Hospitals BCN on el marit pugui entrar a la cessària
Hospitals BCN on el marit pugui entrar a la cessària
Hola,
Fa 11 mesets que vaig tenir a la meva nena per cessària a la Quirón, on el meu marit no hi va poder entrar. Algú sap si hi ha alguna clínica o hospital a Barcelona on deixin entrar al marit a la cessària? Ara per ara no estem embarassats però volem començar a buscar informació per si de cas un PVDC no és possible.... La mútua que tinc és el DKV.
A veure si algú em pot ajudar! Merci!
Fa 11 mesets que vaig tenir a la meva nena per cessària a la Quirón, on el meu marit no hi va poder entrar. Algú sap si hi ha alguna clínica o hospital a Barcelona on deixin entrar al marit a la cessària? Ara per ara no estem embarassats però volem començar a buscar informació per si de cas un PVDC no és possible.... La mútua que tinc és el DKV.
A veure si algú em pot ajudar! Merci!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 23, 2011 3:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Raó: Títol en majúscules
Re: HOSPITALS BCN ON EL MARIT PUGUI ENTRAR A LA CESSÀRIA
Doncs no en tinc ni idea però a mi també m'interessa!
Sé que a l'Hospital de Barcelona et deixen
... però em sembla que no agafen DKV.
Es l'hospital d'Assistència Sanitaria i sé que també treballen amb ASISA. Ara, no et sé dir d'altres mutues.
Es l'hospital d'Assistència Sanitaria i sé que també treballen amb ASISA. Ara, no et sé dir d'altres mutues.
Re: Hospitals BCN on el marit pugui entrar a la cessària
Hola noies,
Doncs jo la meva primera filla la vaig tenir a la Clínica Sant jordi i el meu home hi va poder entrar. Ara bé ja fa 5 anys d'això.
Haig de dir que amb la meva segona filla vaig optar per l'hospital General de catalunya i ni punt de comparació, en quant a tracte, suport a la lactància i al meu aconseguit part vaignal.
Una abraçada1
Doncs jo la meva primera filla la vaig tenir a la Clínica Sant jordi i el meu home hi va poder entrar. Ara bé ja fa 5 anys d'això.
Haig de dir que amb la meva segona filla vaig optar per l'hospital General de catalunya i ni punt de comparació, en quant a tracte, suport a la lactància i al meu aconseguit part vaignal.
Una abraçada1
A la Corachan no deixen entrar a la zona de quirofans, el meu marit es infermer i va insistir moltissim i res.
El programa MARE de Sant Joan de Deu d'Esplugues em penso que contempla la possibilitat, però si es programada
(aquestes diferències em semblen fatal, si vols esperar a que el teu nadó decideixi quan vol neixer, no pot estar el seu pare???).
Jo vaig tenir la nena a Teknon i la comadrona em va assegurar que si era per cessària el marit també entrava. A mi al final no em va caldre però la meva llevadora deia "el papá todo el rato pegadito a la mamá, si es cesarea también".
Jo entenc que es una cirurgia major...però crec que haurien de deixar entrar sempre i quan no hi hagi complicacions.
http://www.fertilityfriend.com/home/38c2df
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
La meva petita es fa gran
30-11-15.TE+
8-12-15. Te n'has anat.
19-02-16. TE+
HOla!!
Jo vaig tenir la nena a la Clínica Sant Jordi per cessàrea ara fa 3 mesos i el papa va poder estar al quiròfan. Tinc molt bon record de la clínica, la llevadora i la resta del personal.
Molta sort!
Jo vaig tenir la nena a la Clínica Sant Jordi per cessàrea ara fa 3 mesos i el papa va poder estar al quiròfan. Tinc molt bon record de la clínica, la llevadora i la resta del personal.
Molta sort!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Esperem una germaneta!!!
Potser si es una cessària programada si q deixen, en el meu cas com que era d'urgència potser millor q no per si el nen hagues tingut qualsevol problema no trobar-se el pare al quirofan, no se. 

Xana ha escrit:Sé que a l'Hospital de Barcelona et deixen... però em sembla que no agafen DKV.
Exacte Xana, tot i que la meva cesaria al final va ser d'urgencia ( no programada) el papi podia estar a quirofan.
De fet vaig ser jo qui el va fer fora
no em demaneu que em va pasar, suposo que les hormones i l' anestesia van fer que jo no fos jo en aquell moment Re: Hospitals BCN on el marit pugui entrar a la cessària
Hola! doncs jo vaig tenir una cessarea programada a la teknon fa dos anys i mig i el papi no va poder entrar al quirofan, aixo si va estar a la sala d'enfront veient--ho tot.
Doncs jo vaig tenir als meus bessons ara fa un any i mig a la Teknon i el meu marit va estar en tot moment amb mi! 

Les gràfiques amb el + !!
http://28dias.es/elbereth/wykresy/2009-03-17
http://www.fertilityfriend.com/home/261840
El nostre post: viewtopic.php?f=50&t=13662&start=0
A la Maternitat deixen entrar al papa. Ens van dir que ho feien des de feia alguns mesos.
Jo vaig tenir el meu xiquet fa 3 mesos i mig allí. Va haver algun problema (per part d'una de les persones que hi havien al quiròfan) i al final al meu home no el van deixar entrar. Es van disculpar i tot, perquè de fet ens havien dit que entraria i ja estava vestit per això.
Jo vaig tenir el meu xiquet fa 3 mesos i mig allí. Va haver algun problema (per part d'una de les persones que hi havien al quiròfan) i al final al meu home no el van deixar entrar. Es van disculpar i tot, perquè de fet ens havien dit que entraria i ja estava vestit per això.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Jo vaig tenir 2 cesareas programades a la Quiron i a cap de les dues va poder entrar el papi amb mi. Si que va poder ser-hi al passadis dels quiròfans i nomès nèixer els meus 2 tresors li van portar de seguida. Tot i aixó estic encantada, sobretot amb el meu metge!!! 

HOLA!!
Nosaltres vam parir a la Clínica del Remei. Amb els dos va ser cesàrea i amb el 1er no van deixar entrar al meu marit.
Amb el segon, la nostra ginecòloga va dir que part seva podia entrar, que l'última paraula la tenia l'anestesista. Aixíq ue no ho vam saber fins l´'últim moment que van dir que si. Ara bé, només el deixan entrar quan està tot preparat i a la que surt el nen també el fan sortir!!! Ara bé... va motl bé poder agafar la mà del teu marit i no la de la comadrona. A més és un moment molt especial per viure dos dos, i el nen clar jjjajja
Nosaltres vam parir a la Clínica del Remei. Amb els dos va ser cesàrea i amb el 1er no van deixar entrar al meu marit.
Amb el segon, la nostra ginecòloga va dir que part seva podia entrar, que l'última paraula la tenia l'anestesista. Aixíq ue no ho vam saber fins l´'últim moment que van dir que si. Ara bé, només el deixan entrar quan està tot preparat i a la que surt el nen també el fan sortir!!! Ara bé... va motl bé poder agafar la mà del teu marit i no la de la comadrona. A més és un moment molt especial per viure dos dos, i el nen clar jjjajja
jo tindré les
a la Teknon i ja d'entrada em van dir que no em preocupés, que si havia de ser cessària el papa podria entrar!
a la Teknon i ja d'entrada em van dir que no em preocupés, que si havia de ser cessària el papa podria entrar!Re: Hospitals BCN on el marit pugui entrar a la cessària
El nostre petit va neixer a la clinica del Remei i el meu marit va poder estar amb mi, a l'any hi va neixer el meu nebot i el meu cunyat també i va ser, la veritat es que estem encantats del tracte que vam rebre a la clinica, si en tenim un altre sens dubte que neixera al <remei

Jo encara no se si anirem a pel segon però tinc claríssim que si em torno a quedar embarassada m'asseguraré de que el meu home pugui estar amb mi si m'han de tornar a fer una cessària. Jo la vaig tenir a la Quirón i no el van deixar entrar, recordo aquell moment com un dels mes feliços però em fa molta pena que el meu home no ho pogués compartir amb mi.
a mi tenen molt clar que em tocarà cesària i serà a la Teknon, però ja m'han dit que podrà entrar el pare. Ja us ho explicaré quan ho haguem passat!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |