Natació nen de 2 anys(sense els pares)

Gatejar, caminar, correr i saltar.

monsan
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: ds. juny 27, 2009 9:53 pm

Natació nen de 2 anys(sense els pares)

EntradaAutor: monsan » dt. juny 21, 2011 9:15 pm

Hola!
suposo que aquest és el lloc on ha d'anar aquesta pregunta. us dic.
El meu fill amb 7 mesos el vam portar a natació, anava Jo inclosa en el pack, jeje, i durant aquest curs també ens hem apuntat
( inclosos els pares dins l'aigua), encara que no hi hem anat desde el gener per tots els virus, otitis... que hem agafat.
La qüestió al setembre el nen fa 2 anys ( començarà P-2), i el voliem apuntar a natació, i a dos llocs que hem preguntat fan les classes sols, sense que els pares es posin a l'aigua amb ell, són clases per nens de P-2, però clar ell acabarà de complir 2 anys i encara ens fa cosa que vagi solet, per un cantó pensem que si ens l'accepten és perque ja han tingut nens amb 2 anys complerts recentment, però ens fa cosa.
Alguna de vosaltres a portat el seu fill a clases sense els pares sent el nen tan petit? I quina experiència heu tingut?
gràcies!!!
nunus
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Natació nen de 2 anys(sense els pares)

EntradaAutor: nunus » dt. juny 21, 2011 10:33 pm

Hola monsan,

Jo no et puc ajudar massa de moment, però el Guillem començarà a anar a natació "sol" dimarts vinent. Ell ara té 2 anys i 2 mesos, i hi anirà amb l'escoleta, com a activitat d'estiu. Hi aniran un grupet amb les mestres, que també es ficaran a l'aigua amb els petits.
A la seva escola cada any organitzen aquestes classes de natació, i l'edat mínima són els 24 mesos. A veure com anirà! :ok:
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dt. juny 21, 2011 10:36 pm

Nosaltres l'any passat a P2, ella és de novembre, o sigui que al novembre feia els 2 anys, i al setembre van començar a anar a picina un cop a la setmana amb la llar d'infants. Vaja, que va començar a anar sola abans de fer els dos anys. I la valoració, doncs bona! per què no? Ara a P3 també hi ha continuat anant amb l'escola, i aquest estiu veurem si ja neda!
L'estiu passat amb dos anys i mig s'aguantava amb un dit! Vull dir que li donavem un dit i nedava. Li quedava res per flotar. Aquest estiu ja veurem com ho fa!
Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dt. juny 21, 2011 11:24 pm

monsan, jo tampoc et puc ajudar, l'Arnau és més petit, però vaig estar informant-me a les piscines que tinc a prop i em van dir que l'edat mínima són 3 anys.
montpra
:: girafa
Entrades: 2118
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
Ubicació: Figueres
Contacta:

EntradaAutor: montpra » dc. juny 22, 2011 7:03 am

L'Estela hi ha anat tot el curs amb la llar d'infants i les educadores no es posaven a l'aigua, o sigui que eren sols amb el monitor.
Ella tenia 18 mesos quan va començar el curset.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
lluna 21
Entrades: 147
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 8:45 pm

EntradaAutor: lluna 21 » dc. juny 22, 2011 7:50 am

en pol hi ha anat tot aquest curs, dels 2 als 3 anys amb un dels 2 a l'aigua, normalment s'hi posa amb el seu pare.
L'any que ve ja anirà sol. El curs el fem els dissabtes al matí ja que a l'escola bressol aquest any no n'han fet.
Però jo hagués preferit que ho fés sol, tot i que li agrada i fa tots els exercicis que ens ensenyen, de vegades hi ha
coses que en general costen molt més als nens i no les volen fer i ja se sap que són molt llestos i si hi ha els pares
encara els hi costa molt més. En canvi si haguéssin estat sols amb les monitores crec que tots ho farien sense fer
rebecaries.
su392
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dc. juny 22, 2011 8:02 am

Hola..
Doncs aqui una nedadora i ex-monitora de natació... I la meva opinió és que amb 2 anys ( o menys) son massa petits per anar sols. Es impossible que un monitor pugui estar per tota una classe de nens d'aquesta edat, per tant o s'estan molta estona a fóra esperant el seu "torn" o a sobre una "colxoneta"... però impossible nedant... així que aprendran molt més si l'activitat es fa amb els pares a l'aigua. Això i que la seguretat que se li dona si un dels pares és amb ells....
Jo feia classes a nens a partir de 4 anys... i ja tenia feina no m'imagino amb nens més petits!.. jo m'hi negaria ( vull dir a fer de monitora a nens d'aquesta edat! ) ....

||*||
Imatge
||*||
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

EntradaAutor: Itx77 » dc. juny 22, 2011 8:20 am

Hola
A la piscina on jo porto al meu des que tenia 6 mesos, a partir dels 2 anys ja van sense pares... El meu els fa al juliol, o sigui que començarem a Setembre, per tant no et puc dir com ha anat, però pel que sembla és bastant habitual...
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » dc. juny 22, 2011 8:48 am

El meu ha anat tot el curs amb l'escola bressol i les professores tampoc es posaven a l'aigua, estaven amb les monitores. Van fer dos grups, uns més llençats i d'altres que tenien una mica de por i els costava posar-se a l'aigua. Et ben asseguro, per molts dies que l'he anat a veure, que no passen tota l'estona esperant per llençar-se o a sobre de la colxoneta sinó dintre l'aigua i fen moltes activitats. El meu nen sempre havia anat amb mi i moltes coses no les volia fer perquè volia la mama i vaig pensar que si anava amb els companys de classe potser s'espabilaria, i no hem vaig equivocar.... Ara fa tot el que fan els seus companys i fins i tot ja neda, a estonetes petites eh, sense bombolla, suro, etc... és a dir, sense res!!!!! Bé, suposo que aixó depen molt de cada nen, però jo t'ho recomano al 100%

Espero haver-te ajudat :ok:
||*||
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dc. juny 22, 2011 9:56 am

La Clara també ha anat sola a natació. Ella ara està a P1 i durant el curs fan dues tandes de natació, d'octubre a desembre (només hi van els grans de P1, els nascuts de gener a juny, que no és el nostre cas) i d'abril a juny. La Clara hi ha anat amb 18 mesos encara no complerts i bé, amb l'aigua bé, però es veu que al principi això de les monitores no tan bé, perquè no les coneixia i l'agafaven en braços i tal, però després ja es va fer amiga d'elles.
Sols no estaven, les mestres estaven tota l'estona al costat, fora de la piscina, però amb ells, dient-los coses, fent mimitos i d'elles me'n refio del tot.
Ara fa poc van fer jornada de portes obertes i va ser genial poder veure com fan la classe de natació.
Jo et recomano que el portis, si li agrada l'aigua s'ho passarà molt bé. :ok:
monsan

EntradaAutor: monsan » dc. juny 22, 2011 4:59 pm

Hola, pel que he pogut llegir, sino m'equivoco totes les que heu portat els nens esteu contentes de com ha anat l'experiència, i això és un punt a favor. I Jo ser que al principi el nen plorarà perque no coneix al monitor, però després cap problema com ens va passar al principi d'anar a l'escola bressol. Però com diu la su392, crec que un monitor li pot ser " difícil " està per tots els nens a la vegada ( encara que són classes de 5-6 nens), i que hauran d'estar una estoneta quiets, i el meu no coneix la paraula quiet, i menys si hi ha una piscina davant perque li encanta l'aigua, i això és el que em fa dubte.
Encara no ser que farem...
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dj. jul. 07, 2011 10:47 pm

Recupero el post per dir-vos que el Guillem ja porta 3 sessions de natació i li ENCANTA!! Hi va dos cops a la setmana i m'ha tornat emocionat: "Mama! He fet xip-xap amb els peus i les mans!! Amb un xurro de color blau!" Els ulls li surten del cap!! :ok:

Ells hi van 6 nens i nenes de la seva classe i, a part de la monitora, la seva professora també es fica a l'aigua amb ells.

Dijous que ve ens hi deixen anar als pares - ja en tinc ganes! :content:
monsan

EntradaAutor: monsan » dg. jul. 10, 2011 2:01 pm

De moment l'hem apuntat a natació amb la guarde. Hi van cada dia, com el cas de la nunus és un grupet de 6 nenes, però en aquest cas la profe no es posa al'aigua. I la veritat és que el nen va contestíssim, i s'ho passa molt bé, però també és veritat que l'han de vigilar molt, perque li agrada tan l'aigua que es tira ell sol. Tot un perill!!! Aixi que de moment fem la natació amb la guarde, i al setembre ja pensarem a veure que tal.

Adeu

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::