Llar d´infants Santa Coloma Gramenet

Més qüestions.
tristantao
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Llar d´infants Santa Coloma Gramenet

EntradaAutor: tristantao » dc. juny 15, 2011 2:33 pm

Hola a totes¡¡
Estic mirant escoles bressol per a la meva nena, hauria de començar al setembre i la zona que ens aniria bé seria la de Santa Coloma. Teniu alguna referència?? Hem visitat El Canguro que no està malament i Llar Dida, que em sembla que està poc adaptada pels petits i tene massa perills, segons el meu parer. Coneixeu alguna que estigui bé?? Que la ratio sigui baixa, el menjar adeqÜAT, que no els deixin plorar, ufffffffffffff És força complicat això de buscar llar d´infants¡¡¡
Moltes gràcies noies
Mari Loli
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dg. juny 28, 2009 9:19 am

Re: Llar d´infants Santa Coloma Gramenet

EntradaAutor: Mari Loli » dc. juny 15, 2011 6:59 pm

Hola! Jo conec la Cucafera i El petit argos. Les referencies que tinc són bones. Demanes molt,no?: Bon menjar, que no els deixin plorar, installacions adequades...je,je es broma. Has de buscar el millor per la teva criatura. No se si aquestes escoles bressol tenen web per poder veure-les. Espero haverte ajudat.
Imatge
url=http://daisypa
tristantao

EntradaAutor: tristantao » dc. juny 15, 2011 8:35 pm

Moltes gràcies¡¡ Aniré a visitar-les a vera què tal¡¡ I és extrany, però no tenen web. :-)(-:
sther
Entrades: 4
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 11:41 am

EntradaAutor: sther » dc. juny 15, 2011 10:13 pm

Jo he fet la pre-inscripció a la pública i l'han agafat, tinc molt bones referències de l'esquirol. Vaig anar a veure la Sant Miquel i a mi no em va agradar gens... es molt antiga pero molt molt
keka
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dt. ago. 07, 2007 7:42 am

EntradaAutor: keka » dj. juny 16, 2011 7:39 am

Bon dia¡¡

La meva nena ara té 13 mesos i des de els 5 mesos va a la Llar Dida, està ENCANTADA¡¡ No et puc ajudar si és millor o pitjor que les altres escoles bressol de Santa Coloma, perque vaig anar directament aquesta per diferents motius;

1. Tinc una coneguda que treballaba en aquesta llar, li vaig trucar per preguntar-li i hem va dir que si ella visques per la zona, portaria els seus fills.
2. Cada clase es independent, vui dir que per exemple per estar o sortir de la clase dels mes petits, no tens que passar per un altre clase de nens més grans, per mi això és molt important.
3. Tenen cuina propia amb una noia que es nutricionista, el menjar és de qualitat, has de veure les fotos de grup, estan tots fets unes boletes, jejeje¡¡¡
4. Hi ha molt d´espai al aire lliure i cada clase té el seu pati independent.

Jo estic molt contenta perque veig que estimen molt a la meva filla i ella està molt contenta, és un tracte molt familiar.

Clar que hi ha coses que no m´agraden del tot, pero jo crec que això hem passaria amb tots els llocs on l´ha portes, de fet no se si a vosaltres us pasa pero jo a vegades penso que amb mi és amb la millor persona que pot estar i que jo sempre faig bé les coses amb ella, quan això no és aixi, jo tambè m´equivoco i faig les coses malament.

Si tens més preguntes o vols saber alguna cosa, hem pots obrir un privat sense problemes.

Dewww
tristantao

EntradaAutor: tristantao » dv. juny 17, 2011 9:37 pm

Gràcies Keka per la teva informació sobre Llar Dida¡¡ I tens raó, pensem que com amb nosaltres no hi estaran amb ningú.
Nosaltres també vam fer la preinscripció a la pública, la Maduixa, que ens va encantar, però no ha entrat ni de lluny, crec que ten 45 nens davant en la llista d´espera¡¡¡ Una barbaritat¡¡¡
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dl. juny 20, 2011 11:21 am

Hola, doncs la meva cunyada treballa en una que es diu La Cigonya, el que es veu que ara han de canviar de lloc i aniran a una nova que es dirà L'Oreneta, que ha d'obrir al nou curs. El centre es continuarà dient La Cigonya però tot l'equip que hi treballa se'n va a la nova. El que no et puc dir és si hi estan més bé o més malament <:-< :-)(-:
Imatge Imatge
areya
Entrades: 115
Membre des de: dc. març 12, 2008 6:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: areya » dg. oct. 16, 2011 8:05 pm

Hola noies,

Agraïria una mica d' informació de la llar cucafera o petit argòs o d' altres com la baldufa, cangur, la dida.... de les dos primeres he llegit algun comentari de gent que està contenta però que no especificava res i voldria sàpiguer una mica referències més concretes.

També d' altres llars colomenques al marge de les públiques. Busco un lloc que siguin molt respectuosos amb el nen, amb la línea del primer missatge del tema.

Gràcies
silviap-g
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 13, 2013 11:21 am

Re: Llar d´infants Santa Coloma Gramenet PINOCHO

EntradaAutor: silviap-g » dc. març 13, 2013 11:26 am

Hola a tothom,

Algú té informació de l'escola bressol EL PINOCHO de Santa Coloma?? vull portar la nena al Setembre

Gràcies!!
se12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 11:42 pm

EntradaAutor: se12 » dc. maig 08, 2013 8:49 pm

i de les escoles bressols municipals>? que opineu?
tristantao

EntradaAutor: tristantao » dj. maig 09, 2013 1:23 pm

Se12, nosaltres vam visitar la maduixa q és la q ens toca per zona i la veritat les instal.lacions estan superbé!! Però clar, el més complicat és poder entrar-hi!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::