET QUEDA NO RES!!!!!!!!
Nenaaaaaaaaaaaaa!!! QUE ET QUEDA NO RES!!!!!!!!
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

Giulette, acabo d'arribar de la visita del Tarazona i diu que a partir del dia 11 de juliol esta de vacances també. Aixi que ens queda el Rueda i el Fabregat. No tinc cap experiència amb cap d'ells, per tant no puc donar cap opinió. El Tarazona m'ha dit que si quan em posi de part encara esta per Lleida me l'atendrà ell, però vaja que el mes segur és que la setmana vinent, si no m'he posat per mi mateixa, me'l provocarà ja que l'Arnau ve mooooooolt petit i com que ja estaré de 37 set. doncs a fora a veure si s'engreixa més que a dins.
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
VULL VOTAR JA!!!!!
mama2010 que bé que no t'afectin les vacances!!
Zuria jo vaig veure al Tarazona el dilluns i ens va dir que feia 1 setmana de vacances que la deu començar el 11, però que pel 22 hi seria ell, el que passa, que a mi el que m'atendrà serà el que estarà de guardia
quina sort si tel provoquen abans i t'ho pot fer el Tarazona, segur que el teu petit s'engreixarà mes a fora, vaig visitarme amb ell per urgencies dos vegades i hem va semblar encantador!! i l'altre dia ens el vam trobar al passadis i super maco!! a mi no m'han dit res de provocarme el part... el dilluns hem fan monitors i tacte.. i no us cregueu que no he pensat de demanarli a l'hernaiz que mel provoqui si per la setmana 38 no l'he tingut doncs per la 39 que encara hi sera ell.. però no se ni si es pot fer i ademes, hem fa noseke...suposo que es millor que sigui espontani i si ha de ser provocat que ho decideixi el metge i no jo pq vull que m'atengui ell... pero costa no pensar en això eh? nomes que hem diguessin que sino m'atendria el tarazona ja hem quedaria mes trankila!!
el meu peke hem diuq ue va bé de pes, dilluns pesava 2.995kg i de tot, el vaig tenir de natges un temps, despres amb placenta previa, despres aig tenir risc de part prematur, i al final, neixera de la setmana 40 a la 41 que no hi haura l'Hernaiz!! i jo que sempre m'he vist abans amb el peke en braços! en fi.. suposo que si els altres dos no seran mosntres... però al no coneixerlos hem fa noseke.
Zuria jo vaig veure al Tarazona el dilluns i ens va dir que feia 1 setmana de vacances que la deu començar el 11, però que pel 22 hi seria ell, el que passa, que a mi el que m'atendrà serà el que estarà de guardia
el meu peke hem diuq ue va bé de pes, dilluns pesava 2.995kg i de tot, el vaig tenir de natges un temps, despres amb placenta previa, despres aig tenir risc de part prematur, i al final, neixera de la setmana 40 a la 41 que no hi haura l'Hernaiz!! i jo que sempre m'he vist abans amb el peke en braços! en fi.. suposo que si els altres dos no seran mosntres... però al no coneixerlos hem fa noseke.

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+

Giulette, tranquila, ja veuràs que t'atengui qui t'atengui anirà tot OK!!!
I que te l'hagin de provocar perquè ve petit, no es una gran noticia, és millor que surti quan vulgui ja que voldrà dir que ja estarà preparat per tot el que vingui. Jo en el primer també venia petit, però no tant, i va néixer a la setmana 40, tot perfecte, va fer 2800 i bé. Ara que ja m'estic fent a la idea que pot ser provocat estic agafant por, bàsicament per tota la medicació que m'hauran de posar per provocar-me'l (oxitocina) que no em fa gens de gràcia. M'ha dit que la medicació pot ser que no me la posin i que llavors em trencaran la bossa de les aigües i que si tot rutlla llavors ja no caldrà medicació, aixxxx ns amb lo bé que va anar amb el primer i ara....... bé ja diuen que cada embaraç és un mon.
I que te l'hagin de provocar perquè ve petit, no es una gran noticia, és millor que surti quan vulgui ja que voldrà dir que ja estarà preparat per tot el que vingui. Jo en el primer també venia petit, però no tant, i va néixer a la setmana 40, tot perfecte, va fer 2800 i bé. Ara que ja m'estic fent a la idea que pot ser provocat estic agafant por, bàsicament per tota la medicació que m'hauran de posar per provocar-me'l (oxitocina) que no em fa gens de gràcia. M'ha dit que la medicació pot ser que no me la posin i que llavors em trencaran la bossa de les aigües i que si tot rutlla llavors ja no caldrà medicació, aixxxx ns amb lo bé que va anar amb el primer i ara....... bé ja diuen que cada embaraç és un mon.
VULL VOTAR JA!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
clar amb aixo tens raó Zuria, perdona si has interpretat malament les meves paraules!
Però si que he sentit això del creixement i que es millor que estiguin fora que dins, però clar, evidentment, es millor que tot vagi com ha de anar.. a mi si me l'haguessin de provocar tb passaria por... no dormiria fins que no arribes el dia!! ademes que soc super hipocondriaca i hem fa molta por l'anestesia, oxitocina, punxades etc... vamos que no m'agrada gens estar en un hospital!! A veure si tens sort i no t'han deposar tanta medicació doncs!!però tu trankila que tot anirà bé bonica!!i tindras la millor recompensa!!
Suposo que si que es una estupides preocuparme pel gine que hi haurà..lo important es que vagi tot bé! el que pasa es que si no anes bé,m'estimaria mes que hi hagues algú en qui confio!!
pero tu trankila, que si ja ho tenen controlat tot anirà bé! ja estaré atenta quan t'obrin el post per felicitarte!! estas al de agost no?
Però si que he sentit això del creixement i que es millor que estiguin fora que dins, però clar, evidentment, es millor que tot vagi com ha de anar.. a mi si me l'haguessin de provocar tb passaria por... no dormiria fins que no arribes el dia!! ademes que soc super hipocondriaca i hem fa molta por l'anestesia, oxitocina, punxades etc... vamos que no m'agrada gens estar en un hospital!! A veure si tens sort i no t'han deposar tanta medicació doncs!!però tu trankila que tot anirà bé bonica!!i tindras la millor recompensa!!
Suposo que si que es una estupides preocuparme pel gine que hi haurà..lo important es que vagi tot bé! el que pasa es que si no anes bé,m'estimaria mes que hi hagues algú en qui confio!!
pero tu trankila, que si ja ho tenen controlat tot anirà bé! ja estaré atenta quan t'obrin el post per felicitarte!! estas al de agost no?

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+

Tranquila Giulette, t'he entès perfectament, jo també vull que m'atengui el gine que m'esta portant, ja que coneix tota la meva història i pot reaccionar a temps si hi ha algun inconvenient. Però vaja això no es pot saber fins a l'ultim moment. També t'he de dir una cosa, que si tot va bé el gine no té un gran paper, només ajuda a fer sortir el nen i llestos, tota la feina és de la mare, per això qualsevol persona que tingui una mínima experiència en parts ja és suficient (és el meu parer clar).
Si estic al post d'agost però em sembla que també em passaré pel de juliol ja que pel que sembla seré de la primera quinzena de juliol.
De fet fa dies que estic pensant en passar-me però primer volia saber l'opinio del gine. En quant al nou post, en un principi continuaré amb el que tinc obert per la nena, els posaré als 2 en el mateix post, aixi no serà tan lio (no m'agrada tenir molts posts oberts ja que després em perdo).
Si estic al post d'agost però em sembla que també em passaré pel de juliol ja que pel que sembla seré de la primera quinzena de juliol.
De fet fa dies que estic pensant en passar-me però primer volia saber l'opinio del gine. En quant al nou post, en un principi continuaré amb el que tinc obert per la nena, els posaré als 2 en el mateix post, aixi no serà tan lio (no m'agrada tenir molts posts oberts ja que després em perdo).SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
Okis bonica, hem trankilitzen les teves paraules, realment es cert, si tot va bé el gine poc fa!! doncs passat pel post de Juliol que et rebrem encantades!! ademes hi ha alguna noia mes de Lleida tb. Okis, doncs ja mirarem el post de la nena!!

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+

Tranquiles noies, tot anirà bé.
El meu Marçal naixerà al setembre, a mi també em porta l'Hernaiz, però el vull tenir a l'Arnau, així doncs que no puc comptar amb que m'assisteixi el meu gine, però segur que tot va bé, m'han parlat molt bé de l'atenció i tot en general de l'Arnau, a la Perpètuo segur que també.
Molts ànims.
El meu Marçal naixerà al setembre, a mi també em porta l'Hernaiz, però el vull tenir a l'Arnau, així doncs que no puc comptar amb que m'assisteixi el meu gine, però segur que tot va bé, m'han parlat molt bé de l'atenció i tot en general de l'Arnau, a la Perpètuo segur que també.
Molts ànims.
Hola lleidatanes!!
Com esteu? Zuria com va anar la visita?
A mi m'han dit que començo a estar favorable, quina pooor!! tot i que segurament, tal i com deia, no hi serà el meu gine quan hem toki, que hi farem!!! Tant de bo hem toques el Tarazona!! Per cert, quan el gine fa vacances, et passen a un altre gine o pot ser que una setmana et visiti un i una altra un altre?
Com esteu? Zuria com va anar la visita?
A mi m'han dit que començo a estar favorable, quina pooor!! tot i que segurament, tal i com deia, no hi serà el meu gine quan hem toki, que hi farem!!! Tant de bo hem toques el Tarazona!! Per cert, quan el gine fa vacances, et passen a un altre gine o pot ser que una setmana et visiti un i una altra un altre?

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+

Hola noies lleidatanes!!!
Giuliette, la visita va anar força bé, un caos de dia, això si, se veu que a la Perpetuo dimecres van tenir 4 parts!!!! i el Tarazona anava de cul!! L'Arnau esta molt i molt bé, ha guanyat uns 200 gr. ara ja pesa 2400, per tant, em va dir que no em provocaria el part, que nasques quan vulgues, jo més feliç que una anis!!
Que la setmana vinent no hi serà ja que agafa vacances i m'ha passat al Fabrefat (algu l'ha tingut???, no en tinc cap referència) i l'altra ja hi torna a haver el Tarazona!! Només marxa una setmaneta!!
Va estar parlant amb l'Arnau i li va dir que fins que ell no torni que no pot sortir
En quant a la pregunta que fas, ni idea, ell mateix ja em va passar amb el Fabre sense passar pel mostrador, aixi que ni idea.
Mama, com vas tu????
I no se si hi ha alguna altra lleidatana més voltant per aqui.....
Giuliette, la visita va anar força bé, un caos de dia, això si, se veu que a la Perpetuo dimecres van tenir 4 parts!!!! i el Tarazona anava de cul!! L'Arnau esta molt i molt bé, ha guanyat uns 200 gr. ara ja pesa 2400, per tant, em va dir que no em provocaria el part, que nasques quan vulgues, jo més feliç que una anis!!
Que la setmana vinent no hi serà ja que agafa vacances i m'ha passat al Fabrefat (algu l'ha tingut???, no en tinc cap referència) i l'altra ja hi torna a haver el Tarazona!! Només marxa una setmaneta!!
Va estar parlant amb l'Arnau i li va dir que fins que ell no torni que no pot sortir
En quant a la pregunta que fas, ni idea, ell mateix ja em va passar amb el Fabre sense passar pel mostrador, aixi que ni idea.
Mama, com vas tu????
I no se si hi ha alguna altra lleidatana més voltant per aqui.....
VULL VOTAR JA!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
Zuria preciosa, me n'alegro un munt que la visita anes bé!! 4 parts el dimecres?! jo el dilluns que vaig anar a monitors havia un part i l'estava atenent el Tarazona, que jo hem vaig tenir que esperar per la llevadora!! M'alegro que l'Arnau estigui millor i que no t'hagin de provocar el part!!
El altre dia li vaig preguntar a lameva llevadora, i hem va dir que el Fabregat era un bon gine tb, jo no el conec, però tranki!! ademes nomes es una setmana!!
Ostres, a veure si a mi l'Hernaiz puc fer que hem pasi amb el Tarazona.. però hem penso que deu anar ben saturat de visites!! Segur que hem pasaran al Fabregat o al Rueda... bueno, a veure que tal!!
Es cert, mama2010 que tal tot???
El altre dia li vaig preguntar a lameva llevadora, i hem va dir que el Fabregat era un bon gine tb, jo no el conec, però tranki!! ademes nomes es una setmana!!
Ostres, a veure si a mi l'Hernaiz puc fer que hem pasi amb el Tarazona.. però hem penso que deu anar ben saturat de visites!! Segur que hem pasaran al Fabregat o al Rueda... bueno, a veure que tal!!
Es cert, mama2010 que tal tot???

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+

Hola Lleidatanes!!!
Quants dies sense passar!!! Hi ha dos lleidatanets que estan a punt de caramel, eh? D'aquí no res ja els tindreu amb vosaltres
Jo conec a una de les 4 noies que el dimecres va tenir a la seva ratulineta a la Perpetuo! Va tenir un part totalment natural i la van atendre el Tarazona i el Pàmpols, que és el gine que l'ha portat durant l'embaraç
Dos gines per ella sola! Estava molt contenta 
Quants dies sense passar!!! Hi ha dos lleidatanets que estan a punt de caramel, eh? D'aquí no res ja els tindreu amb vosaltres
Jo conec a una de les 4 noies que el dimecres va tenir a la seva ratulineta a la Perpetuo! Va tenir un part totalment natural i la van atendre el Tarazona i el Pàmpols, que és el gine que l'ha portat durant l'embaraç

, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

mama2010 i tu com ho portes? contans contans!!
com va la calor? tela eh!!
com va la calor? tela eh!!

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+

Doncs avui hem tingut la repetició de la morfo per veure com evoluciona el ronyonet que té dil·latat i va bé! Ara està dins dels paràmetres de la normalitat
Segurament tindrà un ronyonet un pèl més gran que l'altre, però no li suposa cap problema
Teníem la visita programada pel Rosell i ens ha atés el Tarazona. Havien de fer una amniocentesi i es repartien la infermera... Les amnios es fan a quiròfan o a la mateixa consulta? El Rosell era el que s'havia d'encarregar de l'amnio...
Nosaltres estem bé, a mesura que el notem més i més, doncs més tranquils estem
Ara comencem a endinsar-nos en el món de la llista de naixement.. déu meu quin cacaoooooooo!!!! I això que els de la botiga no intenten encolomar-nos coses que no necessitem!
Teníem la visita programada pel Rosell i ens ha atés el Tarazona. Havien de fer una amniocentesi i es repartien la infermera... Les amnios es fan a quiròfan o a la mateixa consulta? El Rosell era el que s'havia d'encarregar de l'amnio...
Nosaltres estem bé, a mesura que el notem més i més, doncs més tranquils estem
Ara comencem a endinsar-nos en el món de la llista de naixement.. déu meu quin cacaoooooooo!!!! I això que els de la botiga no intenten encolomar-nos coses que no necessitem!Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
La Gràfica del positiu

Hola panxulines lleidatanes!!!!!!!!!!
veig que algunes ja esteu apunt de caramel!!!! aish que bé!!!!
No patiu que us atengui qui us atengui anirà tot molt bé. A mi em van atendre l'Hernàiz i el Tarazona però com que va neixer per festes de Nadal aquells dies em van atendre diferents ginecòlegs per veure'm la cesàrea i TOTS molt bé. Alguns millor que altres evidentment, però tots molt bé!!!
MAMA2010 que bé que et veig!!!!
Bé us passo el parte!!!jejeje La Gemma ja te casi 7 mesos (els fa la setmana vinent) ja menja verdura, fruita, farinetes....està preciosa!!!!a veure si poso una foto boniqueta al seu post i la veieu!!!
una abraçada ben forta a totes!!!!!cuideu-vos molt!!!
veig que algunes ja esteu apunt de caramel!!!! aish que bé!!!!
No patiu que us atengui qui us atengui anirà tot molt bé. A mi em van atendre l'Hernàiz i el Tarazona però com que va neixer per festes de Nadal aquells dies em van atendre diferents ginecòlegs per veure'm la cesàrea i TOTS molt bé. Alguns millor que altres evidentment, però tots molt bé!!!
MAMA2010 que bé que et veig!!!!
Bé us passo el parte!!!jejeje La Gemma ja te casi 7 mesos (els fa la setmana vinent) ja menja verdura, fruita, farinetes....està preciosa!!!!a veure si poso una foto boniqueta al seu post i la veieu!!!
una abraçada ben forta a totes!!!!!cuideu-vos molt!!!
Nenes, ja us he penjat la foto de la Gemma i el Nil al post de la Gemma perque la pugueu veure!!!
Us copio el link viewtopic.php?f=71&t=19903&p=1260841#p1260841
Us copio el link viewtopic.php?f=71&t=19903&p=1260841#p1260841
que paseu molt bon estiu i menys mal que no esta essent gaire caluros!!!!!!!!!!
Hola lleidatanes boniques!!!
Us volia fer alguna que altra pregunta, ara que ja el meu petit ja es per les terres de ponent!!!
El volem portar a algun pediatra privat a la Perpetuo, alguna en coneix o recomana algun? tinc una amiga que hem va dir que hi havia un que era molt bo, però no li vaig preguntar el nom!!
Despres.. recomaneu alguna botiga de Lleida per comprar-li robeta de 1meset que no sigui exesivament cara? pq per lo k keda de estiu i lo k els dura la roba...
La resta, que tal aneu?? moolts petons!!
Us volia fer alguna que altra pregunta, ara que ja el meu petit ja es per les terres de ponent!!!
El volem portar a algun pediatra privat a la Perpetuo, alguna en coneix o recomana algun? tinc una amiga que hem va dir que hi havia un que era molt bo, però no li vaig preguntar el nom!!
Despres.. recomaneu alguna botiga de Lleida per comprar-li robeta de 1meset que no sigui exesivament cara? pq per lo k keda de estiu i lo k els dura la roba...
La resta, que tal aneu?? moolts petons!!

Gràfica de la Giuliette
14/11/10 TE+

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |